Gå til innhold

Skal jeg tenke mer på det eller la det gå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er to søsken, oppdratt av sunne foreldre med fokus på sunn mat og aktivitet. Vi drev lenge med idrett og jeg trener fortsatt 4-5 dager i uken. Broren min trappet ned da det var travelt med utdanning/jobb, noe jeg antok ville ta seg opp.

Så fikk han kjæreste, og de fikk barn. Broren min la på seg etter kort tid med kjæresten. Han blir bare større og større.

Har ikke tenkt å kommentere det høyt, men det som virkelig bekymrer meg, er barnet på 1,5år som også bare blir større og større. Selvfølgelig skal barn bli større, men ikke fet slik dette barnet holder på å bli. Man ser tydelig forskjell måned til måned. Jeg skjønner ikke helt at de ser det selv eller gjør noe tiltak. 
Det er fri flyt av mat, brus, saft, godteri og snacks og melk på flaske om kvelden eller natten om barnet våkner. 

Jeg har tre barn selv, så jeg er ikke helt uvitende om barn og kosthold. 
Vil bare nevøen min det beste. Føles feil å se på hvordan utviklingen går, uten å gjøre noe. 

Anonymkode: e0301...299

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som alle andre barnefamilier blir de fulgt opp på helsestasjonen så du kan heldigvis være trygg på at kyndig helsepersonell tar seg av kosten og barnets vekt og utvikling. De trenger ikke besserwissere til å kritisere dem ubedt.

Anonymkode: ed6ae...b9a

• Liker 5
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...