AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Når han spør om jeg vil ha trekant med han og en venn/kamerat. Er det fordi han synes jeg er god å ha sex med, og tror jeg kan klare en mann til? Ville han spurt meg om dette visst han ikke likte å ha sex med meg? Anonymkode: 3ddcc...1aa
Gjest Paramount Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Alle kvinner klarer mer enn en mann. Langt fra alle ønsker mer enn en mann. Jeg tror han spør fordi han er stolt av deg. Ikke dermed sagt at de som ikke spør, er mindre stolte.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 Jeg spør fordi jeg ønsker å fornye sexlivet vårt og at hun skal få oppleve noe annet enn bare mer. Jeg er også litt binysgjerrig og vil prøve hvordan det er å suge en deilig og tykk kuk. Det hadde vært deilig å slikke henne samtidig som hun ble pult av denne kuken og også slikket henne etter at han hadde kommet inn i henne. Litt cuckold-fantasi, men om jeg ville syntes dette var like spennende irl er høyst usikkert :-). Anonymkode: 939a0...9b4 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 Nordmenn leker for lite i hverdagen. Sex i alle former er spennende og frisker opp hverdagen. Veldig glad for at mitt forhold inneholder også denne dimensjonen. 😀😀 Anonymkode: aab5c...390
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 Bare husk å diskuter grenser og forventninger skikkelig og at dere tar en skikkelig prat etterpå om hvordan det var for dere begge. Har opplevd en som snakket veldig om dette men som egentlig var alt for sjalu til å kunne gjennomføre det. En annen forventet noe og ble sur når ting ikke gikk som han forventet. Anonymkode: 7ea57...96a
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #6 Skrevet 22. oktober 2021 Ikke tenk så mye på hva han tenker om deg, det er ikke viktig. Han ønsker bare å gjøre noe gøy, sammen med deg. Uten deg ville det nok ikke vært særlig aktuelt for han heller. Anonymkode: 57e9c...6c9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #7 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 23.36): Når han spør om jeg vil ha trekant med han og en venn/kamerat. Er det fordi han synes jeg er god å ha sex med, og tror jeg kan klare en mann til? Ville han spurt meg om dette visst han ikke likte å ha sex med meg? Anonymkode: 3ddcc...1aa Det er bare han som kan svare på hvorfor han fantaserer om det. Ofte er det slik at menn ofte drømmer om å se dama ha sex med en annen og føler litt ydmykelse i det. Andre ganger ønsker de å delta og fortsatt være en dominerende part. Noen ganger er de også nysgjerrige på sex med andre menn. Men i utgangspunktet har jeg aldri hørt om at de som vil dele partneren sin ikke er stolte av henne. Mannen har også delt en slik fantasi, og han sier han drømmer om det at jeg skal oppleve total nytelse og se at jeg har det så godt, og i tillegg at han er så stolt av at han synes jeg er så fin. Må si at jeg ikke helt skjønner den logikken, men menn er gjerne annerledes konstruert enn oss damer 😅 Anonymkode: e934e...592 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #8 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er bare han som kan svare på hvorfor han fantaserer om det. Ofte er det slik at menn ofte drømmer om å se dama ha sex med en annen og føler litt ydmykelse i det. Andre ganger ønsker de å delta og fortsatt være en dominerende part. Noen ganger er de også nysgjerrige på sex med andre menn. Men i utgangspunktet har jeg aldri hørt om at de som vil dele partneren sin ikke er stolte av henne. Mannen har også delt en slik fantasi, og han sier han drømmer om det at jeg skal oppleve total nytelse og se at jeg har det så godt, og i tillegg at han er så stolt av at han synes jeg er så fin. Må si at jeg ikke helt skjønner den logikken, men menn er gjerne annerledes konstruert enn oss damer 😅 Anonymkode: e934e...592 👍 Slike betroelser viser at han stoler på dama. Den største risikoen for han er kanskje om han kan stole på dama. Ikke deg jeg siterer nei, deg stoler han på med rette Anonymkode: 57e9c...6c9
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #9 Skrevet 30. oktober 2021 Dette er jo fullt forståelig. Ingenting som er så digg som å se dama bli pult inn i himmelen mens man overværer det hele. Man unner jo dama si mest mulig nytelse. Og det er jo svært få damer som takker nei til ny forskjellig sex med en ny ukjent mann. Selv om det er mye pripne eldre damer på KG som prøver å benekte det og at «mannen min er alt for meg». Anonymkode: 76b15...202 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #10 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er jo fullt forståelig. Ingenting som er så digg som å se dama bli pult inn i himmelen mens man overværer det hele. Man unner jo dama si mest mulig nytelse. Og det er jo svært få damer som takker nei til ny forskjellig sex med en ny ukjent mann. Selv om det er mye pripne eldre damer på KG som prøver å benekte det og at «mannen min er alt for meg». Anonymkode: 76b15...202 Min er dessverre en av de som takker nei. Aldri fått oppleve henne "utenfra". Anonymkode: 939a0...9b4
Gjest Paramount Skrevet 30. oktober 2021 #11 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Min er dessverre en av de som takker nei. Aldri fått oppleve henne "utenfra". Anonymkode: 939a0...9b4 Jeg tror ikke det står på lysten egentlig, for mange av de som sier seg uinteressert. Men kvinner er opptatte av praktiske hindringer og ting og tang. Som feks hva skal jeg ha på meg når vi møtes osv? Det kan være nok til et nei. Et bastant nei.
Gjest Martineroxyy Skrevet 30. oktober 2021 #12 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 23.36): Når han spør om jeg vil ha trekant med han og en venn/kamerat. Er det fordi han synes jeg er god å ha sex med, og tror jeg kan klare en mann til? Ville han spurt meg om dette visst han ikke likte å ha sex med meg? Anonymkode: 3ddcc...1aa Asså…. Han frågar för han har lust. Han har lust på en trekant och är en kinky jävel. Frågan är om du vill? Inte vad han vill.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #13 Skrevet 31. oktober 2021 Paramount skrev (7 timer siden): Jeg tror ikke det står på lysten egentlig, for mange av de som sier seg uinteressert. Men kvinner er opptatte av praktiske hindringer og ting og tang. Som feks hva skal jeg ha på meg når vi møtes osv? Det kan være nok til et nei. Et bastant nei. Det tror jeg du har rett i. Pluss hvis man ikke føler seg perfekt, «hvordan vil mannen min se på meg hvis en annen mann ikke hadde tent på meg eller syntes jeg var hot nok?». Anonymkode: e934e...592 1
Gjest Paramount Skrevet 31. oktober 2021 #14 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det tror jeg du har rett i. Pluss hvis man ikke føler seg perfekt, «hvordan vil mannen min se på meg hvis en annen mann ikke hadde tent på meg eller syntes jeg var hot nok?». Anonymkode: e934e...592 Alle har forskjellige utgangspunkt. Og det finnes veldig mange ulike grunner til å være skeptisk og usikker. Det gjør at mange som tenner på det seksuelle ikke våger. Det viktigste er å skape en trygghet rundt det hele, fra start til mål. Ikke alle er der at de bare slenger på seg sin hullete favorittjeans og sier let's do it!. Spesielt ikke dersom du er godt voksen og i et etablert forhold du ønsker å ta vare på. Uten en basis av trygghet og litt forutsigbarhet, blir det enten nei eller mislykket uansett. Tror jeg, med mitt utgangspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå