MortenMinstelønn Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 (endret) En som bor i oppgangen min midt i sentrum har sett på meg lenge. Jeg har ikke tenkt mye på det før hun tok meg. Vi var i et felles område og hun dro meg inn. Jeg visste at dette ikke ville føre til noe. Hun er sydlandsk og jeg vet jeg tiltrekkes av det nordiske. Allivevel så skjedde det. Jeg ble opphisset av lukten, bh'en, strømpebuksa og blikket. Jeg visste at dette ikke ville bli mer enn sex. Allikevel lot jeg det skje og føler meg vond i etterkant. Fordi jeg vet ikke hva hun forventer. Det var helt nydelig på en slags benk. Jeg er ganske sikker på at hun mente det samme. Jeg fikk inntrykk av det. Jeg ønsker ikke å binde meg enda. Det skjedde. Jeg tok ikke initiativet. Hun tok det. Jeg vil leve normalt når jeg går og kommer hjem. Jeg er usikker på ha jeg skal si. Egentlig er jeg flink til å snakke og kan nok finte meg ut av dette. Men vil egentlig ikke finte meg ut. Kanskje hun bare trengte sex. Kanskje hun ser meg som en mann for livet. Jeg er veldig skjør på dette området og spør derfor om råd. Jeg vil ikke at hun skal føle seg brukt. Takk. Endret 2. januar 2021 av MortenMinstelønn
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Hva lurer du på? Anonymkode: 48d20...437 4
MortenMinstelønn Skrevet 2. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2021 (endret) Jeg vil ikke at hun skal føle seg brukt. Jeg vil ikke det. Endret 2. januar 2021 av MortenMinstelønn
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 MortenMinstelønn skrev (2 minutter siden): Jeg vil ikke at hun skal føle seg brukt. Jeg vil ikke det. Hvorfor skulle hun føle seg brukt ? Da er du like mye brukt. Anonymkode: 57616...59b 8
Trolltunge Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 Smil og oppfør deg vanlig, og ta opp dine tanker rundt dette ved anledning. Gjensidig ønske om sex er ikke å bruke noen, men man har dessverre aldri kontroll på andres ønsker og forventninger. De kan endres også, så veldig greit å ha en samtale om hva du tenker rundt dette, så hun er klar over det. Det verste du nå kan gjøre er å unngå henne og bli unaturlig i forhold til henne. Da blir bare en slik hendelse dum, uansett hva hun tenker og forventer. Veldig sårt når du er intim med noen, og så styrer de unna deg etterpå. Det føles vondt, selv om det bare var et gjensidig ønske om sex. 4
MortenMinstelønn Skrevet 2. januar 2021 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2021 (endret) Jeg kan snakke ganske greit. Jeg er nødt å si at dette ikke var begynnelsen på noe. Bare sex. Det jeg derimot vet så godt, er hvordan kvinner kan få deg til å føle deg skamfull. Orker ikke det med en nabo. Jeg ba ikke om noe. Jeg var dum nok til å ha sex. Jeg vet at en fra sydamerika ikke blir min utvalgte. Min utvalgte er norsk eller svensk. Men det skjedde. Forhåpentligvis var det sexen hun ville ha. Jeg får snakke om det. Takk. Endret 2. januar 2021 av MortenMinstelønn
Morpheus Skrevet 2. januar 2021 #7 Skrevet 2. januar 2021 Var jo hun som brukte deg. Bare tok deg med og fyrte over deg. 6
Gjest Smiley99 Skrevet 2. januar 2021 #8 Skrevet 2. januar 2021 MortenMinstelønn skrev (40 minutter siden): Jeg vil ikke at hun skal føle seg brukt. Jeg vil ikke det. Ut i fra det du forteller så tror jeg ikke hun kommer til å føle seg brukt. Synes ikke du burde bekymre deg over det.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #9 Skrevet 2. januar 2021 Hun ønsker kanskje barn med en nordmann. Håper dere brukte beskyttelse Anonymkode: 18dcb...596 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #10 Skrevet 2. januar 2021 Høres ut som hun fikk utløp for en fantasi. Om hun ville ha er forhold tror jeg hun ville gått frem annerledes. Uansett har du ikke noe å ha dårlig samvittighet for, det er lov å ta imot et så sterkt initiativ uten å forplikte seg. Anonymkode: a6ba3...5cf 4
ella_b Skrevet 2. januar 2021 #11 Skrevet 2. januar 2021 Altså, jeg skjønner at dette sikkert er godt ment, men er det noe jeg virkelig hater, så er det menn som tror kvinner ikke er i stand til å forvalte egen seksualitet. Dette kommer nok som et sjokk, men vi kan ha sex ute å ville tilbringe livet sammen. Don't flatter yourself. 9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #12 Skrevet 2. januar 2021 8 minutter siden, ella_b said: Don't flatter yourself. Bra du grep inn og hindret at en mann skal ta noe som et kompliment. Vår helt. Ellers kunne han kanskje fått bra selvtillit eller noe, og det kan vi ikke ha noe av Anonymkode: bb2c4...dd3 5
MortenMinstelønn Skrevet 2. januar 2021 Forfatter #13 Skrevet 2. januar 2021 Morpheus skrev (3 timer siden): Var jo hun som brukte deg. Bare tok deg med og fyrte over deg. Egentlig så er det sant. Det føltes litt sånn også:) Men jeg ble med på det ,da. 1
MortenMinstelønn Skrevet 2. januar 2021 Forfatter #14 Skrevet 2. januar 2021 (endret) ella_b skrev (38 minutter siden): Altså, jeg skjønner at dette sikkert er godt ment, men er det noe jeg virkelig hater, så er det menn som tror kvinner ikke er i stand til å forvalte egen seksualitet. Dette kommer nok som et sjokk, men vi kan ha sex ute å ville tilbringe livet sammen. Don't flatter yourself. Det tror jeg også. Jeg har derimot opplevd det motsatte flere ganger og det har nærmest ødelagt meg! Endret 2. januar 2021 av MortenMinstelønn
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #15 Skrevet 2. januar 2021 Sugde hun kølla di? Anonymkode: 73121...b20
MortenMinstelønn Skrevet 2. januar 2021 Forfatter #16 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sugde hun kølla di? Hva? Hva har det med saken å gjøre?
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. januar 2021 #17 Skrevet 2. januar 2021 Her var det nok du som ble utnyttet av henne. Hun ville ha sex og hun tok det
Gjest Alterego666 Skrevet 2. januar 2021 #18 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hun ønsker kanskje barn med en nordmann. Håper dere brukte beskyttelse Anonymkode: 18dcb...596 Hvorfor det?
marleneK92 Skrevet 2. januar 2021 #19 Skrevet 2. januar 2021 Trolltunge skrev (6 timer siden): Smil og oppfør deg vanlig, og ta opp dine tanker rundt dette ved anledning. Gjensidig ønske om sex er ikke å bruke noen, men man har dessverre aldri kontroll på andres ønsker og forventninger. De kan endres også, så veldig greit å ha en samtale om hva du tenker rundt dette, så hun er klar over det. Det verste du nå kan gjøre er å unngå henne og bli unaturlig i forhold til henne. Da blir bare en slik hendelse dum, uansett hva hun tenker og forventer. Veldig sårt når du er intim med noen, og så styrer de unna deg etterpå. Det føles vondt, selv om det bare var et gjensidig ønske om sex. Skriver under på denne. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høres ut som hun fikk utløp for en fantasi. Om hun ville ha er forhold tror jeg hun ville gått frem annerledes. Uansett har du ikke noe å ha dårlig samvittighet for, det er lov å ta imot et så sterkt initiativ uten å forplikte seg. Anonymkode: a6ba3...5cf Tror også hun gått annerledes frem da, men slikt kan jo også endre seg under en økt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #20 Skrevet 2. januar 2021 Du ble brukt. Nå er hun redd for å møte på deg igjen. Hun er ferdig med deg nå. Anonymkode: 8e011...78c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå