AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Hvordan kan man få venner der? Noen ulike klubber eller liknende man kan melde seg inn i? Finner ikke noe på nettet, bare politiske foreninger osv Anonymkode: 1ca35...122
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Spoiler "Alltid kjempelett å få venner og flere linjeforeninger du kan melde deg inn i." - Dette var før sars-cov 2 Spoiler "Ensomt, og vanskelig å få venner." - Dette er etter Sars-cov-2 Anonymkode: 1fab6...a46
Faulkner Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Ad fontes har en del sosialt... Ad fontes - Kva skjer? | Facebook 1
Aktiv Kverulant Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Det finnes et utall organisasjoner på UiB/i Bergen, og uansett hva du interesserer deg for så finnes det en organisasjon for deg. Skal sies at siste tiden har vært litt mer utfordrende grunnet korona, mange har slitt med å gjennomføre arrangementene sine, men håper på bedre tider neste semester. Det er ikke så lett å få en god oversikt, men har har du noen av de større iallfall https://www.studentbergen.no/studentorganisasjoner/ Om du skriver litt mer konkret hvilke type organisasjoner du er ute eter (politske, idrett, kunst & kultur, etc) så kan jeg nok peke deg i noen retninger.
makkarella Skrevet 3. januar 2021 #5 Skrevet 3. januar 2021 Jeg var med i mye da jeg gikk på UIB for et par år siden, og kan varmt anbefale å finne organisasjoner du er interessert i dersom du vil ha et sosialt liv. Jeg har også satt stor pris på å møte folk som ikke nødvendigvis studerer akkurat det samme som meg. I løpet av mine fem år var jeg med i en politisk organisasjon, jobbet på Kvarteret, Ad fontes og Hulen (ikke samtidig), med i konsertarrangøren ASF og en idrettsorganisasjon. Du finner helt sikkert et sted du trives hvis du er åpen for å prøve litt forskjellig. Håper bare ikke koronasituasjonen setter en for stor stopper. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå