AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 mine mål: 89 cm rundt bryster (35 incH) 78 cm under brystet. (30 inch) sliter med å forstå tabeller, kunne jeg værsåsnill fått hjelp? er ung og er salg og vil helts kjøpe bh nå.. lindec https://www.lindex.com/no/editorial/how-to-find-your-favourite-fit Cubus https://cubus.com/no/bedriftssider/kundeservice/produktinformasjon/storrelsesguide-bh/ Anonymkode: 14c42...eb4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Du er 75 B cup etter det jeg kan forstå, men jeg ville kanskje prøvd C bare for å være sikker Både lindex og lindex er normal i str synes jeg. Se etter T skirt BH, de er mer usynelige under klær og har en god passform. Min favoritt er "LOVE" modellen til lindex. Dt er en T shirt BH men har blonder og super passform og mange farger. Liker lindex bedre enn cubus Håper det var til hjelp? Bare spør om du lurer på noe, jeg er litt surrete, sikkert mye mer jeg kunne nevnt 😄 Anonymkode: 09bc3...69d 1
Chakalaka Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Tjaa.. Sånn jeg leser det, bør de måla tilsvare en 75 eller 80 a på Cubus 😉 Kos deg med shoppings, lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Du må prøve i butikken🙂 Guiden på hm var dårlig forklart. Du må vite hvilken koppestrl du skal ha (A-D) og det vil variere uansett pga ulik form på BH-ene Anonymkode: 2c3a7...390 1
Gjest Emet Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 Du er nok 80 A men ville prøvd 80 B åså. Tallet er bare omkretsen på BHen under brystene i cm ,om du synes den er trang og velger 85 A er cupen fortsatt samme om du synes A passer. Cup str går alfabetisk etter str Brystene skal fylle skålen men ikke bule over, og ikke stramme når du lukker den bak, men jeg ville valgt en som passer de ytterste hektene fordi etterhvert blir elastikken i stoffet dårligere og da kan du hekte deg innover. Men det er opp til deg Lindex har mye pent å velge mellom, handler mye der.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #6 Skrevet 1. januar 2021 Emet skrev (19 minutter siden): Du er nok 80 A men ville prøvd 80 B åså. Tallet er bare omkretsen på BHen under brystene i cm ,om du synes den er trang og velger 85 A er cupen fortsatt samme om du synes A passer. Cup str går alfabetisk etter str Brystene skal fylle skålen men ikke bule over, og ikke stramme når du lukker den bak, men jeg ville valgt en som passer de ytterste hektene fordi etterhvert blir elastikken i stoffet dårligere og da kan du hekte deg innover. Men det er opp til deg Lindex har mye pent å velge mellom, handler mye der. Hva mener du med ytterste hektene? Hva EE det Anonymkode: 14c42...eb4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #7 Skrevet 1. januar 2021 Ser flere her mener du er str 80 rundt. Nå kjenner ikke jeg til lindex og cubus sine bher, men jeg er rimelig sikker på at 80 er for stort. For å gi brystene støtte skal en bh sitte ganske stramt rundt, altså være rett på ryggen og ikke kurve oppover, så ikke gå for noe større enn 75. Ville gjetta 70. Aller best er det å prøve før du kjøper, og vil egentlig anbefale en undertøysbutikk. Veldig vanlig at unge jenter bruker helt feil størrelse. Selv trodde jeg at jeg var en 80B, men etter en tur i undertøysbutikk viste det seg at jeg var en 70E. Så feil kan man ta. Anonymkode: 54198...171 6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #8 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ser flere her mener du er str 80 rundt. Nå kjenner ikke jeg til lindex og cubus sine bher, men jeg er rimelig sikker på at 80 er for stort. For å gi brystene støtte skal en bh sitte ganske stramt rundt, altså være rett på ryggen og ikke kurve oppover, så ikke gå for noe større enn 75. Ville gjetta 70. Aller best er det å prøve før du kjøper, og vil egentlig anbefale en undertøysbutikk. Veldig vanlig at unge jenter bruker helt feil størrelse. Selv trodde jeg at jeg var en 80B, men etter en tur i undertøysbutikk viste det seg at jeg var en 70E. Så feil kan man ta. Anonymkode: 54198...171 Takk! Vet du om noen undertøysbutikk som måler brystene for deg der og da? har lyst til å kjøpe hvertfall 3 par nye bh, med matchende truse. så vil helts ikke ha super dyre Anonymkode: 14c42...eb4
Gjest Emet Skrevet 2. januar 2021 #9 Skrevet 2. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva mener du med ytterste hektene? Hva EE det Anonymkode: 14c42...eb4 BHer lukkes med 3 eller 4 rader med hekter, små kroker liksom Dette er hekter for å gjøre en or liten BH større, men de ser like ut. Var det dette du mente? Endret 2. januar 2021 av Emet
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #10 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ser flere her mener du er str 80 rundt. Nå kjenner ikke jeg til lindex og cubus sine bher, men jeg er rimelig sikker på at 80 er for stort. For å gi brystene støtte skal en bh sitte ganske stramt rundt, altså være rett på ryggen og ikke kurve oppover, så ikke gå for noe større enn 75. Ville gjetta 70. Aller best er det å prøve før du kjøper, og vil egentlig anbefale en undertøysbutikk. Veldig vanlig at unge jenter bruker helt feil størrelse. Selv trodde jeg at jeg var en 80B, men etter en tur i undertøysbutikk viste det seg at jeg var en 70E. Så feil kan man ta. Anonymkode: 54198...171 Hun er 78 cm målt under bysten hvordan får du det til å bli så smått? Anonymkode: 09bc3...69d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #11 Skrevet 2. januar 2021 Dette er ikke matte.... dette er bare logikk og finne infoen i en tabell. Cm under brystet runder du opp/ned til størrelsen rundt. Så enten runde ned til 75 eller opp 80. (M.1 på lindex sin side). Så finner du cm over brystene i den kolonnen (M. 2). Så du er nok enten 80AA eller 75A. Men jeg vil virkelig anbefale deg å gå til en skikkelig undertøysbutikk (ikke lindex eller cubus) og få hjelp av personalet. Husk at BHen utvider seg rundt, så den bør være stram på det innerste hakket når du kjøper den. Men dette vet de som jobber i skikkelige undertøysbutikker godt. Det er verdt den ekstra prisen bare for hjelpen man får, og i tillegg får man mye bedre BHer. Anonymkode: 0d75b...645
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #12 Skrevet 2. januar 2021 80 er for stort. Jeg bruker 80 og er 10 cm mer enn ts rundt. Nå er ikke dette veldig viktig når skålen er liten og bh’en ikke skal holde noe på plass, men jeg ville ikke valgt større enn 75. Anonymkode: e212e...126 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #13 Skrevet 2. januar 2021 Ta utgangspunkt i 75/80 A/B og prøver BHer derfra til du finner en du synes sitter godt. Evt. gå til en undertøysbutikk og få hjelp. Anonymkode: 094c5...f5a 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #14 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dette er ikke matte.... dette er bare logikk og finne infoen i en tabell. Cm under brystet runder du opp/ned til størrelsen rundt. Så enten runde ned til 75 eller opp 80. (M.1 på lindex sin side). Så finner du cm over brystene i den kolonnen (M. 2). Så du er nok enten 80AA eller 75A. Men jeg vil virkelig anbefale deg å gå til en skikkelig undertøysbutikk (ikke lindex eller cubus) og få hjelp av personalet. Husk at BHen utvider seg rundt, så den bør være stram på det innerste hakket når du kjøper den. Men dette vet de som jobber i skikkelige undertøysbutikker godt. Det er verdt den ekstra prisen bare for hjelpen man får, og i tillegg får man mye bedre BHer. Anonymkode: 0d75b...645 Vet du om en god undertøysbutikk? Anonymkode: 14c42...eb4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #15 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dette er ikke matte.... dette er bare logikk og finne infoen i en tabell. Cm under brystet runder du opp/ned til størrelsen rundt. Så enten runde ned til 75 eller opp 80. (M.1 på lindex sin side). Så finner du cm over brystene i den kolonnen (M. 2). Så du er nok enten 80AA eller 75A. Men jeg vil virkelig anbefale deg å gå til en skikkelig undertøysbutikk (ikke lindex eller cubus) og få hjelp av personalet. Husk at BHen utvider seg rundt, så den bør være stram på det innerste hakket når du kjøper den. Men dette vet de som jobber i skikkelige undertøysbutikker godt. Det er verdt den ekstra prisen bare for hjelpen man får, og i tillegg får man mye bedre BHer. Anonymkode: 0d75b...645 Men gir undertøysbutikker sine bh bedre støtte enn hm sine bh? Anonymkode: 14c42...eb4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #16 Skrevet 2. januar 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Takk! Vet du om noen undertøysbutikk som måler brystene for deg der og da? har lyst til å kjøpe hvertfall 3 par nye bh, med matchende truse. så vil helts ikke ha super dyre Anonymkode: 14c42...eb4 Mener change kan måle for deg, ellers vet jeg bare av butikker som ikke er kjedebutikker, så kommer litt an på hvor du bor. Anonymkode: 54198...171 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #17 Skrevet 2. januar 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Hun er 78 cm målt under bysten hvordan får du det til å bli så smått? Anonymkode: 09bc3...69d Erfaring, ikke ved bruk av tabellene. Jeg har hatt pupper i veldig mange år og kjenner mange andre som også har pupper. Anonymkode: 54198...171 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #18 Skrevet 3. januar 2021 Prøv 75 b 😃 80 cm er for stort. Anonymkode: 018d1...bab
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #19 Skrevet 9. januar 2021 Har prøvd 75 a og 75 b, begge satt så dårlig og alt for stramt. Kunne med engang jeg så på bh se at den er for liten. prøvde derimot 75 D og det passa perfekt. Anonymkode: 14c42...eb4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #20 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har prøvd 75 a og 75 b, begge satt så dårlig og alt for stramt. Kunne med engang jeg så på bh se at den er for liten. prøvde derimot 75 D og det passa perfekt. Anonymkode: 14c42...eb4 Så bra! Men da høres det ut som du har strammet båndet for mye når du målte rundt brystene. Jeg synes dette er skikkelig vanskelig selv, det varierer jo enormt mye bare etter hvor dypt jeg trekker pusten. Anonymkode: ffab2...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå