AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 Spør fordi jeg er førstegangsgravid og lurer på hvordan de blir seende ut etterpå. Har sett et par som fikk mye løshud og slikt etterpå. Blir det sånn på alle kvinner? Er det genetisk? Kan man bli helt stram igjen? Anonymkode: 6b1d5...338
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Med riktig trening og godt kosthold kan den fint bli strammere: https://hypopressivtrening.no/ Anonymkode: 8dcc2...85e 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 Klart den kan! Se på Caroline Berg Eriksen for eksempel. Hun er et forbilde for hvordan man kan se ut etter 2! graviditeter! Anonymkode: f5de8...5c3 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Klart den kan! Se på Caroline Berg Eriksen for eksempel. Hun er et forbilde for hvordan man kan se ut etter 2! graviditeter! Anonymkode: f5de8...5c3 hun er kun et forbilde for bilde manipulasjon, filter osv osv Anonymkode: 35028...ca3 23
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 Magen min ble helt vanlig igjen etter fødsel, og det samme gjelder for alle venninnene mine Den ene gikk gravid med tvillinger til uke 38, ikke et strekkmerke eller en anelse for mye hud etterpå, utrolig nok! Vi er alle helt vanlige, slanke kvinner, dvs, hverken toppidrettsutøvere eller kostholdsfanatikere. Anonymkode: 4b2e1...3a4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #6 Skrevet 2. januar 2021 Det er så veldig forskjellig. Vet om jenter som såvidt har lagt på seg og får bollemage. Vet om jenter som var svære og aldri fått hengemage eller strekkmerker. Hvordan ble moren din etter fødsel? Anonymkode: 39c43...e9a 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #7 Skrevet 2. januar 2021 Min mage ble aldri som den var, men det var det verdt. Anonymkode: 342de...454 4
Million Skrevet 2. januar 2021 #8 Skrevet 2. januar 2021 Jeg har aldri trent, og hadde naturlig flat og stram mage da jeg ble gravid. Tynn som en strek. Etter svangerskapet, tok det ikke mange ukene før magen var borte, flat og tilbake til normalen igjen. Jeg trente ikke, men gikk daglige turer med barnevognen, minst ca en time pr dag. Får legge til at jeg bodde på toppen av en høy ås, så det ble ganske langt å dytte tung barnevogn med barn og handlevarer under opp til toppen av den åsen hver dag. Fin trening i seg selv. Man strammer jo magemusklene når man dytter noe tungt oppoverbakke. Det hjalp nok til og fikk magen stram og fin igjen fort. Nå, tjue år senere, er magen en helt annen historie 😛
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #9 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Min mage ble aldri som den var, men det var det verdt. Anonymkode: 342de...454 Hvordan da, løshud eller overvekt? Anonymkode: 6b1d5...338
Olaug Olsen Skrevet 2. januar 2021 #10 Skrevet 2. januar 2021 Magen kan bli helt stram, men det spørs litt hva for slags kropp du har. Spør din mor og bestemor. Samme gener...
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #11 Skrevet 2. januar 2021 Etter nr 1 ble den helt normal etterpå. Pittelitt strekkmerker rundt navlen bare. Etter nr 2 så ble den ikke flat igjen og etter nr 3 kom det et lite heng. Så ble verre for hvert barn, men helt ærlig så bryr jeg meg ikke Anonymkode: 9b496...899 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #12 Skrevet 2. januar 2021 Magen min er helt som før. Jeg fikk en gjennomsnittlig baby, men fikk høre (og så vel selv) at magen var mindre enn snittet. Ingen løshud, ingen strekkmerker og ingen delte magemuskler. Tror det er en fordel å ikke bli for stor, samt ha litt magemuskler fra før. Anonymkode: e9b2d...b36 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #13 Skrevet 2. januar 2021 Ja magen blir stram igjen om du ikke er en overvektig person. Jeg har født tre barn og magen er like stram og fin som før, jeg har vært heldig og sluppet strekkmerker også. Det skal sies at jeg alltid har vært aktiv også. Gikk mye turer, trente på gulvet hjemme, ikke mye men noen crunsh til å begynne med, ettervært situps. Tror jeg spiste normalt egentlig, har aldri vært glad i søtsaker eller snacs, så det gikk i normale måltider. Anonymkode: 8819d...4bd
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #14 Skrevet 2. januar 2021 Noen sliter mer med delte magemuskler i ettertid. Da kan magen bule litt uavhengig av vekt, hud, osv. Anonymkode: 06b22...ade 6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #15 Skrevet 2. januar 2021 Jeg også har født tvillinger i uke 38 (det lengste de lar deg gå), og har ikke strekkmerker eller løs hud, utrolig nok, så det er mulig. Anonymkode: e3582...de5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #16 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvordan da, løshud eller overvekt? Anonymkode: 6b1d5...338 Løshud. Er i nedre del av normalvekt. 165/51 Anonymkode: 342de...454 2
Nerine_ Skrevet 2. januar 2021 #17 Skrevet 2. januar 2021 Jeg har noe løshud på magen etter tre svangerskap, men det syns ikke før jeg bøyer meg eller ligger på siden. Er ikke overvektig. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #18 Skrevet 2. januar 2021 Kan det ha noe med hvilken alder man går gravid i også? Mer kollagen i huden i 20 åra? Anonymkode: b4991...9e0
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #19 Skrevet 2. januar 2021 Jeg fylte 20 det året jeg fødte sønnen min, og jeg har dessverre heng på magen. Det er ikke så stort, men det er nå der likevel. Var normalvektig og hadde meget bra med magemuskler når jeg ble gravid. Jeg er så vidt over 150 cm og fikk normalt stor mage. Det er jo mindre plass å fordele magen på når man har noen cm mindre enn andre. I tillegg til gener, alder, vekt, så tror jeg også høyden kan ha noe å si. Det er bare en tanke jeg akkurat fikk som ikke trenger å ha noe hold. Er forøvrig greit trent nå med synlige magemuskler i øvre del av magen, men henget blir jeg ikke kvitt. Jeg skal gi det litt tid før jeg bestemmer meg for om jeg skal operere magen eller ikke. Skal være helt sikker på at jeg er ferdig å få barn før jeg evt. opererer. Anonymkode: b8fab...22d
Cer3s Skrevet 2. januar 2021 #20 Skrevet 2. januar 2021 Ble aldri det samme. Etter 2 svangerskap og fødsler så er magen litt mer dissete liksom, huden er ikke like stram som før. Har 3 små strekkmerker rundt navlen. Kunne ikke brydd meg mindre 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå