Gå til innhold

Barnekjeldress med levninger funnet i sjøen ved Karmøy.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Artikkel i VG

Det er ikke meldt om savnede lokalt eller internatsjonalt og det er jo mildt sagt merkelig. Kroppen bærer preg av kanskje måneder i vann. 

Kan dette være ett barn som har forsøkt å komme seg over til Hellas og som har drevet helt hit? Hvor lenge kan en kropp ligge i havet før det er bare beina igjen? 😢 
går kaldt nedover ryggen min. Stakkars barn. Håper de finner en ID!

Endret av Gasellen
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekkel sak ja. 
Men Hellas, lite trolig. For langt. Er det snakk om noe sånt er vel Kanalen mer aktuell?

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg leste også det, ekkelt og grusomt. Er nok fra et forlis. 

Skrevet

To like tråder er slått sammen. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Vi har vel funnet lignende levninger i en våtdrakt for noen år siden. Viste seg at det var en mann fra nederland om jeg ikke husker feil. Som ble funnet på den norske vestkysten. Helt utrolig at det går an, men det må være godt for familiene å få svar.

Håper det er en familie som vil få svar og en grav å gå til nå.

Skrevet

Er denne saken plutselig borte fra mediene?

Skrevet
Hollie321 skrev (11 timer siden):

Det har vert en båtulykke med migranter utenfor england 28 oktober med flere omkomne og ett savnet barn. Mulig det stammer her fra.. 

https://www.thesun.co.uk/news/13041903/migrant-boat-channel-fifth-victim-child/

Godt mulig at det er det savnede barnet som nå er funnet. Ikke utenkelig at strømmen kan ha ført levningene til Karmøy.

Mer info.

• Liker 1
Skrevet
Marriet skrev (20 timer siden):

Er denne saken plutselig borte fra mediene?

Det foretas nok undersøkelse av levningene. Er sikkert ikke mye å oppdatere mediene med før disse undersøkelsene får resultater. 

• Liker 3
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Etter flere måneders etterforskning kan politiet bekrefte at levningene som ble funnet på Karmøy første nyttårsdag var 15 måneder gamle Artin Irannezhad.  (NRK)

Skrevet

Gråt øynene ut av meg av artikkelen til VG. Han er på alder med min sønn. Kanskje hadde de blitt venner hvis de hadde fått møte hveramdre?

Synes det er bra at VG og Aftenposten forteller guttens historie og "hedrer han."

Håper han blir begravet sammen med familien sin :(

Stakkars nydelige lille gutt :(

• Liker 10
Skrevet
Gasellen skrev (På 8.6.2021 den 12.23):

Gråt øynene ut av meg av artikkelen til VG. Han er på alder med min sønn. Kanskje hadde de blitt venner hvis de hadde fått møte hveramdre?

Synes det er bra at VG og Aftenposten forteller guttens historie og "hedrer han."

Håper han blir begravet sammen med familien sin :(

Stakkars nydelige lille gutt :(

Samme her. Så uendelig trist! 

Er så j*** forbannet på de menneskesmuglerne! Utnytte folk i desperate situasjoner, tar grådig dyrt betalt og så tar de mer folk i båter enn de er lagd for. 🥺 

• Liker 4
Skrevet
tunaen skrev (16 timer siden):

Samme her. Så uendelig trist! 

Er så j*** forbannet på de menneskesmuglerne! Utnytte folk i desperate situasjoner, tar grådig dyrt betalt og så tar de mer folk i båter enn de er lagd for. 🥺 

Jeg blir også forbanna på dem som bare vil kaste barnefamiliene ut igjen. Tenk å være så desperat at du selger alt du eier og har og bruker alle pengene dine på å rømme på denne måten, og er så desperat at du tar med familien i en jolle for å krysse over til england fra Dunkirk i dårlig vær!

Da kan man faktisk ikke bo der man kom ifra :( 

Spesielt delen om at "lille Artin reiste helt fra Dunkirk til Karmøy helt alene" knuste meg. Begynte å grine nå bare av å skrive det. Han ligner på min sønn bare med mye mørkere hår. Kanskje hadde de vært venner hadde de møttes ❤️ 

Jeg leste ett annet sted at han sendes for å begraves sammen med familien min. Det gjorde litt godt å lese. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...