AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #101 Del Skrevet 26. januar 2021 Første delmål : 7 kg 4.januar: 87,5 11.januar: 85,6 18.januar 83,7 25.januar 84,0 Igjen: 3,4 kg Ja her hadde det jaggu gått litt oppover. Ikke veldig uforventet. Gått på en liten smell. Men jeg gikk ikke så mye på smellen som jeg gjorde før, så det er jo et lyspunkt i det hele 😅 Milla Anonymkode: 444c7...194 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susilu Skrevet 31. januar 2021 #102 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 9.43): Jeg er med 💪 Jeg har til nå gått ned 25 kg, og har 3,5 kg igjen til å veie 60 kg. De siste kiloene er seige, og jeg har spist litt for mye godt i det siste pga jul, men er nå i gang igjen ☺️ Anonymkode: 23492...402 Jøss, så flink du har vært! Hører flere som sier at de siste kiloene er ekstra vanskelig. Kan det være et tegn på at de egentlig bare bør få være i fred? Kan jeg spørre om et par ting? Hvor lang tid brukte du på å gå ned 25 kg, og hva har vært din nøkkel for å lykkes? Hvorfor er det akkurat 60 kg som er målet? (BMI, "gammel idealvekt" eller noe annet?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #103 Del Skrevet 2. februar 2021 Blir med i denne motiverende tråden😀 skal gå ned ca 11 kg. Veier nå 74.7 og vil ned til 63 . Har gått opp 7 kg fra i høst, og har jojo slanket meg siden jeg gikk opp 10 kg for et par år siden. Er lei av dette, nå vill jeg ned for godt. Har full jobb og barn og skole deltid i tillegg, så tid til trening er det lite av. Har mål om en halvtime aktivitet om dagen, og spise sundt mellom 8 - 17. Mitt store probleme er kaker og godteri, så må erstatte det med smoothie og gulrot med dip. Alltid ha med noe sundt( eple eller knekkebrød) så jeg slipper å dra i butikken når jeg er sulten på vei hjem. Har problemer med å holde motivasjonen over tid og en utskeielse blir mange. Fint vi er flere med samme mål 😀 Eikenøtta Anonymkode: 3feb3...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplasten Skrevet 2. februar 2021 #104 Del Skrevet 2. februar 2021 Jeg har gått ned fire kilo og er veldig fornøyd med det. Jeg har hatt en måned med ganske strenge regler (ikke alkohol, ikke godteri, ikke snacks og ganske streng lavkarbo) og fortsetter med det en stund fremover. Koser meg med jevn energi og ganske høy moral. Jeg har også begynt å tenke på hvordan jeg skal fortsette når jeg når idealvekten. Erfaringen fra i fjor er at det å styre showet helt selv og spise etter sult og humør funker ikke med mindre jeg begrenser enkelte karbohydratrikematvarer, og alkohol og sukker. Da går det veldig bra, men da er jeg for "evig" fanget i en situasjon der jeg aldri helt spiser den samme maten som resten av familien, og som jeg bekymrer meg for kan påvirke barn på litt sikt. Eller så kan jeg spise mer "normalt", men da må jeg veie, måle og være mye mer obs på porsjonsstørrelser og slike ting. Mistenker også at det kommer til å gi mer cravings. Ikke helt sikker på hvilken vei som er enklest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #105 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir med i denne motiverende tråden😀 skal gå ned ca 11 kg. Veier nå 74.7 og vil ned til 63 . Har gått opp 7 kg fra i høst, og har jojo slanket meg siden jeg gikk opp 10 kg for et par år siden. Er lei av dette, nå vill jeg ned for godt. Har full jobb og barn og skole deltid i tillegg, så tid til trening er det lite av. Har mål om en halvtime aktivitet om dagen, og spise sundt mellom 8 - 17. Mitt store probleme er kaker og godteri, så må erstatte det med smoothie og gulrot med dip. Alltid ha med noe sundt( eple eller knekkebrød) så jeg slipper å dra i butikken når jeg er sulten på vei hjem. Har problemer med å holde motivasjonen over tid og en utskeielse blir mange. Fint vi er flere med samme mål 😀 Eikenøtta Anonymkode: 3feb3...4f4 Ser du ikke at det er dette som er jojoslanking? Basere seg på motivasjon utenfra. Legge opp til mosjon bare for mosjonens skyld, gjerne med stoppeklokke. Ha strenge regler for hva som kan spises og ikke spises, og så legge inn situasjoner hvor reglene ikke "gjelder". Bytte ut det du egentlig vil ha, med noe "sunt". Og ende opp med begge deler, samt litt ekstra i form av noe du ikke engang hadde tenkt på. Frykt for å bli sulten, når det største problemet du står overfor, er for mye mat. Frykt for å miste kontrollen. Manglende planlegning. Omgi seg med mennesker som har de samme problemene, som de også dyrker. Anonymkode: 42508...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplasten Skrevet 2. februar 2021 #106 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ser du ikke at det er dette som er jojoslanking? Basere seg på motivasjon utenfra. Legge opp til mosjon bare for mosjonens skyld, gjerne med stoppeklokke. Ha strenge regler for hva som kan spises og ikke spises, og så legge inn situasjoner hvor reglene ikke "gjelder". Bytte ut det du egentlig vil ha, med noe "sunt". Og ende opp med begge deler, samt litt ekstra i form av noe du ikke engang hadde tenkt på. Frykt for å bli sulten, når det største problemet du står overfor, er for mye mat. Frykt for å miste kontrollen. Manglende planlegning. Omgi seg med mennesker som har de samme problemene, som de også dyrker. Anonymkode: 42508...11d Psykologisering fra vilt fremmede derimot, DET gjør nok susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #107 Del Skrevet 3. februar 2021 73,9kg! Deilig å se det 3-tallet der:D Har fri i dag og i morra så skal planlegge prepping og handle i dag, og preppe i morra. Fortsatt totalt hekta på bananpannekaker:P Gjør ikke annet enn å kjøpe havregryn jo. Anonymkode: 8d06d...36a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #108 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 73,9kg! Deilig å se det 3-tallet der:D Har fri i dag og i morra så skal planlegge prepping og handle i dag, og preppe i morra. Fortsatt totalt hekta på bananpannekaker:P Gjør ikke annet enn å kjøpe havregryn jo. Anonymkode: 8d06d...36a Gratulerer 🤩 Så flink du har vært Anonymkode: 1dfa8...c94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susilu Skrevet 3. februar 2021 #109 Del Skrevet 3. februar 2021 Lov å klage litt? I dag har vært en møkkadag. Iskaldt ute, ikke klart å motivere meg for å ut å trimme på noe slags vis. Hunden har ikke en gang lyst til å ut.. . Dessuten har jeg småspist dritt hele ettermiddagen - toppet med en alt for stor porsjon Pølse gryte fra Meny (Too Good to Go) til kvelds. Blæh! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #110 Del Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 18.50): Gratulerer 🤩 Så flink du har vært Anonymkode: 1dfa8...c94 Takk!:D Skjønt, nå må noen hindre meg fra å sinne-spise Jeg håndterer dårlig å må ha kontakt med hjemplassen min, og generelt gjør det meg bare irrasjonelt sur. Men 2 timer med fullstendig unødvendig surr for noe som skal ta to minutter, så kjenner jeg at jeg har lyst å be om å få en interkontinental rakett på avbetaling fra Nord Korea:P Men har fått preppet igjen i dag, så nå er det masse godt som venter på meg i kjøleskapet:) Hoppet opp 400g mellom veiing i går og i dag, så aner ikke hva vekta blir å si i morra:P Anonymkode: 8d06d...36a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 4. februar 2021 #111 Del Skrevet 4. februar 2021 Hiver meg på jeg. Vil gjerne ned 7-8 kg i løpet av året, men tar det med ro. Fint å dele litt med andre. Har planlagt litt måltider i dag, og foreløpig blir det vanskeligste å kutte ned på kveldskosen (sjokolade og chips) som kom med koronatiltakene nå i januar. Ble lettere nedstemt og ting skle ut. Maten jeg spiser er hovedsakelig sunn, men pga lav TDEE blir ofte mengden for stor. Prøver også å gå mer tur, men energien har vært på bånn siden nyttår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #112 Del Skrevet 4. februar 2021 Driver også på med vektnedgang ! I starten av januar var jeg 4 kilo tyngre, håper på å nå målet mitt før sommeren. 6 kilo igjen Anonymkode: 3f8b4...5c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #113 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Takk!:D *snipp* Men har fått preppet igjen i dag, så nå er det masse godt som venter på meg i kjøleskapet:) Hoppet opp 400g mellom veiing i går og i dag, så aner ikke hva vekta blir å si i morra:P Anonymkode: 8d06d...36a 73,9! Weee! Minus 2,1kg totalt Anonymkode: 8d06d...36a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplasten Skrevet 13. februar 2021 #114 Del Skrevet 13. februar 2021 Fem kilo ned nå. Over første skikkelige platå der alt sto stille et par ukers tid. deilig at det løsner litt. Reduserte kardio en stund men jeg fant ut at det var mer behagelig å trene mer enn å spise mindre så da blir det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplasten Skrevet 19. februar 2021 #115 Del Skrevet 19. februar 2021 30 + brukere / ABs i en tråd og fortsatt ikke aktivitet på nesten en uke. Jaja. Får skrive det i dagboken eller finne meg et annet sted å henge😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå