AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Han har slått opp to ganger. Første gangen fordi jeg tok han for gitt, og skjønte det godt. Han angret raskt og vi ble sammen igjen noen få måneder etterpå. Da prøvde jeg hardt, og forholdet hadde aldri gått bedre, vi ble flinke til å prate om problemer, og begge følte at det aldri hadde gått bedre. Så mistet han jobben og måtte flytte en time fra der vi bodde for en annen jobb i sommer pga covid. Han mistrivdes der, men har ikke mulighet til å få en annen jobb. Etter noen uker uten å møtes ble han fjern og kald, og da jeg konfronterte han ble jeg dumpet. Han skyldte på at følelsene hadde forsvunnet pga han hadde hatt det så kjipt og ikke sett meg. Jeg tror også han møtte en annen jente, og gresset virket sammenlagt grønnere på den andre siden. Jeg ble knust og kuttet kontakten. To måneder senere tok jeg kontakt med han, og han virket overlykkelig for å høre fra meg. Derfra tok han masse initiativ for å begynne å prate forsiktig. Vi har pratet en måneds tid, og i jula var han hjemme hos familien. Da ble han ekstra interessert, og vi har snakket masse hele jula, og det har vært tydelig at han bare har snakket med meg. Han er vennlig, snill, omtenksom og interessert, men holder veldig tilbake med flørting osv. Han har virket usikker på hva han vil, men glad for å snakke med meg igjen. Jeg forsøkte å hinte til å møtes, men han avviste med litt dårlige unnskyldninger. Jeg var tålmodig fordi jeg vet han syntes sånt er ubehagelig, fordi vi har mye usnakket som må tas opp i virkeligheten. For to dager siden var alt fremdeles fint, men over natta ble han fjern, kald og sendte såvidt melding. Han måtte feire nyttårsaften helt alene, og jeg tenkte han var i dårlig humør. Jeg sendte han flere omtenksomme meldinger i løpet av kvelden, men han avfeide de høflig. Da klokka ble tolv fikk jeg ingen nyttårsmelding, men han svarte på min kaldt og høflig. Siden har jeg ikke hørt fra han, og han er veldig aktiv på sosiale medier. Jeg forstår ikke hva som har skjedd, hvordan det kan endre seg så fort. Jeg elsker han, vi har vært sammen i fem år, og håper vi finner ut av det, og at han bare er usikker. Men er så redd han bare har plutselig kommet over meg. Noen tips og råd? Anonymkode: 01d9b...09c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Du kommer nok ikke til å få fred i det forholdet når dere alt har avslutta flere ganger. Du kommer ikke til å føle deg sikker og trygg på han om du får han tilbake. Legg han bort, glem han og kom deg videre. Det er mitt aller beste råd. Anonymkode: 82763...de3 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Kutt ut å mase sånn på ham, ikke ta initiativ til noe som helst. Du kan jo ikke la deg behandle sånn. Hvis han vil bli sammen igjen så får han komme til deg og si det. Anonymkode: 3b4d6...472 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå