Gå til innhold

Har du vært så kåt at du mister alle hemninger og ikke klarer å styre deg selv?

Har du vært så kåt at du ikke "klarer" å styre deg selv?  

44 stemmer

1. 1. Har du vært så kåt at du ikke "klarer" å styre deg selv?

• Ja
      30
    • Nei
      14

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sittende å snakke med min samboer om dette, at jeg aldri hadde opplevd at hun har "mistet kontrollen" fordi hun var så kåt at hun ikke kunne styre seg. Jeg har ofte opplevd dette selv, og har ofte opplevd det på de jeg tidligere har hatt sex med. Særlig har mange kommentert det til meg, at jeg utstråler en trygghet, som har gjort at de har ført seg komfortable med å slippe seg løs, kaste alle hemninger og gjøre ting de aldri trodde de ville gjøre. 

Har jo egentlig tenkt at dette var noe alle hadde i seg, og at under de rette omstendighetene og med den rette partneren, så kommer vi alle dit. Så derfor lurer jeg på hvor mange som egentlig opplever det, at man bare får en slags sexrus og "mister kontrollen" på en god måte? At man river noen i håret, klorer noen på ryggen, spanker og biter noen, litt fordi man bare er så kåt at man ikke vet hvordan man skal få ut alt. At man kanskje også gjør ting i senga som man ellers ikke ville gjort. Man klemmer den andre til seg, klemmer, kysser, intenst og heftig. Ingenting betyr noe, man bare MÅ ha den andre - det er det viktigste i hele verden, der og da. 

Selv opplever jeg det som en skikkelig god rus, som når man har hatt en perfekt kveld på byen og er akkurat passe full, og absolutt alt bare føles godt, og man føler seg på toppen av verden. 

Har du opplevd det? Eller noe som ligner? Eller er det noe som mange aldri får oppleve? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det, men det skjer bare når jeg har eggløsning, altså er fruktbar og mer kåt enn ellers :) 

Anonymkode: 3c66d...061

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: d0fdd...129

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg har opplevd det, men det skjer bare når jeg har eggløsning, altså er fruktbar og mer kåt enn ellers :) 

Anonymkode: 3c66d...061

Signerer deg, mannen syns jeg er slitsom under eggløsning😂

Anonymkode: 33873...c32

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt! Skjedd et par ganger tidligere og ganske nylig. 

Vi bodde i et stort hus med flere utleieleiligheter. 

to søte venninner flyttet inn som var et par år yngre enn meg. Plutselig fikk jeg en melding om jeg ville komme på middag. Det sa jeg selvfølgelig ja til. 
Fra jeg kom inn så smalt det en skikkelig spenning i hele kroppen. Vi tok et par glass vin og spiste. Det virket som om henne følte det samme og det endte med at jeg hadde sex med henne jeg likte best mens henne andre var i rommet. Vi møttes jevnlig i et års tid før vi avsluttet det etterpå. Det var like hett hver gang og jeg tror at jeg aldri har hatt så bra  kjemi med noen før. Det var gnistrende fra start til slutt. Gode tider.

Anonymkode: f27a0...0ac

Skrevet

Har aldri problemer med å styre meg, men opplever mange jenter som mister kontrollen når de er med meg. Delvis fordi at de overlater kontrollen til meg, men også fordi kåtskapen tar totalt overhånd. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Absolutt! Skjedd et par ganger tidligere og ganske nylig. 

Vi bodde i et stort hus med flere utleieleiligheter. 

to søte venninner flyttet inn som var et par år yngre enn meg. Plutselig fikk jeg en melding om jeg ville komme på middag. Det sa jeg selvfølgelig ja til. 
Fra jeg kom inn så smalt det en skikkelig spenning i hele kroppen. Vi tok et par glass vin og spiste. Det virket som om henne følte det samme og det endte med at jeg hadde sex med henne jeg likte best mens henne andre var i rommet. Vi møttes jevnlig i et års tid før vi avsluttet det etterpå. Det var like hett hver gang og jeg tror at jeg aldri har hatt så bra  kjemi med noen før. Det var gnistrende fra start til slutt. Gode tider.

Anonymkode: f27a0...0ac

Hun! 

Anonymkode: e4edf...fda

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet

Ja. For meg er det sex. Sex handler ikke om hemninger, kontroll og styring. Sex er et friminutt fra alt det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...