AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Har de egen Apple-id? 10-åringen har iPhone og når jeg laget Apple-id for første gang brukte jeg min mailadresse ettersom jeg ikke har iPhone. Nå har 10-åringen fått ny tlf, og jeg lurer på om hun skal fortsette å bruke den hun har med min mailadresse, eller om hun burde få sin egen? Pr nå er det ikke noe problem da jeg ikke har iPhone, men kan jo hende jeg får det en gang i fremtiden. Hvem vet. Men, da får vi vel ikke overfører noe av innholdet hun har nå fra den gamle telefonen til den nye? Hva lønner seg egentlig? Anonymkode: a1f07...5ea
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Jeg bruker min apple id. Da har jeg oversikt over hva hun laster ned. Hun har selvsagt ikke passordet Apper og innhold blir lagret i sky, ikke automatisk overført til andre enheter. Anonymkode: d4b4e...6a7 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Her har barna egen Appleid, men tlf og padene er satt opp med familiedeling, så de kan ikke laste ned noe uten at det er godkjent av meg. Jeg styrer også all annen tilgang, som tilgjengelig spilltid fra min tlf. Anonymkode: 85949...bbc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå