AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 I to uker har jeg snakket med en mann på tlf konstant hver dag i flere timer. Vi hadde mye til felles og kjemien var til å kjenne på. Etter flere timer samtaler hver dag begynte jeg å få følelser for denne personen (møtte han på dating side) og jeg gledet meg til daten som skulle finne sted neste helg. Vi hadde planlagt mye rundt det og han gledet seg. Sa han hadde blitt veldig glad i meg og var sikker på at jeg var "den rette". Dette gjorde at jeg fikk en godhets følelse, pga jeg ønsker ikke noe mer enn et ordentlig og stabilt forhold. Da jeg bare har opplevd å være knust og kjærlighetssorg. Det ble slutt med eksen i november og jeg fant fort tonen med han her og hadde store forhåpninger ettersom han ville ha barn og ekteskap, noe jeg også vil ha da jeg blir 27 i år og ikke har barn eller mann Men brått i går fikk jeg beskjed ut av det blå at "vi passer ikke sammen likevel"... Etter å ha brukt så mye tid og energi, etter å ha gledet meg til første møte. Han har analysert oss utifra en bok og kom frem til at våre personlighets farger ikke "matcher" selvom kjemien er der. Han har den siste tiden lest massw sånne psykologi bøker og baserer det ut på det. Så jeg var ekstremt knust i går. Alt ble så brått snudd opp ned. Så jeg ble bedt på liten sammenkomst i går og drakk meg veldig full... Og begynte å rote med en fyr og vi endte opp med å ligge sammen. Jeg føler meg skamfull og er så ufattelig skuffet over meg selv. Da jeg lovte å ikke bare ligge rundt igjen fordi det gir meg bare en dårlig selvfølelse. Jeg føler alt har gått til helvette og jeg er så såret samtidig som jeg sitter her å gråter over eksen, og det som kunne blitt til noe positivt med en annen og at jeg ødelegger for meg selv med å ligge rundt. 2021 starter veldig dårlig for meg 😭 Anonymkode: 6ba4a...6d5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han har analysert oss utifra en bok og kom frem til at våre personlighets farger ikke "matcher" selvom kjemien er der. Han har den siste tiden lest massw sånne psykologi bøker og baserer det ut på det. Anonymkode: 6ba4a...6d5 Vær glad du er kvitt han i hvert fall. Virker ikke helt stabil. Det er helt vanlig å ha ONS man ikke er så stolt av i ettertid, men det gjør ingenting så lenge det ikke var ubehagelig på noe vis (tvang feks) eller man sitter igjen med sykdom. Anonymkode: 8db91...eb6 47
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 Fyllenerver kalles dette, går over i morgen Anonymkode: 20d9b...fc3 49
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er helt vanlig å ha ONS man ikke er så stolt av i ettertid, men det gjør ingenting så lenge det ikke var ubehagelig på noe vis (tvang feks) eller man sitter igjen med sykdom. Anonymkode: 8db91...eb6 Hun skriver jo at det skader selvfølelsen hennes. ONS er absolutt ikke noe for alle, og kan direkte destruktivt for mange. Anonymkode: ac0cd...550 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #6 Skrevet 2. januar 2021 Tenk på de verste dagene hittil i livet ditt.. du overlevde de? Gjør det samme som du gjorde de dagene, med dette. For å få dumme valg ut av mitt hodet så trener jeg, jeg ordner hjemme, kan pusse opp, eller andre ting som gjør at jeg føler meg bedre. Nå ser du på dette som en erfaring. Ikke gå rett på en ny fyr, annet enn som en kort rebound. Ikke legg følelser i noe nytt for fort. Så lar du være å drikke når livet er tungt, for alkoholen gjør det bare verre. Jeg avsluttet dette året med en kjempe feil som ga meg angst i en uke. Helt grusomt. Anonymkode: d1ea7...752 11
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #7 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenk på de verste dagene hittil i livet ditt.. du overlevde de? Gjør det samme som du gjorde de dagene, med dette. For å få dumme valg ut av mitt hodet så trener jeg, jeg ordner hjemme, kan pusse opp, eller andre ting som gjør at jeg føler meg bedre. Nå ser du på dette som en erfaring. Ikke gå rett på en ny fyr, annet enn som en kort rebound. Ikke legg følelser i noe nytt for fort. Så lar du være å drikke når livet er tungt, for alkoholen gjør det bare verre. Jeg avsluttet dette året med en kjempe feil som ga meg angst i en uke. Helt grusomt. Anonymkode: d1ea7...752 Hva slags type feil avsluttet du med? Ble nysgjerrig her. God tnyttår, nye sjanser Anonymkode: abb8a...37a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #8 Skrevet 2. januar 2021 Hva med å begynne å stå på egne ben og ikke være så vanvittig opptatt av å være i et forhold? Om dette er krise lover det dårlig samvittighet for livet ditt. DETTE er en bagatell. Du bare gjør det til en krise. Anonymkode: 92cc0...8c9 19
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #9 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): I to uker har jeg snakket med en mann på tlf konstant hver dag i flere timer. Vi hadde mye til felles og kjemien var til å kjenne på. Etter flere timer samtaler hver dag begynte jeg å få følelser for denne personen (møtte han på dating side) og jeg gledet meg til daten som skulle finne sted neste helg. Vi hadde planlagt mye rundt det og han gledet seg. Sa han hadde blitt veldig glad i meg og var sikker på at jeg var "den rette". Dette gjorde at jeg fikk en godhets følelse, pga jeg ønsker ikke noe mer enn et ordentlig og stabilt forhold. Da jeg bare har opplevd å være knust og kjærlighetssorg. Det ble slutt med eksen i november og jeg fant fort tonen med han her og hadde store forhåpninger ettersom han ville ha barn og ekteskap, noe jeg også vil ha da jeg blir 27 i år og ikke har barn eller mann Men brått i går fikk jeg beskjed ut av det blå at "vi passer ikke sammen likevel"... Etter å ha brukt så mye tid og energi, etter å ha gledet meg til første møte. Han har analysert oss utifra en bok og kom frem til at våre personlighets farger ikke "matcher" selvom kjemien er der. Han har den siste tiden lest massw sånne psykologi bøker og baserer det ut på det. Så jeg var ekstremt knust i går. Alt ble så brått snudd opp ned. Så jeg ble bedt på liten sammenkomst i går og drakk meg veldig full... Og begynte å rote med en fyr og vi endte opp med å ligge sammen. Jeg føler meg skamfull og er så ufattelig skuffet over meg selv. Da jeg lovte å ikke bare ligge rundt igjen fordi det gir meg bare en dårlig selvfølelse. Jeg føler alt har gått til helvette og jeg er så såret samtidig som jeg sitter her å gråter over eksen, og det som kunne blitt til noe positivt med en annen og at jeg ødelegger for meg selv med å ligge rundt. 2021 starter veldig dårlig for meg 😭 Anonymkode: 6ba4a...6d5 Slutt med eksen i november, og så har du allerede lagd drømmer for et liv med en annen? Ta deg tid til å komme over eksen. Der har bare gått et par mnd. Anonymkode: abb8a...37a 23
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #10 Skrevet 2. januar 2021 Jaja, da vet du det til neste gang at ons ikke er noe for deg. Han andre hadde du jo ikke engang møtt, det meste av det forholdet foregikk inni hodet ditt. Slett all kommunikasjon og beveg deg videre. Anonymkode: 70c4e...1b3 11
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #11 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hun skriver jo at det skader selvfølelsen hennes. ONS er absolutt ikke noe for alle, og kan direkte destruktivt for mange. Anonymkode: ac0cd...550 Ja, men det er jo bare fordi de selv pålegger seg negative følelser angående ONS. Det er jo ikke noe objektivt negativt eller skadelig med det. (Så lenge man bruker kondom.) Man kan jobbe med tankene sine og slutte å være skamfull over noe som ikke har skadet noen. Anonymkode: 17b4e...1b9 9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #12 Skrevet 2. januar 2021 Jeg skjønner at du føler deg pyton i dag, men det går over , garantert . Sikkert litt fyllenerver også som en sa . Skriv det på kontoen for dårlig kombinasjon av alkohol og en dårlig dag . Men når det gjelder han som du hadde kontakt med på nett. Det finnes så mange eksempel på at en kan oppnå en fantastisk kjemi via chatting, og en kan tro at en har møtt drømmemannen . Det er lett å gå i fella at en blir « betatt og forelsket» i den personen en tror en kjenner . Så kommer deg dagen en møtes, og det kan bli en realitycheck i løpet av sekunder. Plutselig så føler en bare nei, og atter nei. Derfor så bør en