Rynnsi Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 (endret) Er det bare jeg som har blitt gal eller fantes det aldri en scene i Friends hvor Joey spiller en rolle i en film/serie hvor han får et flashback, ser rart ut i luften og sier noe som: whats been seen can not be unseen, eller: you can never unsee whats been seen. Finner ikke noe om det! Hvor er det fra i så fall?? Dette var et av mine favoritt øyeblikket og jeg finner det ikke lengre. Får sykt Mandela effekt av dette. Endret 1. januar 2021 av Rynnsi
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Høres ut som noe Dr. Ramoray hadde sagt. Anonymkode: 2d349...4d7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Kan ikke huske det? Anonymkode: 2ff04...c64 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Smell the fart eller? Anonymkode: ee5da...851 1
visp Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 Rynnsi skrev (1 minutt siden): Er det bare jeg som har blitt gal eller fantes det aldri en scene i Friends hvor Joey spiller en rolle i en film/serie hvor han får et flashback, ser rart ut i luften og sier noe som: whats been seen can not be unseen, eller: you can never unsee whats been seen. Finner ikke noe om det! Hvor er det fra i så fall?? Dette var et av mine favoritt øyeblikket og jeg finner det ikke lengre Er det når han bruker metoden "å lukte noe rart i luften"?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #6 Skrevet 1. januar 2021 Han ser ut i luften ja, men sier ikke den setningen. Anonymkode: ae2fa...4ff 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå