AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Del Skrevet 1. januar 2021 Hei! jeg skal snart ta navlepiercing. Jeg har forstått det slik at det tar lang tid før jeg kan bruke high waisted jeans igjen, og trenger derfor andre klær å bruke. Har noen erfaringer eller anbefalinger til klær, særlig da bukser, som jeg kan anskaffe? Har noen generelt noen råd? Anonymkode: 0e900...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Del Skrevet 1. januar 2021 Low waist jeans Anonymkode: 4b0ba...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #3 Del Skrevet 3. januar 2021 Jeg unngikk alt av bukser og tights med høyt liv så langt det lot seg gjøre. Ridebukser med lavt liv er ikke lave i livet sammenliknet med andre bukser og jeg kunne ikke unngå å bruke ridebukser, så når jeg var i stallen festet jeg et plaster over piercingen. Det gikk helt fint. Brukte de store, firkantede. Anbefaler å unngå crop tops og overdeler som strammer over magen mens stikkstedet enda er ømt. Anonymkode: 524a5...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå