Gå til innhold

Folk som har vært inn og ut av forhold (ustabile forhold) , rødt flagg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For min del sier det mye om en person hvis de aldri lykkes i forhold. Da går jeg aldri videre i datingfasen.

Anonymkode: 07de5...4d1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For min del sier det mye om folk som bare dater og aldri har vært i forhold. Holder meg unna.

Anonymkode: 84b1a...668

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om han virker veldig selvopptatt og opptatt av hva andre mener, det er et rødt flagg for meg. Er helt ok å være litt opptatt av hva andre mener og seg  selv men om det blir til at han kun kjøper merkeklær , legger masse selfier på instagram og snakker ned eller ser stygt på folk som ikke har det han har- er det et stor nei fra meg. 

Også om han gjør narr av meg ved bruk av hersketeknikk eller er lett sjalu. 

Anonymkode: c9850...21d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

For min del sier det mye om en person hvis de aldri lykkes i forhold. Da går jeg aldri videre i datingfasen.

Anonymkode: 07de5...4d1

Etter som du fortsatt dater selv, har du vel heller ikke lykkes i forhold. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En voksen mann med forhold bak seg som blir slutt etter kort tid, etter forelskelsesfasen. Som mener det var eksene det var noe galt med. Som ikke klarer å holde på noen. Da er erfaringene mine at her er det noe creepy... ustabilt..

Anonymkode: d067d...25d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

En voksen mann med forhold bak seg som blir slutt etter kort tid, etter forelskelsesfasen. Som mener det var eksene det var noe galt med. Som ikke klarer å holde på noen. Da er erfaringene mine at her er det noe creepy... ustabilt..

Ja, det er alltid "crazy ekser" det er noe galt med, ikke han! 😂

Anonymkode: 88965...c3b

• Liker 1
Skrevet

Når man har nådd en viss alder bør man enten ha noen lengre forhold bak seg eller en god forklaring. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, 30 år. Hatt to forhold på 2 år ca, aldri hatt samboer (på ordentlig). Rødt flagg det? Den ene ble det slutt med fordi vi var altfor ulike, den andre fordi jeg følte meg kvalt og det føltes ikke rett lengre. Han derimot ville gifte seg med meg og alt. 

Anonymkode: be56a...e31

Skrevet

To forhold på to år er ikke noe rødt flagg i det hele tatt. Da har dere gitt det et forsøk og tatt et par kamper før dere sa stopp.  Det har lite å si hvorfor det ble slutt, sånt skjer, liksom.
En drøss forhold på to måneder hver er noe ganske annet. Da er man bare med så lenge det er gøy og hopper av så fort noe ser enda litt bedre ut.

Skrevet

Mange (dårlige) forhold er stort rødt flagg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er kvinne, 30 år. Hatt to forhold på 2 år ca, aldri hatt samboer (på ordentlig). Rødt flagg det? Den ene ble det slutt med fordi vi var altfor ulike, den andre fordi jeg følte meg kvalt og det føltes ikke rett lengre. Han derimot ville gifte seg med meg og alt. 

Altså 2 forhold som varte i 2 år hver. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Altså 2 forhold som varte i 2 år hver. 

Du følte deg kvalt av han. Han ville gifte seg. Var dere forlovet? Var han vanskelig å avslutte med? Føler på meg at han hadde vansker med å akseptere bruddet, stemmer det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du følte deg kvalt av han. Han ville gifte seg. Var dere forlovet? Var han vanskelig å avslutte med? Føler på meg at han hadde vansker med å akseptere bruddet, stemmer det?

Nei var ikke forlovet enda, men han hadde visstnok planer om å fri i nærmeste fremtid. Ja han hadde store problemer med å akseptere bruddet, og det tok flere måneder før jeg "var kvitt han". Hvorfor lurer du?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det tenker jeg ikke det er.

Kombinerer du vel å merke to korte forhold med tosifret antall ons/ff så begynner vi å snakke om rødt flagg for min del.

Anonymkode: 3a116...80b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei var ikke forlovet enda, men han hadde visstnok planer om å fri i nærmeste fremtid. Ja han hadde store problemer med å akseptere bruddet, og det tok flere måneder før jeg "var kvitt han". Hvorfor lurer du?

Bare at det ligner min erfaring med det samme. Følte meg som du, litt kvalt av det intense forholdet. Bruddet med denne mannen ble veldig dramatisk for å si det mildt. 

Har du kontakt med han nå eller ble det umulig etterpå? 

AnonymBruker
Skrevet

Aha. Nei har absolutt ingen kontakt, da han har blokkert meg på alle sosiale medier. Men jeg synes det er like greit, var veldig slitsomt de første månedene etter bruddet da han ringte meg så mye. Måtte til slutt bare være knallhard og nærmest slem mot han. 

AnonymBruker
Skrevet

Mange korte forhold (under 6 måneder) er et rødt flagg for meg fordi det betyr at du i utgangspunktet har forpliktet deg og likevel ikke hold ut lenger enn noen få måneder. Når det skjer gang på gang tenker jeg at vedkommende har et usunt datingmønster som jeg ikke vil dras inn i. Det samme gjelder hvis man har vært forlovet mange ganger. Hva betyr egentlig en forlovelse da?

Anonymkode: 36761...9b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...