Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #41 Skrevet 10. august 2005 Nå er det noe på høyre side av denne veggen, litt tykt, men vet ikke om det er den eller en litt annen stankelbein... Kan jo ikke gå på gulvet, så finner vel ikke ut av det heller... *må huske å sjekke taket jevnlig*
Gjest Violetta Skrevet 10. august 2005 #43 Skrevet 10. august 2005 Ok, spørsmål til dere kvinner; (og andre som er redd for edderkopper) Hvis det fantes et edderkopp-drepe-firma som var billig og kom til unnsetning med en gang, hadde dere ringt? Fikk plutselig en business ide.... ← Uten å stusse. Faktisk. Har du nummeret? Usj, kommer aldri til å komme meg til køys. Nå er jeg sikker på store beist kryper i min seng også...
Pølsa Skrevet 10. august 2005 #44 Skrevet 10. august 2005 Det er nok ingen tarantella. Alle edderkopper er litt giftige, men absolutt alle "norske" edderkopper er helt ufarlige for mennesker og andre dyr som er større enn en mus. Jeg synes også de er ekle, men jeg tør da drepe dem. (pleier bare å kaste dem i do).
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #45 Skrevet 10. august 2005 Ok, spørsmål til dere kvinner; (og andre som er redd for edderkopper) Hvis det fantes et edderkopp-drepe-firma som var billig og kom til unnsetning med en gang, hadde dere ringt? Fikk plutselig en business ide.... ← For de hadde aknskje tatt meg seriøst i motsetning til teite gutter/menn som bare ler.
Lestat Skrevet 10. august 2005 #46 Skrevet 10. august 2005 Jeg kan i alle fall garantere at dama til en kompis hadde ringt. Hun hyler så høyt av edderkopper at har de litt fornuft i seg så dør de av bare lydbølgen...
Gjest serius Skrevet 10. august 2005 #47 Skrevet 10. august 2005 pass på at du ikke gasser deg sjøl ihjæl der inne...har du noen voksne som kan hjelpe deg der?foresatte?hihi...bra underholdning på en onsdagsnatt,men for all del,jeg føler med deg
Gjest Violetta Skrevet 10. august 2005 #48 Skrevet 10. august 2005 (endret) Jeg kan i alle fall garantere at dama til en kompis hadde ringt. Hun hyler så høyt av edderkopper at har de litt fornuft i seg så dør de av bare lydbølgen... ← Om det der hadde fnugg av sannhet i det så hadde det ikke fantes edderkopper i nærheten av her hvor jeg bor. Og til dere tøffe gutters opplysning: Jeg vet om en mann som har det helt likt som meg. Og han er en tøffing ellers altså, bare ikke når det gjelder edderkopper. Endret 10. august 2005 av Violetta
Pølsa Skrevet 10. august 2005 #49 Skrevet 10. august 2005 Uten å stusse. Faktisk. Har du nummeret? Usj, kommer aldri til å komme meg til køys. Nå er jeg sikker på store beist kryper i min seng også... ← Hmm, da blir Spider-Busters Inc startet øyeblikkelig! Trenger en rask bil med blålys, en flaske hårspray og lighter, masse papir til å plukke de opp med, en hagle (for sikkerhets skyld) og en Mag-Lite.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #50 Skrevet 10. august 2005 Lurer på om det er to her jeg... Eller hva som skjer... Stirrer mer og mer på den andre jævelen nå, den ække liten den heller... Men hvor mye hårspray må til da? De andre sover, min foresatte pappa skal opp fem... Mamma e r nesten døv, så hun våkner vel ikke
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #51 Skrevet 10. august 2005 Ok ,det er ikke kødd det med h¨rspray? Stivner den helt sikkert? Dør den ller stivner? trenger litt info her, løper ikke bort over gulvet og henter spray hvis ikke det funker helt bombesikert
Gjest Violetta Skrevet 10. august 2005 #52 Skrevet 10. august 2005 Bare spray med hårspray, ikke for mye heller sånn at det tar lang tid før det stivner.
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2005 #53 Skrevet 10. august 2005 Hårlakk er best, en fislete volumspray er nok ikke hard nok skyts!
Gjest Violetta Skrevet 10. august 2005 #54 Skrevet 10. august 2005 Den dør, men sikkert ikke med en gang. Uansett, poenget er at den ikke kan bevege seg sant? Så kan du kvitte deg med den etter det.
Pølsa Skrevet 10. august 2005 #55 Skrevet 10. august 2005 Lurer på om det er to her jeg... Eller hva som skjer... Stirrer mer og mer på den andre jævelen nå, den ække liten den heller... Men hvor mye hårspray må til da? De andre sover, min foresatte pappa skal opp fem... Mamma e r nesten døv, så hun våkner vel ikke ← Spray så mye hårspray på den at den bader i det! (men ikke tenn på). Obs; ikke spray for nærme, da blåses den bort av trykket fra flasken og plutselig har du ikke oversikten lengre. 60-70 cm avstand er bra.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #56 Skrevet 10. august 2005 Jeg vet ikke hvor spray er... Jeg ser den ikke på smnikebordet... Da er det fare for at den er i sort veske ved døren... Døren er ved sengen... Hadde den vesken på fredag da jeg var ute...
Lestat Skrevet 10. august 2005 #57 Skrevet 10. august 2005 Og til dere tøffe gutters opplysning: Jeg vet om en mann som har det helt likt som meg. Og han er en tøffing ellers altså, bare ikke når det gjelder edderkopper. ← Neida, sitter ikke her å ler eller gjør narr av edderkoppfobi jeg. Det er utrolig ubehagelig å være redd, samme hva årsaken her. Derimot er jeg fryktelig spent på slutten av denne tråden
Gjest Violetta Skrevet 10. august 2005 #58 Skrevet 10. august 2005 Du må bare være helt, kjære Frysepulver. Er ikke riktig at ett sånt lite beist skal holde så mange våkne så lenge.
Pølsa Skrevet 10. august 2005 #59 Skrevet 10. august 2005 Neida, sitter ikke her å ler eller gjør narr av edderkoppfobi jeg. Det er utrolig ubehagelig å være redd, samme hva årsaken her. Derimot er jeg fryktelig spent på slutten av denne tråden ← Hva er du spent på? Om det er Frysepulver eller edderkoppen som vinner?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #60 Skrevet 10. august 2005 Hm, jeg har krem med alkohol i for stive hender...? men litt pes å smøre den inn kanskje... Nei, nå tar jeg meg selv i nakk og tar to lange steg over gulvet, fisker opp hårspratyen av vesken og sprayer løs... (I rolige bevegelser så jeg ikke skremmer jævlene)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå