Gå til innhold

russetiden!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei på dere'!

driver nå å forbreder min russetid! vi er en god del jenter som er samlet på en buss og driver nå å skal prøve å gjøre det billigst mullig - da vi ikke er av det rikeste slaget! hvem er nå det egentlig? men... lurte da på om dere vet om hvordan det er mulig å skaffe sponsorer? hvordan lønner det seg? ringe skrive møte opp? og er det noen her som vet om hvem og hvilke bedrifter som kanskje ville ha sponset oss??

alle gode råd tas hjerteligst imot med et stoort takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tenk om dere husker hvem som sponset noen biler/busser i fjor, og ta kontakt med disse...

Da jeg var russ (for 2 år siden) skrev vi først et brev til de aktuelle bedriftene, hvor vi skrev at vi tok kontakt igjen innen 14 dager (tror jeg det var).... Da fikk bedriftene tenkt litt over saken.... Når disse 14 dagene hadde gått, ringte vi til bedriftene for å avtale møtetid, og deretter møtte vi opp personlig.... Vi dro bare 2 personer til hver bedrift, dette for å gjøre det lettere både for oss, og for bedriften (slippe å forholde seg til så mange).... Send også en mail til RFSU - de bruker å sponse russ med kondomer, t-shirts, klistremerker, osv....

*lykke til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å være tidlig ute ihvertfall.

Kanskje kjenner du eller vennene dine folk som driver egen bedrift. De er ofte snille og sponser litt:)

prøv også f,eks elkjøp og andre store bedrifter, og ikke minst kjøreskoler!

Hør med et par og du er nesten garantert å få inn penger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja jeg håper det hvertfall! penger trenger vi!

har også hørt at det lønner seg å høre hos besnsinstasjoner! tester nok ut rfsu også! alle med gode ideer, bare spytt dem ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ringte rundt vi! Til små og mellom store bedrifter! Og hvis vi fikk napp, dro vi personlig dit og hentet det! Etter vi hadde fått alt på plass på bilen, tok vi et bilder av oss foran russebilen, og sendte til den bedriften som hadde sponset oss! De ble veldig glade for det alle sammen! Passe på å få med reklamen til sponsoren vi sendte bildet til, om du skjønner hva jeg mener... (klarte liksom ikke forklare det bedre!) :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min erfaring er at det er best å møte opp, da er det vanskeligere å si nei;) Og for å vise at dere er litt seriøse, burde dere dra tilbake og vise frem den ferdig dekorerte bilen. Det satte i hvert fall våre sponsorer pris på.

Husk å spørre alle foreldre, tanter, onkler, besteforeldre, gode venner osv om deres arbeidsplasser kan sponse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...