aldri satse på at chattingen som føles fantastisk gir suksess til slutt . Du har møtt en som har bygget opp en illusjon og du har også vært delaktig i det. Rist av deg skuffelsen , og ta dette som en erfaring til neste match dukker opp. Men husk at date face to face gir deg et mye bedre svar Anonymkode: 43d8c...5ce 6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #13 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva med å begynne å stå på egne ben og ikke være så vanvittig opptatt av å være i et forhold? Om dette er krise lover det dårlig samvittighet for livet ditt. DETTE er en bagatell. Du bare gjør det til en krise. Anonymkode: 92cc0...8c9 Jeg vil gjerne finne personen for meg og slå meg til ro med. Jeg begynner også å bli eldre og har lyst på familie. Derfor er jeg opttatt med å få et forhold. Ts Anonymkode: 6ba4a...6d5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #14 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Slutt med eksen i november, og så har du allerede lagd drømmer for et liv med en annen? Ta deg tid til å komme over eksen. Der har bare gått et par mnd. Anonymkode: abb8a...37a Jeg og eksen var frem og tibake utallige ganger, så jeg følte meg ganske så ferdig med det livet. Jeg ønsket å finne noen som gav meg stabilitet og ønsket å få familie på langsikt. Han jeg snakket med gav meg den forsikringen. Han føltes moden og kjemien utviklet seg mellom oss da vi begge hadde mye av det vi så etter. Ts Anonymkode: 6ba4a...6d5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #15 Skrevet 2. januar 2021 Syntes alle er harde mot TS her. Jeg føler med deg, og er i litt samme situasjon. Utrolig vondt å føle seg alene og rådvill. Håper 2021 blir bedre for deg ❤️ Anonymkode: 13b0f...03a 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #16 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva slags type feil avsluttet du med? Ble nysgjerrig her. God tnyttår, nye sjanser Anonymkode: abb8a...37a Jeg ødela starten på et mulig vennskap i en helt ny by. Mest pga gammel angst og tillitsproblemer. Anonymkode: d1ea7...752
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #17 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg og eksen var frem og tibake utallige ganger, så jeg følte meg ganske så ferdig med det livet. Jeg ønsket å finne noen som gav meg stabilitet og ønsket å få familie på langsikt. Han jeg snakket med gav meg den forsikringen. Han føltes moden og kjemien utviklet seg mellom oss da vi begge hadde mye av det vi så etter. Ts Anonymkode: 6ba4a...6d5 Det har lite å si, fra det er helt slutt så bør du vel finne igjen deg selv før du finner en ny. Fortsetter du å finne ny fyr hele tiden så vil du alltid havne i slik knipe. Trikset er å være tålmodig ved alle valg. Anonymkode: d1ea7...752 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #18 Skrevet 2. januar 2021 1 - Ikke tenk mer på det i dag, fyllenervene vil kludre til objektiviteten din. 2 - I morgen kan du sette deg ned og tenke over hva du har gjort, og hva følelsene dine forteller deg om hva du vil forandre + hva du kan gjøre annerledes. 3 - Tilgi deg selv! Du er bare et menneske og vi mennesker gjør dumme ting noen ganger, spesielt når vi er følelsesmessig opprørte/ i sorg. Anonymkode: 3b1d2...427 6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #19 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg ødela starten på et mulig vennskap i en helt ny by. Mest pga gammel angst og tillitsproblemer. Anonymkode: d1ea7...752 Leit å høre! Håper du finner andre venner Anonymkode: abb8a...37a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #20 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg vil gjerne finne personen for meg og slå meg til ro med. Jeg begynner også å bli eldre og har lyst på familie. Derfor er jeg opttatt med å få et forhold. Ts Anonymkode: 6ba4a...6d5 Jeg forstår det, men det hjelper absolutt ikke på at du krasjer deg selv mentalt på slikt som dette. Da utstråler du absolutt ikke ting som er attraktivt for noen, men kjører deg selv i en grøft. Hvor du definitivt ikke finner kjæreste. Anonymkode: 92cc0...8c9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå