AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Jeg og ex gjorde det slutt for 3 år siden . Det var ikke fordi vi ikke elsket hverandre, men han hadde et rusproblem, og han vil aldri bli den mannen jeg ønsker meg med et A4 liv, selv om han er nykter pr nå. Vi har beholdt et godt vennskap og støttet hverandre hele veien da vi har et barn sammen. Jeg har ikke savnet han i hverdagen , og har egentlig fått et mye bedre liv uten å være kjærester. Men så fikk han seg dame, og da er han plutselig helt borte, hun ønsker ikke at han skal ha kontakt med meg, bortsett fra det aller nødvendigste når det gjelder vår sønn. Jeg kan jo og forstå henne på en måte, men dette slo meg hardt, og det gjør skikkelig vondt. Jeg ønsker han all lykke, og jeg vil ikke ha han tilbake, men jeg føler at jeg har mistet min beste venn igjennom 12 år 😥 måtte bare lufte litt.. Anonymkode: aa706...f1b 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Jessic_a skrev (1 minutt siden): Takk ❤️ Anonymkode: aa706...f1b
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Det er helt jævlig, jeg har bare en klisje å så og det er at det blir bedre! Ta vare på deg selv oppe i alt dette ☺️ Anonymkode: c6883...a87 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er helt jævlig, jeg har bare en klisje å så og det er at det blir bedre! Ta vare på deg selv oppe i alt dette ☺️ Anonymkode: c6883...a87 Tusen takk 🥰 ja, jeg må nok bare venne meg til en ny normal . Anonymkode: aa706...f1b
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #6 Skrevet 1. januar 2021 Tenk på smerten som en del av en større bearbeiding. Du har kommet langt og du fremstår som veldig innsiktsfull . Jeg tenker at det er naturlig at hans nye partner ønsker avstand. Det er ingen som ønsker å føle at det er tre stykker i et forhold. Jeg tror det er sunt selv om det er vondt. Men om dere er over, så forsvinner jo ikke historien Anonymkode: e81e0...092 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #7 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenk på smerten som en del av en større bearbeiding. Du har kommet langt og du fremstår som veldig innsiktsfull . Jeg tenker at det er naturlig at hans nye partner ønsker avstand. Det er ingen som ønsker å føle at det er tre stykker i et forhold. Jeg tror det er sunt selv om det er vondt. Men om dere er over, så forsvinner jo ikke historien Anonymkode: e81e0...092 Å så fint skrevet 😌 det du sa nå, skak jeg ta med meg, tusen takk 💕 Anonymkode: aa706...f1b
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #8 Skrevet 1. januar 2021 Jeg skjønner så godt hva du mener, ts ❤ jeg følte det veldig på samme måte da meg og min eksmann gikk fra hverandre. Det var jeg som gikk, og jeg ønsket ikke å prøve på nytt. Men jeg var fryktelig glad i han som en venn. Vi hadde et nært vennskap, frem til jeg fikk ny kjæreste. Han trakk seg veldig vekk, og etter at han fikk ny kjæreste og, har vi mistet kontakten. Han var en del av livet mitt i over 10 år, og jeg følte jeg fikk en by type sorg. Nesten som et brudd på nytt. Det ble som med alle andre sorgprosesser. Jeg måtte akseptere at ting hadde endret seg, og jeg unner han jo alt godt, så jeg aksepterer at det ble vanskelig for han da jeg fikk ny kjæreste. Og enda vanskeligere da han fikk ny kjæreste og. Men det var veldig tøft en stund. Sorgen gikk sakte men sikkert over, og det jeg sitter igjen med nå, er at jeg unner både han og jeg det beste her i livet. Jeg lover deg ts. Det blir bedre med tiden ❤ Anonymkode: 743c4...7e4 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #9 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner så godt hva du mener, ts ❤ jeg følte det veldig på samme måte da meg og min eksmann gikk fra hverandre. Det var jeg som gikk, og jeg ønsket ikke å prøve på nytt. Men jeg var fryktelig glad i han som en venn. Vi hadde et nært vennskap, frem til jeg fikk ny kjæreste. Han trakk seg veldig vekk, og etter at han fikk ny kjæreste og, har vi mistet kontakten. Han var en del av livet mitt i over 10 år, og jeg følte jeg fikk en by type sorg. Nesten som et brudd på nytt. Det ble som med alle andre sorgprosesser. Jeg måtte akseptere at ting hadde endret seg, og jeg unner han jo alt godt, så jeg aksepterer at det ble vanskelig for han da jeg fikk ny kjæreste. Og enda vanskeligere da han fikk ny kjæreste og. Men det var veldig tøft en stund. Sorgen gikk sakte men sikkert over, og det jeg sitter igjen med nå, er at jeg unner både han og jeg det beste her i livet. Jeg lover deg ts. Det blir bedre med tiden ❤ Anonymkode: 743c4...7e4 Åå tusen takk, den trengte jeg nå ❤️ Anonymkode: aa706...f1b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #10 Skrevet 2. januar 2021 Jeg skjønner deg såå godt. Jeg var sammen med min tidligere samboer i 18 år og siden vi var tenåringer. Han er min aller nærmeste og den som kjenner meg best. Bruddet var svært vondt, men veldig nødvendig. Vi er fortsatt gode venner og bruker en del tid sammen, men jeg vet han flørter med en annen og er skikkelig redd for at han skal avvise vårt vennskap hvis det blir noe mer der. Han sier at vennskapet vårt kommer først (også over en eventuelt ny kjæreste) og at det vil det alltid gjøre, men jeg VET jo at det utgår når en av oss går inn i nytt forhold. Jeg har allerede mistet mannen i mitt liv og er nå redd for å miste min beste venn. Husk på at du jo kom over bruddet og vil komme over dette også! Det kommer til å gå bra med litt tid, vondt i starten men det går over ❤️ Anonymkode: 052ab...029 1
MortenMinstelønn Skrevet 2. januar 2021 #11 Skrevet 2. januar 2021 Jeg har sett salamandre og gekkoer i store deler av livet mitt. Hovedsakelig utenlands. Det de har til felles er at de er søte og kan sitte på vegger uten å dette ned. De får meg i godt humør. Jeg tror ikke det er lov at jeg sender deg en, men kanskje du kan skaffe en på egenhånd. Jeg vil anbefale en salamander. Den er så liten at du vil le:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå