AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 13 000,- NOK Er dette for mye penger å bruke på 2 ukers ferie for en student med en god lønnet deltidsjobb? (Sammen med kjæresten og ikke i Norge). Beløpet gjelder for fly tur og retur, Airbnb og mat). Anonymkode: e5d2f...981
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 Har du råd til ferien er det ikke for dyrt. Har du ikke råd til ferien er det for dyrt. Dette er penger du allerde har tjent i jobben din, og som du ikke behøver til fremtidige utgifter? Om det ikke går ut over din økonomiske hverdag som student hadde jeg reist på ferien. Anonymkode: c7d25...4ef 6
Taluno Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 Det er kun du som kan definere om det er dyr ferie for deg. Det er for mye dersom det går på bekostning av andre nødvendige ting, men det er ikke for mye dersom du faktisk har råd til det og du ønsker bruke penger på ferie framfor byturer/restaurant/dyre klær. Jeg brukte mer enn det på ferier i studietiden selv. Jeg hadde god nok inntekt ved siden av studiestøtten, og levde så sparsommelig som jeg kunne for å kunne bruke mye på ferie. Og jeg har bekjente som er i full jobb og som aldri ville brukt så mye på en ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå