AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Alle har negative og positive sider, men i det siste ser jeg at kameraten min har mange negative sider, som å blande seg i alt andre gjør. Hvis naboen raker løv så blandern seg i det, hvis naboen kjøper ny bil så går han rundt til alle og kommenterer det, om hvor dyr den er og at naboen ikke har råd til det. En gang så kjøpte nabojenta nye klær, da må han mene noe om det. Hvorfor gjør hun det, hvor dyrt er ikke det, og bla bla bla. Det er jo ikke helt hans sak liksom så jeg sa det til han da, at sånne ting har han ikke noe med og rett til å blande seg i og at folk kan mene at det er frekt. For det er det. Det skjønner ikke han, han har ikke sånne sosiale følere ute i det hele tatt og kommer aldri til å få det. Så hvordan avslutter jeg dette "vennskapet"? Eneste grunnen til at jeg svarte han er fordi det var gærnt at jeg hadde brukt penger på en frisørtime. Det trengte man ikke og bla bla bla. Samme det, det er min tid og mitt liv, ikke hans. Hvordan sier jeg dette til han slik at han skjønner det??? Anonymkode: 16d6a...c62 1
Gjest O.G. Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Høres slitsomt ut. Jeg ville holdt avstand til han der.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Er vel ikke så mye mer å gjøre enn å sette han på plass . Du er flink allerede som sier i fra. Så er det opp til han å roe ned på kritikken. Høres ut som om det ligger i ryggmargen hans, så å forandre han, greier du ikke. Han har vel èn og annen fin egenskap der inne et sted, siden han er kompis i utgangspunktet. Anonymkode: 10e9a...e72
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #5 Skrevet 4. januar 2021 Tror jeg hadde sagt at det plager meg at du er så kritisk til alt . Hvis han ikke tok det til seg så er det ikke så mye å gjøre . Kanskje være litt mindre med han Anonymkode: 6ff42...795
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå