Dru Skrevet 10. august 2005 #1 Skrevet 10. august 2005 Disse cd-søylene som passer i Billy-serien på Ikea. Benno heter de visst. Går det an å få kjøpt løse hylleplater til de? Flyttet nettopp, og her stod det en sånn søyle, men det er ingen hyller i den... Sjekket på Ikea sine nettsider, men stod ikke så mye om det der.
Alterna Skrevet 11. august 2005 #2 Skrevet 11. august 2005 De kan sikkert gi deg råd på kundeinformasjonen til Ikea, og kan sikkert hjelpe deg med hylleplater. Har selv en slik i brunsvart, og skal kjøpe flere etterhvert, de er jo så praktiske.
Grooo Skrevet 12. august 2005 #3 Skrevet 12. august 2005 Tror ikke de selges enkeltvis sånn egentlig, men IKEA fikser alt så det er bare å spørre i informasjonen der
Dru Skrevet 12. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2005 Godt. Det er jo synd å måtte kaste søylen fordi det ikke går an å få tak i plater... Er ikke så veldig viktig egentlig, for jeg skal male hele greia, og da kan jeg like godt lage hyller mens jeg er i gang. Det gjør jeg altså ikke hvis Ikea har.
Cherie Skrevet 13. august 2005 #5 Skrevet 13. august 2005 går sikkert an å sende en forespørsel til ikea via nett også. Har slike søyler jeg også. Har de integrert i helt hyllesystem i stua,, har jo så mye bøker De er jo knall til dvd også siden man kan sette hyllene der man vil.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. august 2005 #6 Skrevet 14. august 2005 Hvis du ikke får på IKEA (noe jeg regner med at du får kjøpt hvis du spør i bytte, retur, informasjon eller hva det nå heter), så kan du få et par-tre av meg (eikfolie).
Dru Skrevet 15. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2005 Skal huske det. Tar litt tid før jeg får dratt meg på ikea likevel, så det haster ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2005 #8 Skrevet 15. august 2005 (endret) Hvis du ikke får på IKEA (noe jeg regner med at du får kjøpt hvis du spør i bytte, retur, informasjon eller hva det nå heter), så kan du få et par-tre av meg (eikfolie). Du kan få noen av meg også..har 5-6 til overs etter at jeg gjorde to søyler om fra cd-stativ til dvd-stativ. Endret 15. august 2005 av Titta
Pbrina Skrevet 15. august 2005 #9 Skrevet 15. august 2005 Om du har metallic svart(eller er det grå?) kan du få noen av meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå