Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnefar har kamerater som driver med ting som røyking av diverse stoff, ja barnefar kan også gjøre dette innimellom. En søndag dro han for å spille, trodde jeg, så kom han hjem full og høy kl 17 og sovnet på sofaen. Dagen etter tok jeg opp dette og at jeg ikke aksepterte det. Han har siden ikke vært sammen med de. Jeg vet at det er min feil å blande meg bort i en mann med slike ting,men jeg oppdaget å være gravid kort tid etter at vi ble sammen og har sagt at skal vi være sammen og oppdra dette barnet må det endringer til eller så drar jeg. Han er heldigvis enig og forstår konsekvensene.

Er jeg urimelig med å si dette?

Jeg elsker han og vil gjerne få dette til å fungere.

Anonymkode: 31784...cf6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tuller du? Er dette et seriøst spørsmål liksom??

NEI - du er ikke urimelig! 
det urimelige her vil være å la ditt barn vokse opp med mennesker som ruser seg i nærheten. Og bare så du er klar over det så kan DU miste omsorgen hvis barnevernet finner ut at du har latt ditt barn bo sammen med en som ruser seg! 

Spark drittungen av en mann du har ut hvis det skjer igjen!!! 

Anonymkode: c088d...93a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du om det er urimelig å ønske seg at barnet får stabile, trygge, rusfrie foreldre? Det er en selvfølge.

Anonymkode: 5c0ca...98a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tuller du? Er dette et seriøst spørsmål liksom??

NEI - du er ikke urimelig! 
det urimelige her vil være å la ditt barn vokse opp med mennesker som ruser seg i nærheten. Og bare så du er klar over det så kan DU miste omsorgen hvis barnevernet finner ut at du har latt ditt barn bo sammen med en som ruser seg! 

Spark drittungen av en mann du har ut hvis det skjer igjen!!! 

Anonymkode: c088d...93a

Det er ikke et tulle spm, men realitet. Jeg er fullstendig klar over hva jeg er oppi nå. Jeg har sagt klart ifra at dette ikke går og han forstår heldigvis, men om jeg kan stole på at han klarer å slutte er noe jeg sliter med.

Anonymkode: 31784...cf6

Skrevet

Du er ikke urimelig. Langt ifra 

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt er ikke det urimelig! kunne aldri hatt en partner selv som drev med narkotika, og spesielt ikke med barn i bildet! Gi han en sjanse til og kom deg bort fra han hvis han ikke lærer

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er ihvertfall ikke urimelig. Helt på sin plass. Både for din del, forholdet sin del og aller viktigst barnets. Mannen min har vært borti litt av hvert av rusmidler og brukte en del kokain når vi møttes. Når jeg fant ut dette steilet jeg helt, ga klar beskjed om at dette er jeg ikke komfortabel med og han sa han gjerne ville slutte. Vi hadde fordelen av at han hadde flyttet bort fra vennegjengen sin, men hadde et par tilfeller der han var full og ble dratt med av kompisene når vi var hjemme. Jeg tror det er veldig vanskelig å slutte når man er omgitt det, for jeg vet noen av kompisene hans også har prøvd å ta avstand til det men klarer det ikke helt. 

Det skal nevnes at dette var lenge før vi giftet oss og fikk barn. Han har ikke rørt noe på mange år og la helt om livsstilen og har takket meg flere ganger (selv om det ikke var jeg som gjorde «jobben» med å slutte, jeg ga bare klar beskjed om hva jeg kunne tålerere i et forhold). Så det er jo mulig å slutte hvis de ønsker det selv, men jeg vil tro det vil være vanskelig for han her dersom han skal omgås med de som driver med det. Vil råde deg til å snakke utrolig mye om det, prøve å fange opp om han oppriktig talt vil slutte for sin egen del også eller om det kun er for din del. Er det for sin egen del også så ville jeg absolutt prøvd å støtte han i det og finne utav det.

Anonymkode: 9daec...307

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...