AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 Noen som har opplevd begge deler? Hva var vondest? Har høstet bengraft fra hoftekammen, og de ansatte på ortopedisk (beinbrudd osv) sa at pasientene med mest smerter har gjennomført denne operasjonen. Og det var virkelig smertefullt.. 🙊🙊🙊 Nå skal jeg ha planlagt keisersnitt, og jeg GRUUUUER MEG for smertene!!! Men leser heldigvis innimellom noen som har fine opplevelser og som er nokså oppegående etterpå. Noen som kan roe meg ned litt? 🙈🙈🙈 Anonymkode: bab3f...d42
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Hatt 2 keisersnitt, det første ikke planlagt, det andre visste jeg om. Gikk kjempefint begge gangene, det var rutine for kirurgene dengang for 20 år siden, ikke noe å grue seg til. Smerter vil du ha uansett fødsel. Keisersnitt er en operasjon, men er du renslig med såret og i god form i utgangspunktet vil du nok ikke ha så store smerter. Dette går bra, lykke til! Anonymkode: 076e5...780 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hatt 2 keisersnitt, det første ikke planlagt, det andre visste jeg om. Gikk kjempefint begge gangene, det var rutine for kirurgene dengang for 20 år siden, ikke noe å grue seg til. Smerter vil du ha uansett fødsel. Keisersnitt er en operasjon, men er du renslig med såret og i god form i utgangspunktet vil du nok ikke ha så store smerter. Dette går bra, lykke til! Anonymkode: 076e5...780 Tusen takk for svar 🥰 Håper det ikke er problemer med at arret mest sannsynlig havner i en valk 🙈🙈🙈 Anonymkode: bab3f...d42
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 De kutter lavere enn du tror. Under magen, nærmere venusberget. Anonymkode: 9335d...caf
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 Jeg fikk keisersnitt med siste barnet, og det var ikke noe problem i det hele tatt, jeg hadde omtrent ikke smerter etterpå. Det som var vanskelig var å ikke få lov til å bruke magemusklene, men det går jo helt greit. Ikke grue deg, det kommer til å gå fint😊 Anonymkode: 6f278...70f
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #6 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De kutter lavere enn du tror. Under magen, nærmere venusberget. Anonymkode: 9335d...caf Åja, så bra! Har valk grunnet overvekt. Og da legene høstet bengraft så kom arret akkurat i valken og bandasjene løsnet hele tiden.. Anonymkode: bab3f...d42
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #7 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fikk keisersnitt med siste barnet, og det var ikke noe problem i det hele tatt, jeg hadde omtrent ikke smerter etterpå. Det som var vanskelig var å ikke få lov til å bruke magemusklene, men det går jo helt greit. Ikke grue deg, det kommer til å gå fint😊 Anonymkode: 6f278...70f Så bra, tusen takk for oppmuntringen 🥰 Ikke lenge til nå 🙈🤞 Anonymkode: bab3f...d42
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #8 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Åja, så bra! Har valk grunnet overvekt. Og da legene høstet bengraft så kom arret akkurat i valken og bandasjene løsnet hele tiden.. Anonymkode: bab3f...d42 Søk på phannenstiel snitt Anonymkode: 9335d...caf
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #9 Skrevet 2. januar 2021 Jeg har tatt keisersnitt tre ganger. Og to av de var veldig lite kompliserte og jeg var ute og gikk på dag 2. Det første keisersnittet var litt værre, men jeg grua meg så innmari til snittet og stkepleierene var gniene på smertestillende etter snittet, så jeg fikk så innmari vondt imellom dosene. Jeg gikk også inn i fødselsdepresjon og det kan nok ha bidratt til at alt føltes mer vondt og vanskelig. Så mitt tips til deg er å prøve å ikke grue deg, spis smertestillende før det gjør skikkelig vondt og ikke overanstreng deg i tiden etter snittet. Anonymkode: c1e4f...f5d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #10 Skrevet 2. januar 2021 Tusen takk for svar alle sammen 💓 Føler meg bittelitt bedre. Håper på en fin opplevelse, for da jeg hadde vaginal fødsel ble underlivet mildt sagt herjet med 🙈 Anonymkode: bab3f...d42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå