Gå til innhold

Når vet jeg at det er riktig å skilles?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når er det riktig tid? 

Endret av Villmarkspappaen
Forandringer
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du burde vite at det er nå. Du rir en død hest. Å gå er vanskelig men det forholdet du beskriver er ikke et godt ett. 

Anonymkode: 128c3...201

• Liker 4
Skrevet

Dette er brudd på ekteskapsløftet fra hennes side.

Vi lover å elske, ære, å være tro mot.

Å elske er vanskelig å kontrollere det er ikke mye elskov ihvertfall. Jeg regner med at hun ikke er syk.

Å ære. Dette later det til at hun i likhet med mange andre ikke husker at hun har lovet og det gjør at en kan undres på hvordan hun holder de to andre løftene.

Å være tro mot det skriver du ikke direkte om. Men hun er ute for seg selv og ikke noe sex med deg.

Mange skiller seg for at de ikke elsker den andre elsker du henne?

Andre skiller seg pga utroskap. 

Men det er en like god grunn til å skille seg for at hun  ikke ærer deg.

Nå er jo du i praksis Alenepappa for deres barn og har en som motarbeider deg ellers.

Dere har rett på  mekling, da må du få en mannlig mekler. Det er veldig forutinntatte kvinner som tror at det er mor som er eneomsorgsperson overfor barna. Jeg regner  med du vil ha barna siden hun ikke  bryr seg om dem.

Skaff deg en god advokat  i tilfelle du trenger det.

Slik som du har det nå skal du ikke ha det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Levde i et lignende forhold i mange år, gjorde alt alene mens mannen var gratispassasjer.

Kan ikke beskrive den lykken det var å endelig  bryte ut av det. Angrer bare på at jeg ikke gikk lenge før..

Hva er det som holder deg tilbake??

Anonymkode: 6a4d6...5f8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Levde i et lignende forhold i mange år, gjorde alt alene mens mannen var gratispassasjer.

Kan ikke beskrive den lykken det var å endelig  bryte ut av det. Angrer bare på at jeg ikke gikk lenge før..

Hva er det som holder deg tilbake??

Anonymkode: 6a4d6...5f8

Tenker nok at det er et håp om at ting kan bli som det enn gang var... men det er å en stor del som egentlig går på at jeg har et tidligere samlivsbrudd bak meg med veldig, veldig mye konflikter, forhandlinger i tingretten som endte opp med at mitt ex ikke ser sin sønn annet en en gang i måneden. (En veldig lang historia) å då er det en del skamfølelse at ha «mislyktes» igjen..... 

AnonymBruker
Skrevet

Huff. Hva var bakgrunnen for at dere ble sammen egentlig? Hva har dere felles? Hva liker (eller likte) dere å gjøre sammen?

Anonymkode: 3c50e...852

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...