Gå til innhold

Hadde du blitt fornærmet av dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du blir bedt om å gjøre deg ferdig for egen maskin?

Skulle ha sex i natt, etter nyttårsfeiring. Han var full, jeg er høygravid og var trøtt. Han varte så lenge og jeg ble sliten (holder ikke ut så lenge pga. vondter i kroppen og ikke alle stillinger som funker), så jeg spurte om han kunne avslutte med hånden. Det var tydeligvis noe av det mest avtennende jeg kunne sagt og han ble såret og sur. Mente ikke at jeg skulle snu meg og legge meg til å sove og melde meg helt ut liksom, men at han kunne komme litt nærmere klimaks også komme hvor han ville på meg. 

Er det vanlig at det tar mye lenger tid å nå klimaks når man har drukket? Kanskje jeg må bare si nei til sex når han er full.

Anonymkode: 5aea5...968

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ganske vanlig å bruke laaang tid på å komme når man er full.

Anonymkode: ac72b...6a8

• Liker 7
Skrevet

Synes ikke synd på den guttungen i det hele tatt. Du har ikke gjort eller sagt noe galt.

På tide at han blir voksen og mindre hårsår. Neste gang du skal gi han en handjob anbefaler jeg deg å bruke sandpapir, så kan han selv føle hvordan det er.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd flere ganger i mitt liv, aldri noe problem. Jeg elger meg på han mens han bruker hånda selv. Fint hvis jeg f eks er sår og ikke klarer så lenge.

Anonymkode: aef1b...f45

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har ikke sett mønsteret i det før, men da vet jeg det :)

Merovingian skrev (19 timer siden):

Synes ikke synd på den guttungen i det hele tatt. Du har ikke gjort eller sagt noe galt.

På tide at han blir voksen og mindre hårsår. Neste gang du skal gi han en handjob anbefaler jeg deg å bruke sandpapir, så kan han selv føle hvordan det er.

Virker som han føler det er et nederlag. At jeg melder meg ut. Han er ikke komfortabel med å onanere foran meg i det hele tatt egentlig, selv hadde jeg syntes det var pirrende med en gjensidig session. Det var dumt av meg å gå med på sex i den situasjonen egentlig, for det er ikke så lett å ha en konstruktiv samtale om det etterpå når ene parten er beruset.

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det har skjedd flere ganger i mitt liv, aldri noe problem. Jeg elger meg på han mens han bruker hånda selv. Fint hvis jeg f eks er sår og ikke klarer så lenge.

Anonymkode: aef1b...f45

Hvilke ting gjør du mens han bruker hånda selv?

Anonymkode: 5aea5...968

Skrevet

Kanskje han bare syns det er litt rart, for dette er kanskje aldri noe du har bedt han om å gjøre før? 

Snu litt på det, hadde du blitt fornærmet om han hadde avsluttet samleie og bedt deg onanere til orgasme? 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke blitt direkte fornøyd, er vant til at han får meg til å komme først, alltid😊 men som et unntak hadde jeg ikke blitt direkte sint.

Anonymkode: c49e3...e12

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Samme erfaring har jeg. Ingen problemer med å bli hard når jeg er beruset/full, men det tar laaaang tid å komme, så lang tid at damen kan gå lei 😄, uten at jeg tar dette som et nederlag. Hovedsaken er at hun er fornøyd.

Skrevet

Det tar gjerne litt lenger tid når man er full. Enten litt lenger tid eller ganske mye kortere tid, hehe. 

AnonymBruker
Skrevet

Tviler sterkt på at jeg hadde blitt fornærmet så lenge du fortsatt viste interesse og ville se på at jeg avsluttet! Hadde du også sagt at du var litt sår hadde jeg hatt full forståelse for det!

Hadde du bare snudd deg rundt og best meg om å klare meg selv derimot, det hadde vært litt stusselig! Men skjønte det på deg at du ikke hadde gjort det. Synes han virker litt hårsår.

Anonymkode: eb06f...2ea

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke likt å bli bedt om å gjøre meg ferdig på egenhånd, men å avslutte generelt pga formen er null problem. 

Anonymkode: 22e98...576

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...