Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #1 Skrevet 10. august 2005 Gigantisk tarantellstørrelse (ca.) edderkopp i hjørnet over sengen!!! Har stor takhøyde her, så rekker ikke opp, er det noe jeg kan spraye på så den faller død om ganske så umiddelbart??? Jeg kan jo ikke sove slik ståa er nå!!!
Gjest Violetta Skrevet 10. august 2005 #2 Skrevet 10. august 2005 (endret) Hårspray, da stivner den og kan ikke bevege seg! *har meget stor forståelse for problemet* PS! Så støvsuger du den etterpå. Endret 10. august 2005 av Violetta
Gjest uri Skrevet 10. august 2005 #3 Skrevet 10. august 2005 Radar spray! Eller bruk et kosteskaft for å få den ned på gulvet, og da setter du et glass over den.. Så kan den bli der til den dæver!
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #4 Skrevet 10. august 2005 Seriøst, funker det? Den er svær ass!!! Nå driter jeg i stankelbeinene, de er jo ikkeno mot dette!!!
Gjest Violetta Skrevet 10. august 2005 #5 Skrevet 10. august 2005 Seriøst, funker det? Den er svær ass!!! Nå driter jeg i stankelbeinene, de er jo ikkeno mot dette!!! ← Jeg har gjort det selv. Kommer selvfølgelig an på hvor stor den er. Hårspray blir jo helt stivt ikke sant? Logisk.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #6 Skrevet 10. august 2005 Nå har den kommet lenger ned, så jeg kunne tatt den med et blad, men så ble jeg så redd!!! Har aldri grått pga en edderkopp før!!! Herregud
Gjest Violetta Skrevet 10. august 2005 #7 Skrevet 10. august 2005 Nå har den kommet lenger ned, så jeg kunne tatt den med et blad, men så ble jeg så redd!!! Har aldri grått pga en edderkopp før!!! Herregud ← Det har jeg, så ikke skam deg over det. Ta den med en sko eller noe sånt. En med flat såle.
sixx Skrevet 10. august 2005 #8 Skrevet 10. august 2005 Seriøst, funker det? Den er svær ass!!! Nå driter jeg i stankelbeinene, de er jo ikkeno mot dette!!! ← Spør om det er noen her inne som kan låne deg en elefant....så kan du dr*** i edderkoppen også.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #9 Skrevet 10. august 2005 Je prøvde med et blad også traff jeg ikke også er den i sengen også tørj egi kke å dytte på noe!! Også er jeg redd for at den skal gå på gulvet goså er det furugulv med mørke felter i! Helt jævlig dette! Griner jo helt vlt her nå. Hvorfor? Har aldri vært så hysterisk før!
Gjest Violetta Skrevet 10. august 2005 #10 Skrevet 10. august 2005 Je prøvde med et blad også traff jeg ikke også er den i sengen også tørj egi kke å dytte på noe!! Også er jeg redd for at den skal gå på gulvet goså er det furugulv med mørke felter i! Helt jævlig dette! Griner jo helt vlt her nå. Hvorfor? Har aldri vært så hysterisk før! ← Jeg forstår faktisk akkurat hvordan du har det. Er hysterisk redd selv, og ingen fornuftige tanker kan overdøve det.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #12 Skrevet 10. august 2005 Jeg hyperventilerer jo! Herrgud,,, Faen
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #15 Skrevet 10. august 2005 Jeg vet ikke hvor de er! Den flyttet seg dritfort da jeg bomma! Hvorfor blir jeg sånn her nå? Har jo alltid vært redd for de, men så gæren da?
Gjest Violetta Skrevet 10. august 2005 #16 Skrevet 10. august 2005 Hva gjør jeg da? ← Støvsuger den. Men du må finne den først.
sixx Skrevet 10. august 2005 #17 Skrevet 10. august 2005 du mååå bare drepen! ← Hvorfor det? :klø: I det gamle huset bor det da hundrevis av edderkopper. Finn annen dyne og legg deg i stua.
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2005 #18 Skrevet 10. august 2005 jo større dem er, jo reddere blir jeg ihvertfall... og de må dø før jeg kan puste ut. search and destroy! search and destroy!!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2005 #19 Skrevet 10. august 2005 Støvsuger den. Men du må finne den først. ← den må dø først, ellers krabber den bare ut igjen!!
Gjest serius Skrevet 10. august 2005 #20 Skrevet 10. august 2005 ring politiet og brannvesen de har lang stige.og vannslange
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå