AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 (POSTET PÅ NYTT PGA MANGLENDE OVERSKIFT:( ) Før var det lett for meg å ha noen å flørte med eller holde på med, gutter/menn ga meg ofte komplimenter og var på meg (i første halvdel av 2020), men plutselig virket det som ingen var interessert i meg lengre. Helt stopp. Er det noe jeg kan ha gjort galt? Jeg er ganske introvert og har ikke spesielt mange venner (jeg KJENNER jo mange men det er ingen jeg henger med liksom). Nå er jeg bare helt alene og ingen starter en samtale med meg eller vil snakke med meg. Hva kan jeg gjøre for å bli mere interessant eller at noen faktisk vil snakke med meg? Enten så er det bare tilfeldig eller så er jeg bare blitt en dårlig person (selvom jeg ikke har forandret meg mye) Anonymkode: 6f63e...c97
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Jeg vet hvem du kan ta kontakt med som søker etter dame hvis det er av interesse hehe? Anonymkode: ba3fd...542 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet hvem du kan ta kontakt med som søker etter dame hvis det er av interesse hehe? Anonymkode: ba3fd...542 tror du trekker det tilbake hvis du får vite hvor gammel jeg er 🥲 Anonymkode: 6f63e...c97 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 Nei det er ikke sikkert? Er du i 50 åra? Anonymkode: ba3fd...542
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 Vet ikke hva du kan gjøre fir å bli mer interessant dessverre. Kanskje pynte og dolle deg opp? De fleste menn liker jo det. Anonymkode: 7d987...161 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #6 Skrevet 2. januar 2021 Etter 20-årene er det ofte ikke nok å se pen/ok ut. Mange ser etter folk som spiser sunt og beveger seg, som har interessante hobbiet de liker å drive med, som har positiv innstilling og som er omsorgsfull og åpen. Anonymkode: c9cbb...c8f 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #7 Skrevet 2. januar 2021 Om du merket et skifte sånn halvveis i 2020, så vil jeg ærlig takt tro corona kan spille inn. Ingenting er helt normalt lengre liksom? Er noe med 1-meter og 2-meter, håndvask og munnbind, en holder seg er unna andre mennesker. Selv er jeg en sånn som egentlig skravler med fremmede i kassakøen, men merker at det ikke føles passende nå. Er jeg ute av huset er fokus på å gjøre det jeg skal og komme meg fort unna forsamlinger igjen. Har nok ikke flørta med en mann på aldri så lenge 😕 Vi får tro det kommer bedre tider, og tenk så mye oppdemt villskap som bare venter på å boble over Anonymkode: e169f...4bc 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #8 Skrevet 2. januar 2021 Nå skal det jo sies at koronaen har gjort at folk generelt samles mindre, det må holdes mer avstand osv. Kan jo ha noe med å gjøre også. Anonymkode: 2027f...150 2
whookanova Skrevet 2. januar 2021 #9 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): tror du trekker det tilbake hvis du får vite hvor gammel jeg er 🥲 Anonymkode: 6f63e...c97 Er du 15?
whookanova Skrevet 2. januar 2021 #10 Skrevet 2. januar 2021 (endret) whookanova skrev (Akkurat nå): Er du 15? Fikk heller inntrykk av ung alder enn gammel utifra tråden din Men er man ung kan det være lys framtid i vente, den tid kommer. Lykke til ❤️❤️ Endret 2. januar 2021 av whookanova feil
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #11 Skrevet 2. januar 2021 Høres ut som det er på nettdating du mener her? Der er det alltid ups and downs og kanskje det er på tide å endre profilen. Anonymkode: ff438...829
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #12 Skrevet 2. januar 2021 Du får mindre respons på nettdating etter korona? Det kan være fordi kvinneandelen har gått opp, siden det er vanskeligere å møte folk IRL. Menn rapporterer nemlig det motsatte, det har blitt litt enklere. Anonymkode: 15a72...00e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #13 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Høres ut som det er på nettdating du mener her? Der er det alltid ups and downs og kanskje det er på tide å endre profilen. Anonymkode: ff438...829 Haha nei. Jeg mener egentlig irl men også på snap:) Anonymkode: 6f63e...c97
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #14 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du får mindre respons på nettdating etter korona? Det kan være fordi kvinneandelen har gått opp, siden det er vanskeligere å møte folk IRL. Menn rapporterer nemlig det motsatte, det har blitt litt enklere. Anonymkode: 15a72...00e Nei. Dette har ikke akkurat så mye med nettdating å gjøre, synes bare at venner jeg hadde før ikke snakker med meg lengre:) Anonymkode: 6f63e...c97
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #15 Skrevet 2. januar 2021 whookanova skrev (4 timer siden): Fikk heller inntrykk av ung alder enn gammel utifra tråden din Men er man ung kan det være lys framtid i vente, den tid kommer. Lykke til ❤️❤️ er snart 17 og ja du har rett Anonymkode: 6f63e...c97
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #16 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei det er ikke sikkert? Er du i 50 åra? Anonymkode: ba3fd...542 hahaha nei snart 17 Anonymkode: 6f63e...c97
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #17 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Etter 20-årene er det ofte ikke nok å se pen/ok ut. Mange ser etter folk som spiser sunt og beveger seg, som har interessante hobbiet de liker å drive med, som har positiv innstilling og som er omsorgsfull og åpen. Anonymkode: c9cbb...c8f bra det er en stund til jeg er 20+ Anonymkode: 6f63e...c97
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #18 Skrevet 2. januar 2021 Da jeg skrev innlegget mente jeg OGSÅ at det er vanskelig å få snakket med venner eller de som var vennene mine før og ikke BARE gutter/flørting/dating. (Formulerte vel det litt feil) 🙄 Anonymkode: 6f63e...c97
Gjest Made4u Skrevet 2. januar 2021 #19 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): (POSTET PÅ NYTT PGA MANGLENDE OVERSKIFT:( ) Før var det lett for meg å ha noen å flørte med eller holde på med, gutter/menn ga meg ofte komplimenter og var på meg (i første halvdel av 2020), men plutselig virket det som ingen var interessert i meg lengre. Helt stopp. Er det noe jeg kan ha gjort galt? Jeg er ganske introvert og har ikke spesielt mange venner (jeg KJENNER jo mange men det er ingen jeg henger med liksom). Nå er jeg bare helt alene og ingen starter en samtale med meg eller vil snakke med meg. Hva kan jeg gjøre for å bli mere interessant eller at noen faktisk vil snakke med meg? Enten så er det bare tilfeldig eller så er jeg bare blitt en dårlig person (selvom jeg ikke har forandret meg mye) Anonymkode: 6f63e...c97 Du er klar over at med dagens koronasituasjon så holder mennesker mer avstand til hverandre, det kan forklare hvorfor ikke vilt fremmede i samme grad som tidligere kontakter deg lenger.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #20 Skrevet 2. januar 2021 Made4u skrev (Akkurat nå): Du er klar over at med dagens koronasituasjon så holder mennesker mer avstand til hverandre, det kan forklare hvorfor ikke vilt fremmede i samme grad som tidligere kontakter deg lenger. Det har aldri egentlig vært vilt fremmede som har kontaktet meg heller? Oftest har det vært venner eller gutter jeg har kjent en stund, det er derfor jeg synes det er rart. Og avstand på nett trenger man vel ikke holde? Anonymkode: 6f63e...c97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå