Gå til innhold

Hjeeeeeeelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Vet det, men jeg kan ikke fordra Carl Ivar uansett.

Nå vet jeg hvordan du kan få tatt knekken på edderkoppen.... Last ned Mao's Lille Røde og les høyt.

Endret av Lestat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: God ide...

Tror jeg har skremt den nå, ligger sikkert og runker i kåpelomma mi eller noe den nå...

Men Carl gir seg jo snart! Hva mer er galt med FrP da?

Skrevet

Jøsses - fortsatt ikkeno'? :forvirra:

Skrevet

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :flagg:

Skrevet

Jeg tok den!!! sparket til som en hest mot veggen og mælte til et par ganger... Den datt ned på gulvet og ble liggende. Så brukte jeg AUF-boken og fotoalbumet og tok den litt skikkelig!!!!!!!!!!!!!! Huff, rister og skjelver og puster tung og griner en skveltt og greier her nå!!!!! Fy FAEN så gøy!!!!!!!

Skrevet

Litt sent å begynne på den klokka halvfire på natta, men kort oppsummert synes jeg de har litt enkle løsninger på ting. Ikke er jeg spesielt fan av profilen de har lagt seg på i utenrikspolitikk (samme forpulte USA horinga som Kjell Mangle). Jeg synes også de har et litt snevert syn på innvandringspolitikk. Lista er egentlig lang den, og egner seg ikke som "nattmat" :ler:

Det partiet jeg er mest enig i er vel egentlig Venstre, men det blir litt menigsløst å stemme det egentlig.

Skrevet
Last ned Mao's Lille Røde og les høyt.

Eller hun kan låne min. :sjarmor:

Skrevet

Merker jeg er litt såbb småredd enda!!! Men jjjjjjjjjjjjjjjjjjjooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhoooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:klappe: for meg selv!!!

Og at jeg tok den med beinet da!!! Tøffe meg!!!

Godt kjøp disse støvlene, bestevenninne N og jeg kjøpte like på salg til 100 kroner for et par uker siden, jaggu et godt kjøp!!!!!!

Puh, nå kan jeg endelig legge meg!!!

Skrevet
Jeg tok den!!!

Grattis :)

Da tar jeg kvelden jeg også. Lykke til med valgkampen :forvirret:

Skrevet

:klappe::klappe::klappe::klappe::klappe:

Puh! Da kan jeg endelig avrunde (med mitt innlegg nr. 2.000 :sjarmor: ) og finne senga.

:ler: Takk for underholdningen og gratulerer så mye! Sov godt! Du også Lestat, og Sixx

Skrevet

Natta Sixx, Lestat og Hu i Svingen!!! Tusen takk for støtte og oppmuntring alle sammen som har vært her i kveld!!! Hadde ikke klart det uten dere! Har tatt bilde av den jævla dritten, skal lære meg hvordan jeg legger ut bilder i album her i morgen, så skal dere få hele greia dokumentert!

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Dere er så bra!!!

Skrevet
Eller hun kan låne min. :sjarmor:

Har den forsåvidt jeg også, men det er vel en 10-12 år siden jeg bladde i den sist...

Skrevet

Feirer med å spille We Are The Champions :ler:

"Weeeeee Are The Champions Myyyyy Frieeeeeend"

Skrevet

:hoho:

Egentlig våknet jeg og ble kjempesur fordi jeg ikke fikk sove, men så kom jeg hit. Takk Frysepulver for at du er på KG!

Skrevet

Denne her var pbra! Helt oppe i teten sammen med lilleulv og politimannen..

Skrevet

:klappe::ler: Råbra, frysepulver!

Og vi venter på bilder ;)

Skrevet

Dette er den skumleste og mest engasjerende tråden jeg har lest på lenge!

Gjest Vindelspev
Skrevet
:hoho: Beste tråden siden Lilleulv og Politiet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...