AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Del Skrevet 2. januar 2021 God natt!😃🌙 Jeg har akkurat skiftet nattbind. Også begynte jeg tenke på hva heter nattbind andre kvinner bruker? Og hvorfor bruker dette og ikke konkurrenten. Da får jeg håpe på få sove resten av natten... Ps! Bruker du evt nattbind som dagsbind? Dersom ikke hva bruker du da? natta fra libresse-kvinnen som skal sove😃👍🏻 Anonymkode: cb78f...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Del Skrevet 2. januar 2021 Bruker ikke bind lenger. Jeg bruker menskopp. Jeg er så fornøyd! Har brukt samme menskoppen i 10 år, så jeg har spart masse penger også. Renser den bare mellom hver mens. Anonymkode: 4a1f6...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Del Skrevet 2. januar 2021 Bruker ikke nattbind. Synes det vanlige er stor nok og jeg pleier alltid å gå på do om natta uansett så da skifter jeg heller da. Anonymkode: dcd6d...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Del Skrevet 2. januar 2021 Jeg har såpass kraftig mens at jeg bruker attends nr 4.. både dag og natt... Anonymkode: c25aa...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Del Skrevet 2. januar 2021 Bruker tøybind kjøpt på Tøybleia. Anonymkode: 14de7...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #6 Del Skrevet 2. januar 2021 Her går det i en kombinasjon av de største tampongene, tøybind ment for barsel, to nattbind (som oftest libresse, men det variert), et par håndhåndklær, nattversjonen av pull up-bleier fra tena, et par badehåndklær, tisse laken og en annen type madrassbeskytter. Anonymkode: 57271...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #7 Del Skrevet 2. januar 2021 OB tampong + den tykke utgaven av de største og lengste libresse nattbindene, både dag og natt de verste døgnene. Anonymkode: fd74c...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå