Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Trenger hjelp til å sortere litt tanker her. Jeg er gravid og sykmeldt 60% fra lærerjobben min i en barneskole. Skolen ligger i Levanger kommune, der det er et massivt smitteutbrudd blandt skoleelever for tiden. Jeg jobber ikke på den skolen. Min bestefar ligger for døden, og det forventes at han dør en av de nærmeste dagene. Kjenner tanken på å gå på jobb to dager neste uke skremmer meg, da jeg er livredd for å havne i karantene/bli smittet av covid og ikke kan være med på begravelsen. 
Hva hadde dere gjort i dette tilfellet? Er det innafor å be om mer sykmelding fra legen? Føler det blir så teit, for jeg er ikke syk, bare skikkelig redd for å ikke være til stede på hans siste reise..

Anonymkode: 87c23...341

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg rakk ikke å treffe mormor en siste gang før hun døde. Hun døde dagen før jeg fikk reist. Så jeg hadde helt definitivt bedt om mer sykemelding i dette tilfelle, selv om det helt klart ikke er riktig sånn egentlig. 

Anonymkode: 8e5cc...37f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart! Jobb får du alltids tilbake! Tenk på bestefaren din og ikke noe annet nå. Jeg er selv arbeidsgiver og jeg lar alltid folk ta fri når det har noe med familie å gjøre. Uansett om man er borte 2 dager eller 30! 
trist å høre om dette :( Sender all lykke og gode tanker til dere! 

Anonymkode: 89712...a79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar♥️ Da tror jeg at jeg blir hjemme 😊

Anonymkode: 87c23...341

AnonymBruker
Skrevet

Her er det vel egentlig snakk om egenmelding, ikke sykemelding? 

Anonymkode: a5b86...a41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...