Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke faen peter pan >:---O VAR DET I DAG? Si det var på tv3 ellers går jeg og gråter meg i søvn! ;( For jeg missa det i går

Skrevet

Det programmet er morsomt nesten uansett hvilken episode...... :ler:

Skrevet

Jeg synes det er litt stilig at Raymond fra alle elsker Raymond er med i det showet av og til. Blir litt intertekstualitet mellom TV-show, det liker jeg! Synes flere show burde spille på det. Da får TV-verdenen litt mer "dybde", når karakterene fra forskjellige serier liksom kjenner hverandre...

Skrevet

har skjedd før det... exs chicago hope/akutten,

venner for livet/what i like about you

kommer ikke på flere akkurat nå....

Skrevet
har skjedd før det... exs chicago hope/akutten,

venner for livet/what i like about you

kommer ikke på flere akkurat nå....

sorry- venner for livet og MAD ABOUT YOU

Skrevet
Jeg synes det er litt stilig at Raymond fra alle elsker Raymond er med i det showet av og til. Blir litt intertekstualitet mellom TV-show, det liker jeg! Synes flere show burde spille på det. Da får TV-verdenen litt mer "dybde", når karakterene fra forskjellige serier liksom kjenner hverandre...

Ja det er tøft akkurat som når Mikke Mus møter Donald LOL

Skrevet

Noen som vet hvordan man kan skaffe seg disse episodene?

Prøver å lete på nett, både etter å laste ned, og å kjøpe. Men det er kun sesong 1 og 2 som finns dere ute...? eller... Noen som vet / har tips?

TV2 begynnte jo å sende den nye sesongen, men etter et par episoder var det reprise igjen? Skjønte ikke noe jeg.... Hvorfor gjorde de det?

Skrevet

Lurer på om det finnes et par sesonger på dvd. Tror jeg har sett det i en musikkforretning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...