Gå til innhold

Hjeeeeeeelp!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jo ikke støvsuger, pappa tok den med på jobben

Faen, hvor er den nå da??? Den går jo så fort også, og jeg er jo barbent, risikerer at den løper på meg

Skrevet

Nesten bedre å ikke se den, for pulsen går jo i hundre når den dukker opp! :ler:

Skrevet
Nei, jeg sa det var en ho**edderkopp, sixx

Jaha....tostjerners hoedderkopp....også? :klø:
Skrevet
Nesten bedre å ikke se den, for pulsen går jo i hundre når den dukker opp!  :ler:

Fullt forståelig da.....den er jo mye farligere når du ser den enn når den er ute av syne.
Skrevet

Jeg trenger en mann!

Jeg skal aldri mer avvise selv den styggeste fyr på byen - jeg skal være åpen og mottakelig ovenfor alle jeg møter

Skrevet

Husk å spørre om han har edderkoppfobi, da... ;)

Skrevet

Jeg kan jo ikke drepe den når jeg ikke vet hvor den er!

Jeg snur meg jo hele tiden, den er trolig på skrå bak på min venstre side et sted... Sjekker også gulvet og taket (!)

Skrevet

En lang pinne hadde gjort seg... Det har vi nede... Døren er ved edderkoppen...

Kunne ikke den dritten satt seg i en annen ende av rommet da ihvertfall??

Skrevet
ta en tominutter fra data'n og finn den da!

Jammen da kan den jo gå på meg!

Jeg har jo ikke sko her!

Skrevet

Du har ikke en fluesmekker eller lignende i huset da ?

Skrevet

legg meg e no,ska sjekke senga grundig...lykke til,meld fra i mårgå koss det gikk med jakta da...dette engasjerte mange :tommel::hoppe::sove::tommelsmil::vinke::sprettoy:

Skrevet

Hm, når jeg tenker meg om er det er par sko i skapet... Et par vinterstøvler som er helt flate under... De kan gjøre susen... Må bare balansere litt her...

Skrevet

den går ikke på deg, uansett hvor ekkel den er nekter jeg å tro at det er en morderedderkopp!

Skrevet
... uansett hvor ekkel den er ....

Med den dosen med hårspray må han da begynne å bli riktig så sveisen...

Skrevet

Jeg har boken AUFs historie (kjøpte den for å ha noe å le av), men nå kan jo den komme til nytte, for den er TYKK... Utrolig at AUF skulle kunne hjelpe meg... :ler:

Tar også et blad i hånden, så jeg kan bruke det dersom den sitter på en vegg eller liknende

Henter først sko i skapet til høyre for meg, et lite skritt ut på gilvet, så har jeg skoesken i hendene

Høres dette ut som en bra plan?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...