Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #21 Skrevet 10. august 2005 Ja, den må dø! Ellers kan jeg jo aldri gå inn her igjen! Tror den ligger under dynen eller noe i sengen... Skal aldri ha opp vinduet igjen. Er roligere nå (merkelig, for den er jo her!), fy aen jeg var jo helt gal her - stod og hylgrein midt på gulvet mens jeg stirret panisk mot den aktuelle veggen
Gjest Violetta Skrevet 10. august 2005 #22 Skrevet 10. august 2005 den må dø først, ellers krabber den bare ut igjen!! ← Nei man kan hive ut støvsugerposen før man legger seg. Da er den ute.
Gjest serius Skrevet 10. august 2005 #23 Skrevet 10. august 2005 hiv hele støvsugeren,har du naboer? prøv å kast lasso på den
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #24 Skrevet 10. august 2005 Roer meg mer og mer her nå... Puuuuuh... *pusteøvelser* Men jeg sitter jo like fordømt og knotete her nå, tør jo ikke tråkke på gulvet... Støvsuger har vi ikke... For den tok pappa med seg på jobb og da blir den der noen dager, uansett tør jeg jo ikke å hente noe. Skulle tro jeg hørte hjemme på Blakstad slik jeg reagerte... Hvorfor flytterden seg aldri? Litt frem igjen?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #25 Skrevet 10. august 2005 Serius: Men seriøst, dette var jævlig! Vet det høres ut som et dumt kvinnfolk og alt det der, men det raknet jo helt her. Blir vel samme oppelgget ihjen hvis den titterfrem tenker jeg
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2005 #26 Skrevet 10. august 2005 men den er i senga di ennå? *grøsse*
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #27 Skrevet 10. august 2005 2000 innlegg, juhuuu! Kan jo like greit feire det her, dette vil jo bli yndlingstråden min heretter...
Pølsa Skrevet 10. august 2005 #28 Skrevet 10. august 2005 Hårspray funker på edderkopper. Enda bedre er hårspray og lighter så du får en flammekaster! Men ikke bruk det på senga di. Vent til den dukker frem.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #29 Skrevet 10. august 2005 Ja, den falt/gikk ned dit lynhkjPT DA jeg bomma også stirret jeg helt jack nicholsonaktig mot sengen i en halv evighet men så den ikke mer, også nå sitter jeg ved dataen i andre enden av rommet, ved vinduet, og titter bak meg og på gulvet hele tiden ser ikke snurten av den. Stankelvbeinerne flyr rundt her, men de plager meg virkelig ikke nå, de er jo tynne!
Gjest serius Skrevet 10. august 2005 #30 Skrevet 10. august 2005 men ligger den i senga di?du må jo få den fjerna.og husk,det er sunnest å ligge med åpent vindu!men når lyset står på,kommer de inn,stygge beista
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2005 #31 Skrevet 10. august 2005 bare ikke tenn på hele huset pga en edderkopp da...
Lestat Skrevet 10. august 2005 #32 Skrevet 10. august 2005 Og så pust med magen..... Den er ikke farlig. Faktisk er det flere som har blitt drept av sau her til lands (ett tilfelle på 70-tallet) enn det er av edderkopp (ingen). Hvis du ikke er redd sau'n har du i alle fall ingen grunn til å være redd edderkopper. Rull sammen sengetøyet og rist det ut vinduet ?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #33 Skrevet 10. august 2005 Jeg kan prøve å illudere størrelsen her nå, trokke hårspray finker asså... II II II II II II II II II SSSS SSSSSS SSSSSSS Doble dette nedover, litt smalere på sidene... EKKEL!!!
Hu i Svingen Skrevet 10. august 2005 #35 Skrevet 10. august 2005 Oioioi! :o Nå følger jeg spent med på jakten her!
Pølsa Skrevet 10. august 2005 #36 Skrevet 10. august 2005 Hvis den illustrerte størrelsen din er riktig, så har du faktisk fått en Tarantella i huset. Håper du overdrev litt!
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #37 Skrevet 10. august 2005 Jeg kan jo ikke rulle sammen sengetøyet, for da kan den jo komme på meg! Jeg kan jo ikke nærme meg sengen! Jeg må vel bare sitte her da, til den dukker frme igjen Pustet med magen, lærte det på sykehuset (nei, jeg har ikke ligget på galehus pga edderkoppfobi, nei)
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #39 Skrevet 10. august 2005 Ja, nei, asså, litt mindre da... Tynnere enn en tatrantell, men tykkere enn en sånn stankelbeinting
Pølsa Skrevet 10. august 2005 #40 Skrevet 10. august 2005 Ok, spørsmål til dere kvinner; (og andre som er redd for edderkopper) Hvis det fantes et edderkopp-drepe-firma som var billig og kom til unnsetning med en gang, hadde dere ringt? Fikk plutselig en business ide....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå