Gå til innhold

Hjeeeeeeelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syntes jo i grunn det var litt klingende da, jeg må si det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Eddie er et bra navn på en edderkopp. Du burde forresten ikke ha vinduer stående oppe hvis du vil unngå insekter. Sett opp en myggnetting!

Skrevet

Hehe, har nettopp sett bildene av Eddie. Du burde ha lagt han i en kiste eller noe da, er ikke verdig for han å ligge der flatklemt langs en list liksom..

Skrevet

Ja, jeg vet det. Skal få far til å snekre "firkanter" med netting i. Farmor har slike og de fungerer utmerket

Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal få til å legge han i en kiste... I sted dyttet jeg jo med en penn... Kan forestille meg at å få han helt oppi en eske da vil være noe vanskeligere

Skrevet
Ja, jeg vet det. Skal få far til å snekre "firkanter" med netting i. Farmor har slike og de fungerer utmerket

Husk riktig maskestørrelse på nettingen da.
Skrevet
Vil bare meddele evt interesserte om at jeg nå har lagt ut bilder under "hobby" i galleriet.
For et grusomt beist....hadde det ikke vært for at du har sagt det er en edderkopp....så hadde jeg faktisk trodd det var en flodhest.
Skrevet
:overrasket: Et liv har forlatt oss.

Kanskje du kan være prest igjen og holde begravelse Sixx?

Skrevet
Kanskje du kan være prest igjen og holde begravelse Sixx?

Ja....joooo....men tatt i betraktning at jeg på en måte var mentalt til stede i situasjonen når dødsfallet skjedde...så tror jeg kanskje at jeg er litt for sterkt emosjonelt involvert til å kunne påta meg oppgaven. :tristbla:
Skrevet
Sparket nå frekt og freidig borti skittentøyskurven. Den var ikke der, men føler det ga et bilde på hvor tøff jeg har blitt

:ler:

Frysepulver, du er helten min!

Skrevet
Nå har den kommet lenger ned, så jeg kunne tatt den med et blad, men så ble jeg så redd!!! Har aldri grått pga en edderkopp før!!! Herregud

Jeg er så redd for edderkopper. Er så redd for sånne dyr jeg. :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...