AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Hei:) Hadde ubeskyttet sex i slutten av november. Tok en angrepille dagen etter (18 timer) og fikk menstruasjon 5 dager senere i begynnelsen av desember. Pleier å få ømme bryster rundt eggløsning to uker etter mensen, og dette fikk jeg som vanlig. Har dessverre (ja vet det er veldig dumt) hatt ubeskyttet sex igjen i desember. Fikk mensen som forventet nå forrige lørdag. Fikk smerter, men det blødde i ca 1 dag mindre (3-4 dager) enn vanlig (4-5 dager) Er så redd for at jeg er gravid. Har kjøpt test, men gruer meg til å ta den.Også leser jeg om de som har hatt menstruasjon og samtidig være gravide. Hva er egentlig sjansen for at jeg er gravid? 😕 Har ingen graviditetssymptomer så vidt jeg vet. Anonymkode: 7dadd...2a9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Tror ikke du er gravid. Ta testen og få et problem mindre å gruble over 😃 Lykke til! Anonymkode: c0ed1...5bd
Apekatten Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Jeg hadde mensen da jeg ble gravid, men blødde litt mindre enn jeg pleier, så jeg skjønte ikke at jeg var gravid før flere uker etterpå. ta en test og slutt å ha ubeskyttet sex hvis du ikke ønsker å bli gravid. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror ikke du er gravid. Ta testen og få et problem mindre å gruble over 😃 Lykke til! Anonymkode: c0ed1...5bd Takk:) Håper du har rett! Apekatten skrev (2 minutter siden): Jeg hadde mensen da jeg ble gravid, men blødde litt mindre enn jeg pleier, så jeg skjønte ikke at jeg var gravid før flere uker etterpå. ta en test og slutt å ha ubeskyttet sex hvis du ikke ønsker å bli gravid. Ok,hvor mye mindre blødde du? Og hvor mye pleier du å blø til vanlig? Du har rett! Jeg har lært nå og skal ikke ha ubeskyttet sex igjen. Anonymkode: 7dadd...2a9
Apekatten Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk:) Håper du har rett! Ok,hvor mye mindre blødde du? Og hvor mye pleier du å blø til vanlig? Du har rett! Jeg har lært nå og skal ikke ha ubeskyttet sex igjen. Anonymkode: 7dadd...2a9 Blødde i 3 dager istedenfor 5, hvis jeg husker riktig. lykke til med testingen🤞🏼
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #6 Skrevet 1. januar 2021 Apekatten skrev (6 minutter siden): Blødde i 3 dager istedenfor 5, hvis jeg husker riktig. lykke til med testingen🤞🏼 Åh akkurat som meg 🙈 Nå gruer jeg meg.. takk:) Anonymkode: 7dadd...2a9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #7 Skrevet 1. januar 2021 Fortell oss hvordan det gikk etter testing Anonymkode: c0ed1...5bd
Apekatten Skrevet 2. januar 2021 #8 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Åh akkurat som meg 🙈 Nå gruer jeg meg.. takk:) Anonymkode: 7dadd...2a9 Hvordan gikk det? 😊🤞🏼
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #9 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 22.18): Fortell oss hvordan det gikk etter testing Anonymkode: c0ed1...5bd Apekatten skrev (På 2.1.2021 den 18.27): Hvordan gikk det? 😊🤞🏼 Er helt sikker på at testen er negativ Så er letta! Anonymkode: 7dadd...2a9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå