Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før var det lett for meg å ha noen å flørte med eller holde på med, gutter/menn ga meg ofte komplimenter og var på meg (i første halvdel av 2020), men plutselig virket det som ingen var interessert i meg lengre. Helt stopp. Er det noe jeg kan ha gjort galt? Jeg er ganske introvert og har ikke spesielt mange venner (jeg KJENNER jo mange men det er ingen jeg henger med liksom). Nå er jeg bare helt alene og ingen starter en samtale med meg eller vil snakke med meg. Hva kan jeg gjøre for å bli mere interessant eller at noen faktisk vil snakke med meg? Enten så er det bare tilfeldig eller så er jeg bare blitt en dårlig person (selvom jeg ikke har forandret meg mye)

J18

Anonymkode: a0d3d...3c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror alt sitter i hodet. 
Føler du deg annerledes enn du gjorde første halvdel av 2020? 
husk at dette året har preget mange. Man isoleres, holder avstand har ikke like tett kontakt med mennesker som før. 
jeg tror det endrer en del hos de fleste av oss. Utstråling man gir er det som oftest gjør at folk legger merke til en. Denne utstrålingen endres ofte av selvfølelsen eller hvordan man føler seg. 

ellers har jeg ingen fasit på hva det kan være dessverre. 

Anonymkode: 17fe2...4e0

• Liker 1
Skrevet

Midten av 2020, kan jo være et resultat av koronapandemien vi står opp i.

Mange som søker mindre kontakt i disse tider og som blir mer introvert.

Det trenger derfor ikke å være noe med deg, er ofte andre forklaringer, så ikke mist motet :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: db6c9...9d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror alt sitter i hodet. 
Føler du deg annerledes enn du gjorde første halvdel av 2020? 
husk at dette året har preget mange. Man isoleres, holder avstand har ikke like tett kontakt med mennesker som før. 
jeg tror det endrer en del hos de fleste av oss. Utstråling man gir er det som oftest gjør at folk legger merke til en. Denne utstrålingen endres ofte av selvfølelsen eller hvordan man føler seg. 

ellers har jeg ingen fasit på hva det kan være dessverre. 

Anonymkode: 17fe2...4e0

jeg føler meg faktisk bedre enn jeg gjorde tidlig i 2020. Har fått veldig mye mer selvtillit og er faktisk en snillere person en det jeg var tidligere i fjor (da jeg slet psykisk). folk har alltid sett på meg som en brutalt ærlig person men ellers synes/syntes folk jeg er veldig morsom og grei:)

Anonymkode: a0d3d...3c2

AnonymBruker
Skrevet

Flørter du for å ha noen å henge med?

Anonymkode: c2a48...358

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...