AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 De spurte meg om jeg kan bidra med vaksinasjonsprogrammet i min bydel. "Bidra i arbeidet med vaksinasjon mot covid-19. Bydelen har behov for fortrinnsvis helsepersonell og evt. andre som ønsker å bidra med ulike oppgaver i forbindelse med covid-19 vaksinasjonsprogram. Skriv kort om dine kvalifikasjoner og hvordan du ønsker å bidra til" Hva betyr å bidra her? Er dette lønnet? Anonymkode: 1813b...b5c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De spurte meg om jeg kan bidra med vaksinasjonsprogrammet i min bydel. "Bidra i arbeidet med vaksinasjon mot covid-19. Bydelen har behov for fortrinnsvis helsepersonell og evt. andre som ønsker å bidra med ulike oppgaver i forbindelse med covid-19 vaksinasjonsprogram. Skriv kort om dine kvalifikasjoner og hvordan du ønsker å bidra til" Hva betyr å bidra her? Er dette lønnet? Anonymkode: 1813b...b5c Ja, lønnstrinn fra 17-41 alt ettersom hvilke kvalifikasjoner du har. Anonymkode: 100c5...444
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå