AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Har dere lagt noen planer for sommeren i år og tenker dere at det vil bli mulig å reise utenlands? Usikker på om jeg skal tørre å bestille nå, men får inntrykk av at det vil være mulig. Bare nysgjerrig på hva dere tenker. Anonymkode: 74a3d...415
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Blir i vertfall ikke utlandet, holder meg i Norge dette året også.
skrue Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Jeg tenker at Jeg ikke gidder å sette meg i en usikker situasjon så velger å gjøre noe jeg har kontroll over selv denne sommeren. Jeg kommer uansett ikke til å reise med fly før jeg er vaksinert. I det hele tatt blir en ferie eller reise litt ødelagt for min del om man hele tiden må tenke på munnbind, avstand og andre begrensninger. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Tenker også å holde meg i Norge, nyte naturen og kortreist mat. Nå bor vi i gåavstand til både strand og fjelltur, så jeg har forståelse for at man i en liten byleilighet har behov for noe mer. Norgesferie er tryggest om du ønsker en fin ferie med forutsigbarhet hvor du får slappet av 😊 Anonymkode: 2778c...213
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 Vi skal til feriehuset vårt i Danmark Gleder meg! Anonymkode: c55e8...5e6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #6 Skrevet 1. januar 2021 Motorsykkelturer i Europa, kanskje Svalbard, Jordan og Pakistan står også på listen. Bestiller ikke, tar det spontant som i 2020. Anonymkode: 93923...be4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #7 Skrevet 1. januar 2021 Hvis vi fortsatt må bruke munnbind på offentlig transport/restauranter osv, så holder jeg meg hjemme i år. Blir en særdeles stusselig sommer Jeg HATER å gå med munnbind, blir klissvåt rundt munnen og sminken blir dratt utover trynet. I tillegg sliter jeg med snufsete nese pga allergi og må snyte meg masse når jeg går med munnbind. Kunne tenkt meg en tur til Slovenia, men det ser dårlig ut. Og HVERTFALL ikke om det er samme corona-restriksjonene der. Og ikke tør jeg kjøre bil for jeg skjønner ikke de knappene i biler, hva jeg skal trykke på. Så blir en sommer foran Netflix, i 9 år til frem til vi kan leve normalt Anonymkode: 66487...146
Kittykat Skrevet 1. januar 2021 #8 Skrevet 1. januar 2021 Vi kommer nok ikke til å planlegge ferie i utlandet i år. Vi skulle til London i fjor sommer, men den ble jo avlyst pga Covid-19. Og det er ikke noe hyggelig med ferie i utlandet hvis man ikke kan gjøre på så mye pga tiltak og begrensninger pga Covid-19. Så turen til London blir nok utsatt et par år inntil vi har fått vaksinert oss alle sammen og ting har roet seg litt/blitt litt mer normalt. Hvis man planlegger tur til utlandet i sommer i år, så må man være forberedt på karantene og masse begrensninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå