AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 Hvilken app anbefaler du forbarnefamilie organisering og planlegging? Altså delt kalender og handlelister, huskelister, middagsoppskrifter osv. enkel å bruke. Anonymkode: e92d9...f6a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Ingen som bruker dette? Anonymkode: e92d9...f6a
Cezanne Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 Vi bruker «bring»for felles handlelister. Eventuelle avtaler osv legger vi inn på kalender og inviterer begge til, har ikke felles.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 Finnes det ikke en som samler alt? Anonymkode: e92d9...f6a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 Jeg bruker Trello for alt planlegging, i form av lister. Altså, lister hva som skal gjøres før en bursdagsfest, liste hva som skal pakkes før avreise, liste av ting som bør ordnes hjemme. For handleliste og middagsliste bruker jeg av et eller annet grunn en annen app. Keep (google keep). Sikkert gammel vane. felleskallender har vi i google kalender. Men en god app, som gir deg varsel og påminnelser, med «riktig» nullering, det fant jeg ikke. Altså, en app der jeg kan legge inn en oppgave, «vane blomster», utføres hver uke, og appen gir påminnelse her til du bukker av «utført», og starter da opptelling på nytt - altså ei uke fra tidspunktet. Og slik at jeg kan legge inn mannen, og han får plagsomme push-påminnelser på sin mobil, helt til han gjør det. Vet noen om en slik? 🥰 Anonymkode: fb2a5...552 1
Ilmimo Skrevet 2. januar 2021 #6 Skrevet 2. januar 2021 Me bruker ein som heiter famcal. Delt kalender (med påminningar), handleliste, notat osv. Den er grei nok, men har ein del irriterande reklame pop-ups. Mulig det går an å kjøpe ein reklamefri versjon, men det har eg ikkje sjekka 😊 Google keep er veldig grei til lister. Men den manglar kalender-funksjonen. Spent på om andre har gode tips! 😊👍
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #7 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilken app anbefaler du forbarnefamilie organisering og planlegging? Altså delt kalender og handlelister, huskelister, middagsoppskrifter osv. enkel å bruke. Anonymkode: e92d9...f6a Du hører vel selv at dette er ganske ulike oppgaver? Da snakker du ikke lengre om en app, som typisk er liten og enkel, og løser ett problem. Anonymkode: dac5e...d87
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #8 Skrevet 2. januar 2021 Vi bruker Google kalender som felles kalender. Trello for ulike oppgaver som skal utføres. Og To Do for felles handlelister, pakkeliste etc. Anonymkode: 44172...2a9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #9 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du hører vel selv at dette er ganske ulike oppgaver? Da snakker du ikke lengre om en app, som typisk er liten og enkel, og løser ett problem. Anonymkode: dac5e...d87 Men det er da rart ingen har laget en app som alle trenger? Kalender og noen lister og område for å lagre middagsplaner og oppskrifter? Synes ikke dette er «ulike oppgaver» det henger sammen. Anonymkode: e92d9...f6a 5
Blåbæret Skrevet 2. januar 2021 #10 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bruker Trello for alt planlegging, i form av lister. Altså, lister hva som skal gjøres før en bursdagsfest, liste hva som skal pakkes før avreise, liste av ting som bør ordnes hjemme. For handleliste og middagsliste bruker jeg av et eller annet grunn en annen app. Keep (google keep). Sikkert gammel vane. felleskallender har vi i google kalender. Men en god app, som gir deg varsel og påminnelser, med «riktig» nullering, det fant jeg ikke. Altså, en app der jeg kan legge inn en oppgave, «vane blomster», utføres hver uke, og appen gir påminnelse her til du bukker av «utført», og starter da opptelling på nytt - altså ei uke fra tidspunktet. Og slik at jeg kan legge inn mannen, og han får plagsomme push-påminnelser på sin mobil, helt til han gjør det. Vet noen om en slik? 🥰 Anonymkode: fb2a5...552 Vi bruker tody! Den er genial til akkurat det du etterlyser her. Man legger inn "vaske badene grundig" eller "støvtørk stua" og så legger man inn hvilket intervall man skal ha på oppgavene. Man kan legge inn dager, eller faste måneder osv. Både jeg og mannen har appen og får varsel på den 👍 2
Kada Skrevet 2. januar 2021 #11 Skrevet 2. januar 2021 https://familieklubben.no/familieliv/11-smarte-apper-for-barnefamilier/51 Kanskje du finner noe her☺️
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #12 Skrevet 2. januar 2021 55 minutter siden, Blåbæret said: Vi bruker tody! Den er genial til akkurat det du etterlyser her. Man legger inn "vaske badene grundig" eller "støvtørk stua" og så legger man inn hvilket intervall man skal ha på oppgavene. Man kan legge inn dager, eller faste måneder osv. Både jeg og mannen har appen og får varsel på den 👍 Takk for anbefaling, skal prøves! 👍 Anonymkode: fb2a5...552
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå