AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Dro omsider på en «aktivitets date» med en som virket hyggelig. Merket under aktiviteten at her blir det aldri noen match. Vi var begge våte/møkkete etter aktiviteten og bilen hans stod hos meg. Han spurte om han kjapt kunne låne dusjen. Jeg hadde ikke lyst til å få han inn i leiligheten men sa ja siden han var klissvåt. Tata, 5min etter kommer han kliss naken ut i stua og spurte når jeg kom inn i dusjen til han. Jeg sa klart ifra at han fikk kle på seg og dra hjem. Han kledde på seg og kom da ut i stua. Da spør han meg om jeg er barbert eller ikke. Jeg sa det er en privatsak. Han ble da helt fra seg og la ut i det vide og det brede hvor viktig det var for han at jeg hadde «full busk». Så hadde jeg ikke det måtte jeg la det gro. Jeg sa at nå måtte han dra. Hæ, så han. Han skulle jo sove der og vi var jo nå sammen😂. Jeg sa igjen nei og nå må du dra. Da toppet han det hele med å gå i fryseren min og ta med seg litt mat, for han var sulten og jeg ville jo tydeligvis ikke lage noe til han. Han dro omsider. Jeg skrev dagen etterpå, etter utallige mld fra han, at jeg ikke var int i noe mer. Så gikk det noen dager og da begynte han sende bilder av stuevinduet mitt med «fint vær i sentrum i dag». Da blokkerte jeg han😂 Anonymkode: 6361f...c08 12
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Møtte en fyr som virket normalt oppegående og grei, litt kjedelig og ikke min type utseendemessig men jeg var villig til å gi han en sjans likevel. Vi møttes og gikk tur i et parkområde i byen vi bor. Jeg merket umiddelbart da jeg så han at dette definitivt ikke kunne bli noe, men gikk tur med han av ren høflighet. Da han mot slutten av spaserturen spurte om vi skulle ses igjen, sa jeg rett ut at jeg kjente ikke kjemien og takket for tur og ønsket han lykke til. Samme kveld var jeg ute på byen med venninnen min og der dukket han opp. Han var innpåsliten, pågående og ufyselig. Han sa til alle at vi var sammen, eglet seg innpå meg og prøvde å klå. Jeg og venninnen min gikk inn på do for å komme oss unna. Han stilte seg utenfor og ventet på oss. Endte med at vi hoppet ut av vinduet og løp til et annet utested i byen, for å slippe unna han. Senere på natta fikk jeg melding "når kommer dere? Har ventet på dere ved doen i snart 2 timer og jeg skal jo sove hos deg?" 🙄 Neste dag fikk jeg ny melding "Det var egentlig ikke deg jeg var interessert i, men venninna di. Hva er nummeret hennes?" Dette er 4 år siden, og ca hver 3.måned siden den gang har han sendt meg melding på fb, selv om vi ikke er venner der. Meldingene går sånn: "Hei, her går det bra, på jobben så*bla bla ditt og datt* Ta en kaffedate en dag?" og når han da ikke får svar på dette skriver han noe ala "Du må ikke tro jeg er interessert i deg selv om det hadde vært hyggelig å ta en kaffe, har nok av damer som ville gjort mye for den kaffedaten bare så du vet det" Dette gjentar seg som sagt 3-4 ganger hvert eneste år. Og jeg har aldri svart. 🙄🙄🙄 Anonymkode: 93e0a...a3b 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Hvorfor legger du denne her inne? Er så lei av at dere legger alt mulig inn på samlivsforumet. Anonymkode: bb77c...a22 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå