Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når kunne man se på deg at du var gravid? Ikke nødvendigvis at «kule-gravid» magen var der, men at du hadde fått litt mage. 

Jeg er 10 uker på vei og magen min stikker ut mye allerede! Den er ikke rund eller noe, ser bare ut som at jeg har lagt på meg  rundt 5 kg 

Anonymkode: 80984...1ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med nr 1 kom det i uke 24/25, med nr 2 og 3 mellom 15 og 20.

Anonymkode: 1bc47...dcc

• Liker 2
Skrevet

20 uker kanskje, men fra der ble den fort stor.  Jeg var veldig tynn (170 høy og 52-53kg), så det tok en god stund før det syntes. Hadde sikkert kunne skjult det om jeg prøvde til jeg var 25 uker

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble oppblåst veldig tidlig, så jeg kunne vel se litt gravid ut fra kanskje uke 6-7-8, kanskje tidligere. I uke 13 fikk jeg de første kommentarene om at det vistes. Men babykulen kom ordentlig rundt uke 18-19. Førstegangs. 

Anonymkode: cfc43...c28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fra ca uke 30. Rumpa kom tidligere da😉

Anonymkode: 23b62...c61

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Når kunne man se på deg at du var gravid? Ikke nødvendigvis at «kule-gravid» magen var der, men at du hadde fått litt mage. 

Jeg er 10 uker på vei og magen min stikker ut mye allerede! Den er ikke rund eller noe, ser bare ut som at jeg har lagt på meg  rundt 5 kg 

Anonymkode: 80984...1ed

Uke 10 før dette var den også oppblåst...men fra uke 12 til uke 16 nå så har jeg vokst. Brukt mammaklær noen uker allerede. Venter tvillinger da, vektoppgang 5,8 kg

Anonymkode: 8750f...eef

AnonymBruker
Skrevet

Etter uke 20, men folk som ikke kjenner meg ville nok ikke sett det da heller. Fikk masse kommentarer hele tiden om at magen var så liten. Fikk en gjennomsnittlig baby.

Anonymkode: 5850c...09e

Skrevet

Jeg er også i uke 10 og jeg syntes jeg har fått skremmende mye gravidmage på kort tid. Familie kommenterer også at de kan se det 😳

AnonymBruker
Skrevet

Var ingen som så det på meg før jeg var i uke 27/28. Gikk forresten med store gensere.

Anonymkode: 44f58...bc1

AnonymBruker
Skrevet

Uke 12 ca... Sykt gøy å se sprekkeferdig ut de siste fire mnd før fødsel.. 

Anonymkode: b3782...92f

AnonymBruker
Skrevet
babycodex skrev (3 minutter siden):

Jeg er også i uke 10 og jeg syntes jeg har fått skremmende mye gravidmage på kort tid. Familie kommenterer også at de kan se det 😳

Kanskje du/dere har tvillinger 

Anonymkode: 44f58...bc1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ca 22 uker på vei da magen begynte stikke såpass ut at jeg valgte å  begynne å fortelle noen at jeg var gravid. Men mange så det ikke før mye senere, til og med i uke 34 var det en del kollegaer som fremdeles ikke hadde fått det med seg 🙈 Ikke alle som tenker over magene til folk, hehe. 

Jeg er slank, men hadde en hele tiden en ganske jevn "jentemage", så den stakk aldri rett ut som noens gravidmager gjør

Anonymkode: 8b5d6...62d

Skrevet

Uke 8... ble tidlig veldig oppblåst og funket dårlig å skylde på at jeg hadde spist for mye gluten🙈😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I uke 16 kom magen hos meg. I uke 20 var den kulerund. Er i uke 27 nå og føler meg svær😅

Anonymkode: ee89e...63b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 12 uker på har lagt på meg 4 kg, men tror mer det er food baby fra all julematen de siste to ukene :’)

Anonymkode: f7969...d6b

Skrevet

Tror det var rundt uke 15 at det ble mer likt en liten kulemage hos meg 😊

Skrevet

I uke 22-23 😊

AnonymBruker
Skrevet

Det synes alltid med en gang, innen et par uker. Såpass at jeg må gå inn for å skjule det. Men jeg har vært gravid mange ganger, det var ikke sånn første gang.

Anonymkode: 93fb9...acd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker jeg tenkte at jeg hadde stor og godt synlig mage da jeg var på rutineultralyd i uke 19, men når jeg har sett på bilder i etterkant, ser det egentlig bare ut som jeg har spist en stor middag eller er litt oppblåst. Men etter det kom magen fort.

Andre gang kom den en god del tidligere, og jeg hadde en kul på magen i uke 12 selv om det må ha vært mest luft. Nå har jeg forsåvidt fortsatt den kulen, selv om det er snart et år siden fødsel og jeg er slank ellers.

Anonymkode: f7ccb...6d1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...