Savannah123 Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 Jeg skal ned ca 10 kg i vekt og starter reisen mandag 4 januar💪 Det hadde vært gøy å bli kjent med flere som skal det samme!😊 Støtte, motivasjon og inspirasjon er gull verdt!😊 Vi kan feks ha samme veiedag og dele resultatene med hverandre.. Blir du med?🤗 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Sett den der tråden "vi som skal ned i vekt før XXX" ?:) Jeg er SurSokk der! Jeg og en venninne kjører også kaloritelling og veiing i lag på google disk, tar post-workour selfier hvor vi ser helt forjævlig ut osv., bare for å gjøre det litt morro:) God venninne med andre ord, trenger ikke sugharcoate noe:P Jeg er 170cm, veide på det aller meste nesten 90 kg, og bikket akkurat over fra overvekt til fedme. Fikk helt bakoversveis da jeg oppdaget det:P Heldigvis aldri vært så tung noen sinne igjen, og sverget at jeg ALDRI skulle over 80 kg igjen, og det har jeg holdt!:) I 2016 gikk jeg ned fra 70-64kg, men årene etter har jeg vært utsatt for så mye belastning at jeg møtte den berømte veggen. Startet antidepressiva etter sommeren, og den har vektøkning som bivirkning. På nyttårsaften var jeg fenomenale 77kg:\ Så første målet er å komme ned på 70 kg igjen! Så har kjøpt meg en enkel og brukt trimsykkel for et er for dyrt med studio og for lang dørstokkmil når det er så jævla kaldt og glatt ute:P Prøver meg også på mealprepping:D Anonymkode: 8d06d...36a 3
KaBom Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 Jeg er også med i den andre tråden, og tenkte også å starte en dagbok her på KG. Mest for å ha et eget sted å tracke progresjonen på, men hadde vært veldig kult hvis andre startet dagbok samtidig. Tror jeg startet en for noen år siden, men falt litt av. Men er på et mye bedre sted motivasjonsmessig nå, og føler endelig at jeg har overskudd til å ta tak i ting. Gikk ned 15 kg etter svangerskap, men ble stående stille da koronaperioden inntraff (typisk nok rett etter at jeg var på vei inn i gode rutiner på treningssenteret. Bor i Oslo og her er det meste fortsatt stengt, så jeg må være litt kreativ, men tenker at det er en bra ting hvis jeg klarer å få til et opplegg der jeg ikke er avhengig av treningssenter. 😄 Prøver å se det positive i det. Jeg skal ned rundt 10 kg. 1
Gjest Emet Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 (endret) Ja jeg blir med! 😃 Skal åså kvitte meg med 10 kg 😄 Av med "corona kiloene!" Snakkes på mandag, da 😃 Endret 2. januar 2021 av Emet
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 Jeg er med! Har tenkt meg ned ca. 10 kg. Anonymkode: 7c68a...ae7 2
Savannah123 Skrevet 2. januar 2021 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2021 Emet skrev (1 time siden): Ja jeg blir med! 😃 Skal åså kvitte meg med 10 kg 😄 Av med "corona kiloene!" Snakkes på mandag, da 😃 Så bra!😀👍Mandag!💪
Savannah123 Skrevet 2. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg er med! Har tenkt meg ned ca. 10 kg. Anonymkode: 7c68a...ae7 Dette blir bra!👍😊
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #9 Skrevet 2. januar 2021 Jeg er med. 10 kilo før sommeren. Anonymkode: 1dfa8...c94 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #10 Skrevet 3. januar 2021 Jeg er også med! 10 kg helt klart, men helst 15. Tvi-tvi! Har lyst å få det til. Anonymkode: e0f3e...fd9 1
tirben Skrevet 3. januar 2021 #11 Skrevet 3. januar 2021 Vil også ned 8-10 kg. Starter mandag, ja!! 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #12 Skrevet 3. januar 2021 Yippi🥳 vi begynner å bli mange. Starter igjen med å Introdusere meg selv. Ruby, 36 år. Tvillinger for par år siden. Gått fra 54 til 74.5 😒 Vil bare tilbake til gamle klærne mine. Thats it! Gleder meg til å gå med annet enn tights Anonymkode: 1dfa8...c94 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #13 Skrevet 3. januar 2021 Jeg vil også være med 🥰 Starter med forsiktige 5 kg, og håper jeg lykkes. Anonymkode: 07491...209 1
Fudge Skrevet 3. januar 2021 #14 Skrevet 3. januar 2021 Jeg er også med! Skal ned 8 kg før påske. Tre kilo kom på i løpet av november/desember, men vil komme helt tilbake til der jeg var før barn. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #15 Skrevet 3. januar 2021 Jeg er med. Gikk ned 17 kilo i fjor, men så kom pandemien da ble det full stopp. Fikk usunne vaner igjen. Nå skal det sies at jeg ikke har gått opp noe. Vekten ligger stabilt på 80 kilo, jeg må ned minst 10 kilo til. Håper jeg klarer det innen sommer. Anonymkode: 989a6...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #16 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sett den der tråden "vi som skal ned i vekt før XXX" ?:) Jeg er SurSokk der! Jeg og en venninne kjører også kaloritelling og veiing i lag på google disk, tar post-workour selfier hvor vi ser helt forjævlig ut osv., bare for å gjøre det litt morro:) God venninne med andre ord, trenger ikke sugharcoate noe:P Jeg er 170cm, veide på det aller meste nesten 90 kg, og bikket akkurat over fra overvekt til fedme. Fikk helt bakoversveis da jeg oppdaget det:P Heldigvis aldri vært så tung noen sinne igjen, og sverget at jeg ALDRI skulle over 80 kg igjen, og det har jeg holdt!:) I 2016 gikk jeg ned fra 70-64kg, men årene etter har jeg vært utsatt for så mye belastning at jeg møtte den berømte veggen. Startet antidepressiva etter sommeren, og den har vektøkning som bivirkning. På nyttårsaften var jeg fenomenale 77kg:\ Så første målet er å komme ned på 70 kg igjen! Så har kjøpt meg en enkel og brukt trimsykkel for et er for dyrt med studio og for lang dørstokkmil når det er så jævla kaldt og glatt ute:P Prøver meg også på mealprepping:D Anonymkode: 8d06d...36a Så kjedelig at jeg ikke er alene Samme her - utbrent, nylig startet på antidepressiva, vektoppgang 12 kg på det meste.? I tillegg til ganske mye alkohol.. Men nå blir det endring, startet i går. Hva tenker dere, er det mulig å gå ned 10 kg til 01.05.2020? Anonymkode: 85949...89a
molllll Skrevet 3. januar 2021 #17 Skrevet 3. januar 2021 Jeg er med! Vil ned 5 kg, følte meg så mye lettere og bedre da jeg veide 5 kilo mindre, så dette vil jeg få til! Kan man eventuelt dele litt tips til gode og morsomme "treningsmåter" som typ treningsvideoer, utetrening osv? Og gjerne mattips! Jeg er god på sunn mat, men mangler motivasjon til å trene etter jeg sluttet med dans og nå som gruppetimer er uaktuelt. Gleder meg!!! 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #18 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så kjedelig at jeg ikke er alene Samme her - utbrent, nylig startet på antidepressiva, vektoppgang 12 kg på det meste.? I tillegg til ganske mye alkohol.. Men nå blir det endring, startet i går. Hva tenker dere, er det mulig å gå ned 10 kg til 01.05.2020? Anonymkode: 85949...89a Ikke en kostholdsekspert her, men jeg tror 10 kg ned til mai er mulig! Jeg tror nok mye av min egen vektøkning (ikke veldig mye, men nok..) har å gjøre med alkohol å gjøre, for jeg spiser sunt, men beveger meg kanskje litt for lite i tillegg, også kommer alkoholen på toppen. Jeg tenker å starte mandagen med å gå 30 minutter også kjøre noen dager uten kjøtt (bare fordi det har blitt mye av det i desember), jeg tror det er en god start - så bevege meg over til å gjøre treningsøvelser hjemme! 10 kg. er mulig til mai bare du legger inn gode rutiner! 30 min bevegelse hver dag og gjerne litt tøying og bøying hjemme, sunt kosthold - men ikke kjedelig! og kutting av alkohol - spesielt for meg Lykke til, jeg skal ned 5 kg så håper jeg klarer å skape gode rutiner for meg selv fremover! Anonymkode: 27c3b...c95 1
KaBom Skrevet 3. januar 2021 #19 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men nå blir det endring, startet i går. Hva tenker dere, er det mulig å gå ned 10 kg til 01.05.2020? Anonymkode: 85949...89a Ja, absolutt. Det er 17 uker til, så med en halv kg i uka vil du nå målet. Min erfaring er at det er relativt "lett" å gå ned 0,5 i uka (gitt at man har litt til overs), men det vanskelige er vel å holde på opplegget, slik at man fortsetter å gå ned. molllll skrev (4 timer siden): Kan man eventuelt dele litt tips til gode og morsomme "treningsmåter" som typ treningsvideoer, utetrening osv? Jeg liker denne YT-kanalen: https://www.youtube.com/channel/UCBINFWq52ShSgUFEoynfSwg De fleste videoene er "no equipment", men likevel så føler man at man får trent skikkelig. Synes også det er gode beskrivelser, så det er enkelt å finne en video som passer. 2
Gjest Bobleplasten Skrevet 3. januar 2021 #20 Skrevet 3. januar 2021 Hei jeg blir gjerne med her, jeg har holdt på siden nyttår. Jeg har ca 10 kilo å gå ned til ideell vekt men klarer meg fint så fort jeg får gått ned 5 av dem. Det er de siste fem kiloene som er de virkelig mistrivselskiloene der jeg begynner å kjenne det på fysisk form og trange klær og generell misnøye. Jeg var "flink" i første runde av coronanedstenginger, jeg trente masse og spiste sunt og hadde egentlig kommet meg godt ned på trivselsvekt. I den perioden jobbet både jeg og ektefelle hjemmefra. Når jeg ble alene som hjemmekontorist i høst så viste det seg at jeg ikke var så selvdisiplinert og flink når jeg var alene hjemme. I tillegg hadde jeg på mange måter en kjip høst, konflikt på jobb, savnet venner og bekjente som ikke ville være med oss lenger på grunn av at de var livredde for smitte. En etter en kom de dårlige vanene krypende tilbake. Trøstespising, kjedespising, en kveldsøl flere ganger i uken osv. Jeg ser for meg at første kvartal 2021 kan bli vel så kjipt som høsten 2020 på andre områder, så da vil jeg i hvert fall ta godt vare på meg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå