Gjest hobbyguri Skrevet 24. september 2002 #1 Skrevet 24. september 2002 :-? Er det noen som har mønster til sydd vest til vinflaska, jeg håper noen kan hjelpe.
Mirella Skrevet 29. september 2002 #2 Skrevet 29. september 2002 ...ja,jeg er nesten sikker på at jeg har mønster. Både for brodering og uten....!!! Men hvordan kommer jeg i kontakt med deg??
Gjest hobbyguri Skrevet 30. september 2002 #3 Skrevet 30. september 2002 Du kan gjerne ta kontakt med meg på e-post e-post slettet - bruk profil - HMSP, moderator
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #5 Skrevet 3. oktober 2002 Til hobbyguri, har du mulighet til flere, men hvordan ordnet du med den forige? Hva er hmsp
Augustbrud02 Skrevet 3. oktober 2002 #6 Skrevet 3. oktober 2002 HMSP er en av brukerene her inne, og hun er moderator. Det en en person som har mulighet til å endre eller slette våre innlegg og skal passe på at brukerene her inne følger reglene som er satt. Grunnen til at e-posten ble slettet er at det ikke er lov til å legge ut e-post-adresser her.
Gjest Elize Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 har du kanskje en oppskrift til meg å?
Gjest Gjest_*Bringebær*_* Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Jeg kjøpte vinforklær på atelje margaretha. Koster kr 159 for en pakke med 4 forklær, nål og tråd, samt oppskrift. Se http://www.margaretha.no/butik/default.asp? Klikk på web-butikk i menyen til venstre. Velg jul og deretter diverse. Gå til side 9.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå