AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Har en fyr jeg dater som har litt lett for å mistolke diverse ting og samtaler. Samtidig så har vi en felles bekjent jeg elsker humoren til og går godt overens med. I det siste har jeg nevnt denne bekjente i noen flere samtaler enn jeg vanligvis pleier. Fyren jeg dater presterte å spørre om jeg var forelsket i den bekjente. Hvor kommer dette fra tenker jeg, litt av en overreaksjon. Så blir jeg ganske oppgitt og sier tilbake: "Ja, selvfølgelig. Jeg elsker jo han. Det var jo den eneste grunnen til at jeg ville dra på visning i leiligheten på XX. Så jeg kunne få bo enda nærmere min elskede XX(bekjente). Er det dumt å svare den typen mennesker på en sånn ironisk måte? Anonymkode: 5890e...704
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Ja. Hvorfor kan du ikke heller gjøre det slutt, enn å fortsette å date en du tydeligvis ser ned på? Anonymkode: bfa28...6ca 9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Man skal ikke gå på nåler for at ting ikke skal kunne mistolkes. Men når man legger opp til at ting kan tas ille opp / misforstås med vilje, så er det dårlig gjort. Han er nok ikke bokstavelig/sensitiv for å plage deg. Hvis det er vanskelig å leve med, så er det vel bare å innse at dere ikke passer sammen. Gjør isåfall slutt, istedet for å tulle på denne måten. Du kaster bort tid både for deg og han. Anonymkode: 1422c...c41 3
Jadaomatte Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 (endret) Kan ikke fleipe sånt med en person du ikke kjenner så godt. Selvfølgelig kan det misforståes. Han spør fordi han er usikker på deg, og blir svart sånn til. Attpåtil snakker du tydeligvis mye om han, det er ikke greit. Jeg hadde blitt såret. Endret 1. januar 2021 av Jadaomatte 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #6 Skrevet 1. januar 2021 Teit svar. Hvor kom det fra egentlig? Du liker han andre. Anonymkode: fa1e0...514 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #7 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Teit svar. Hvor kom det fra egentlig? Du liker han andre. Anonymkode: fa1e0...514 Det kommer fra den som ytrer ordene. Det skjer ikke helt tilfeldig, liksom. Anonymkode: bfa28...6ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå