Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen artige historier?

Anonymkode: 9620b...b61

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Se! Jeg er gravid!

Anonymkode: d7c1b...c0b

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Se! Jeg er gravid!

Anonymkode: d7c1b...c0b

Okey litt mer enn det da😄

Skrevet

La positiv test på bordet i stuen sammen med et par små kjønnsnøytrale babysko jeg kjøpte for lenge siden.

AnonymBruker
Skrevet

Overraske mannen med at kona er gravid? :klo:

Anonymkode: 1dd57...f8d

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Han var bortreist på jobb så jeg bare ringte og sa det, jeg😆 Hadde kanskje funnet på noe mer hvis det ikke var 2 uker til han kom hjem, syntes det var lenge å holde det for meg selv.

Anonymkode: 267c0...ee4

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Pikaboo said:

La positiv test på bordet i stuen sammen med et par små kjønnsnøytrale babysko jeg kjøpte for lenge siden.

🥰🥰

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Han var bortreist på jobb så jeg bare ringte og sa det, jeg😆 Hadde kanskje funnet på noe mer hvis det ikke var 2 uker til han kom hjem, syntes det var lenge å holde det for meg selv.

Anonymkode: 267c0...ee4

Den ser jeg! 

AnonymBruker
Skrevet

Han ble på ingen måte overrasket. Vi var prøvere og jeg sa ifra at nå tar jeg en test, og så viste jeg han den positive testen etterpå.

Anonymkode: 68ff2...8ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med nr to skrev jeg "jeg skal bli storebror" på en lapp, og ba 2 åringen gi den til pappa. 

De såg like forvirret ut begge to der de stod😁

Anonymkode: 07114...aae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Med nr to skrev jeg "jeg skal bli storebror" på en lapp, og ba 2 åringen gi den til pappa. 

De såg like forvirret ut begge to der de stod😁

Anonymkode: 07114...aae

🥰

Skrevet

Jeg kjøpte babytøy som det stod "I love dad" på, putta det i en boks sammen med masse sjokoladehjerter, knytta ei sløyfe rundt og ga den til ham morgenen etter når jeg hadde fått enda en positiv test. Jeg var så spent at jeg vekka ham om morgenen med pakken siden jeg ikke klarte å vente med å fortelle det. Veldig gøy å se reaksjonen hans! ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Overrasket han nok ved å komme tilbake i senga en tidlig morgen, hylgråtende og klarte ikke si et ord. Han visste ikke at jeg hadde tatt en test. Han måtte gjette seg frem blant den dramatiske gråtinga mi 😂Det var altså langt fra planlagt og jeg tenkte livet var over. Sitter her nå med en på to år og mitt livs kjærlighet.

Anonymkode: 10a2c...97e

• Liker 1
Skrevet

Ville egentlig overraske men var så sjokkert over at testen så ut til å være positiv at jeg bare kom løpende med den for å sjekke om han også så noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Her ble vi like overrasket begge to, ettersom jeg hadde fått beskjed fra leger om at jeg ikke kunne bli gravid naturlig, kun med ivf/prøverør. Vi prøvde ikke engang, men så ikke behov for prevensjon etter den beskjeden😅

Anonymkode: da95f...75c

AnonymBruker
Skrevet

Vi prøvde så fulgte med på EL og mannen var jo da veldig spent på når jeg kunne ta test, så han var jo forberedt. Lurer på om jeg tok testen en dag eller to tidligere enn planlagt, da jeg vurderte å drikke vin på kvelden. Så etter to bom, og så var det en VELDIG positiv test jeg da plutselig satt med så tuslet jeg bare overrasket inn på soverommet og fortalte at jeg var gravid.

For min mann vet jeg det er viktigere at han fikk vite det med en gang, enn om jeg hadde holdt det litt for meg selv for å finne på noe "morsomt". En graviditet er jo en stor nok overraskelse i seg selv 🙂

Anonymkode: ecf73...c88

AnonymBruker
Skrevet

Overrasket han ikke i det hele tatt. Vi hadde vært prøvere og hadde mistet to ganger før spiren satt, så han var med på alt av testing. Når man har opplevd å miste så hadde uansett t-skjorter med «verdens beste pappa» osv. vært litt drøyt, da feiringen ble utsatt til etter minst 12 uker og vi kunne tro litt mer på at det kom til å gå bra denne gangen. 

Anonymkode: a9669...60b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg holdt opp et positivt test mens jeg kastet opp for ørten gang på do. Tror vi begge skjønte det uansett haha.  Skikkelig Harry med disse overdadige overraskelses historier, samt enda med EKSTRA HARRY med "gender reveal parties" æsj. 

Anonymkode: 8fb57...c48

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen overraskelser her. To ganger har han vært på jobbreise i utlandet, så ham har fått beskjeden midt på natten og midt på dagen.

Anonymkode: 85bf1...ffb

AnonymBruker
Skrevet

Denne gangen fant jeg det ut når mannen var i utdrikningslag. Da han kom hjem sa han at alle gutta klaget over hvor tungt det var å være tobarnsforeldre.

"Har du lyst til å finne ut om det er så ille som de sier?" sa jeg, og deretter sa jeg at jeg var gravid. Og ja, det hadde han kjempelyst til 😁 

Anonymkode: c7a96...f6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...