Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2005 #161 Skrevet 11. august 2005 Er ikke redd edderkopper jeg. Flotte dyr som gjør sin nytte!
Gjest Violetta Skrevet 11. august 2005 #162 Skrevet 11. august 2005 Flott å se at du tok den til slutt! På grunn av den dumme edderkoppen forsov jeg meg i dag og kom en halvtime for seint på jobb. Edderkopper er skumle dyr.
Retz Skrevet 11. august 2005 #166 Skrevet 11. august 2005 Du fikk renska opp i alle eggsekkene også? Ja? De som lå skjult mellom sprekker, inni kroker, under madrassa, inni kjøkkenbenken, på badet osv?
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #167 Skrevet 11. august 2005 Du er slem Dessuten finnes det ikke flere etterlatenskaper *lalalalalalaltraaaaaallllaaaaaaaalllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaa* (synger høyt med hendene foran ørene - høøøøører ikke, høøøøører ikke)
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2005 #169 Skrevet 11. august 2005 hei! måtte gå å legge meg i går, men godt at det gikk bra tilslutt!
sixx Skrevet 11. august 2005 #170 Skrevet 11. august 2005 Dessuten finnes det ikke flere etterlatenskaper Gjør det vel.....edderkopper legger egg hvert tiende minutt....når den blir stresset legger den egg hvert femte minutt. Både dameedderkopper og herreedderkopper legger egg....de legger mellom fem og åtte egg hver gang.....eggene klekkes ut etter to dager. De edderkoppbarna som blir klekket uten at mammaen eller pappaen deres tar hånd om dem vil søke mennesklig kontakt resten av livet. Derfor må du legge deg tidlig i natt Frysepulver....i morgennnatt blir det heftig. Sant Retz?
Gjest Violetta Skrevet 11. august 2005 #171 Skrevet 11. august 2005 Gjør det vel.....edderkopper legger egg hvert tiende minutt....når den blir stresset legger den egg hvert femte minutt. Både dameedderkopper og herreedderkopper legger egg....de legger mellom fem og åtte egg hver gang.....eggene klekkes ut etter to dager. De edderkoppbarna som blir klekket uten at mammaen eller pappaen deres tar hånd om dem vil søke mennesklig kontakt resten av livet. Derfor må du legge deg tidlig i natt Frysepulver....i morgennnatt blir det heftig. Sant Retz? ←
Hu i Svingen Skrevet 11. august 2005 #172 Skrevet 11. august 2005 Burde denne flyttes til Kjæledyr? :klø:
Milly:) Skrevet 11. august 2005 #173 Skrevet 11. august 2005 - dette var morsomt! Når kommer det bilder? Spør om det er noen her inne som kan låne deg en elefant....så kan du dr*** i edderkoppen også. ← Neiii.....ikke ta på de....for der bor sikkert familien til edderkoppen....den har sikkert mange barn. ← :ler: Liker ikke å drepe edderkopper jeg, synes ikke det er rettferdig at de skal dø bare fordi de ser litt skumle ut...de gjør meg jo ingenting... Det er bedre å fange dem i og ta dem ut.
sixx Skrevet 11. august 2005 #174 Skrevet 11. august 2005 Burde denne flyttes til Kjæledyr? :klø: ← Jaaa.... Passer iallefall ikke på generell debatt....hvor generelt er dette...lissom?
Retz Skrevet 11. august 2005 #175 Skrevet 11. august 2005 Gjør det vel.....edderkopper legger egg hvert tiende minutt....når den blir stresset legger den egg hvert femte minutt. Både dameedderkopper og herreedderkopper legger egg....de legger mellom fem og åtte egg hver gang.....eggene klekkes ut etter to dager. De edderkoppbarna som blir klekket uten at mammaen eller pappaen deres tar hånd om dem vil søke mennesklig kontakt resten av livet. Derfor må du legge deg tidlig i natt Frysepulver....i morgennnatt blir det heftig. Sant Retz? ← Jah! Du bør dessuten sjekke kroppsåpningene dine, Frysepulver.
Gjest Violetta Skrevet 11. august 2005 #176 Skrevet 11. august 2005 Jaaa.... Passer iallefall ikke på generell debatt....hvor generelt er dette...lissom? ← Eller Hus og hage, eller kropp og helse (fobi). Eller kanskje samliv (med edderkoppen)?
sixx Skrevet 11. august 2005 #177 Skrevet 11. august 2005 Etter å ha tenkt grundig gjennom det (les: mens jeg hadde kvitslakk på takbjelkene), så har jeg kommet til at tråden, på grunn av utfallet, vil passe best på "Vi som sørger".
Gjest Violetta Skrevet 11. august 2005 #178 Skrevet 11. august 2005 Etter å ha tenkt grundig gjennom det (les: mens jeg hadde kvitslakk på takbjelkene), så har jeg kommet til at tråden, på grunn av utfallet, vil passe best på "Vi som sørger". ← Da må den i så fall deles. For jeg sørger ikke.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #179 Skrevet 12. august 2005 Vil bare meddele evt interesserte om at jeg nå har lagt ut bilder under "hobby" i galleriet. Er vel kanskje slik at de må godkjennes eller noe, men hvis man smører seg med litt tålmodighet så... Har forresten døpt den Eddie, vil foretrekke om man bruker den benevnelsen fra nå av. Da dekker vi to hovedmål; "Frysepulver slipper å lese ordet edderkopp hele tiden" samt "Frysepulver gir stakkars Eddie et snev av verdighet post mortem". Håper bildene få ligge der, har argumentert for meg i "ris og ros"-forumet: Jeg bare sier ifra, jeg legger'n under hobby, for dette har jeg gjort helt selv og jeg akter å fortsette denne hobbyen hver gang det dukker opp en ny jævel Dette fordi det under galleriet for folk hobbyer står å lese følgende: Bilder av ting brukerne har laget selv. Nemlig
Hu i Svingen Skrevet 12. august 2005 #180 Skrevet 12. august 2005 Er det noen spesiell grunn til dette navnevalget?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå