AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 CAPS LOCK skrev (2 minutter siden): NEI!!! DET STEMMER IKKE!!!! HVA MENER DU DET MED! BENEKTER DU PÅSTANDEN JEG KOMMER MED!? Anonymkode: a8bf5...1de 1
CAPS LOCK Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): HVA MENER DU DET MED! BENEKTER DU PÅSTANDEN JEG KOMMER MED!? Anonymkode: a8bf5...1de JAA!!!!!!!!!!!! DU MÅ SLUTTE Å SPRE FORDOMMER MOT FOLK SOM BRUKER CAPS LOCK OG UTROPSTEGN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2
Gjest ti10 Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 SANNSYNLIGVIS!!!!!! dessuten er det noen som ikke gidder å bruke både store og små bokstaver. noen bruker bare små bokstaver. Kjenner også til noen eldre som bare bruker store bokstaver i tekstmeldinger, tror det er fordi de synes det er komplisert å bytte mellom små og store bokstaver. Flere varianter, altså
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #6 Skrevet 1. januar 2021 FOR MITT VEDKOMMENDE VET JEG IKKE HVORDAN JEG SLÅR AV STORE BOKSTAVER. VANLIGVIS FÅR JEG HJELP AV OLDEBARNET MITT MED DATATING, MEN PGA. KORONA KAN HAN IKKE BESØKE MEG. JEG BEKLAGER HVIS JEG FREMSTÅR SOM INTENS. MVH. HILDEGUNN, 92 ÅR. Anonymkode: 5ac70...d81 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #7 Skrevet 1. januar 2021 CAPS LOCK skrev (43 minutter siden): JAA!!!!!!!!!!!! DU MÅ SLUTTE Å SPRE FORDOMMER MOT FOLK SOM BRUKER CAPS LOCK OG UTROPSTEGN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU FØLER DEG KRENKET?! Anonymkode: a8bf5...1de 1
CAPS LOCK Skrevet 1. januar 2021 #8 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): DU FØLER DEG KRENKET?! Anonymkode: a8bf5...1de FORFERDELIG!!!!!!!!!!!!!!!! 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2021 #10 Skrevet 1. januar 2021 synS Det er hELT UProbLEMATISK at alle HAR siN StIl. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. januar 2021 #12 Skrevet 1. januar 2021 Usynlig skrift, er det bedre ?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #13 Skrevet 1. januar 2021 Donnow, men når folk bruker ! I tekst, enten det er jobbmail eller privat tolker jeg det som om de brøler. Eks Hei! Jeg lurte på om.... Bruker aldri utropstegn selv. Anonymkode: cf447...c26 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå