MiaBello Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Menssmerter i mage og korsrygg. Hatt litt av og på etter eggløsning men spesielt kvelden 9 DPO. Da var det så ille at jeg lå med varmeflaske. Ikke mye av dette nå. Bare støl i korsrygg og litt stråling nedover beins av og til og smått i magen. Det jeg lurer på er , kan der være festesmerter 9 DPO ? Kan det oppleves på denne måten? Aldri menssmeter før samme dag/ rett før mensen vanligvis. Lever i håper Er i dag 11 DPO...
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 38 minutter siden, MiaBello said: Menssmerter i mage og korsrygg. Hatt litt av og på etter eggløsning men spesielt kvelden 9 DPO. Da var det så ille at jeg lå med varmeflaske. Ikke mye av dette nå. Bare støl i korsrygg og litt stråling nedover beins av og til og smått i magen. Det jeg lurer på er , kan der være festesmerter 9 DPO ? Kan det oppleves på denne måten? Aldri menssmeter før samme dag/ rett før mensen vanligvis. Lever i håper Er i dag 11 DPO... Vet desverre ikke! Ta en test. Anonymkode: 02045...e00
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Opplever det samme som deg. Hvordan gikk det? Fikk du positiv test? Anonymkode: 29787...b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå