AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Før var vi sammen flere dager i uka ofte, i de travle ukene gjerne kun i helga, men som oftest 2-4 ganger. Så fikk jeg meg kjæreste og etter det snudde det gradvis. Men ikke pga meg! Jeg fortsatte å ta kontakt og initiativ til og treffes, men plutselig var hun alltid opptatt eller ble syk når dagen kom. Jeg ble lei opplegget, ungene mine ble lei seg (vi har barn på samme alder) og jeg tenkte at hun fikk ta kontakt om hun ønsket å treffe meg. Etter et par mnd fikk jeg mld med at det var så lenge siden.. og jeg ble kjempeglad! Sendte mld med en gang tilbake og sa meg enig - og foreslo og treffes i løpet av den uka. Det hadde hun ikke tid til, men ville gjerne treffes i helga. Helga kom og jeg spurte dagen før vi hadde planlagt om når vi skulle treffes - hvor hun svarte at hun hadde blitt syk. Igjen. Jeg foreslo ny dag, men hun måtte se an formen - og etter det har jeg ikke hørt noen ting. Dette var for et par mnd siden. Hun har verken sendt god jul eller godt nyttår (vi har feiret nyttår sammen i 10 år, fast, men altså ikke i år. Var hennes tur til å ha nyttår, men fikk ingen invitasjon). Jeg vet ikke jeg, jeg virker kanskje sta som ikke har sendt noen lykkeønskning jeg heller, men jeg er så lei av å være den som hele tiden tar initiativ og som liksom skal «mase» på henne. Har egentlig lyst å sende en mld hvor jeg spør om jeg har gjort noe galt eller hva som har skjedd.. akkurat det har jeg tenkt mange ganger før også, men endt opp med å late som ingenting og bare ta opp igjen kontakten som ingenting. (Det som har skjedd da, er at vi meldes/ringes (dvs hun tar ikke telefonen når jeg ringer, men ringer meg gjerne opp noen dager senere og påstår hun ikke hadde sett jeg hadde ringt) - avtaler å finne på noe, for deretter at hun avlyser). Har dere noen gode råd?? Evnt vært i samme situasjon? Skal jeg sende en mld og spørre hvorfor ting har blitt som de har? Sende en mld og ønske henne godt nyttår? (Akkurat det har jeg ikke så lyst til, men) Bare drite i hele vennskapet og leve mitt liv med henne ute av verden? Vente på at hun eventuelt tar kontakt en dag?? Det var jo litt spesielt at det skjedde akkurat når jeg fikk meg kjæreste også kanskje. Hadde forstått hun var sur på meg hvis jeg plutselig var veldig utilgjengelig eller sånn, men det ble jeg jo ikke.. Anonymkode: 1f019...21a
KoopaTroopa Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Jeg ville ha spurt henne, bedre å få en avklaring. Er jo tydelig at alt ikke er helt som det skal, når det er første gang på ti år nyttår ikke feires sammen, uten at dere har snakket om det engang. 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Hun prioriterer jo ikke å treffe deg, og får neppe mer lyst til det om du maser mer, tenker jeg. Livet endrer seg, og ved å ta opp hennes manglende engasjement så gjør du deg selv enda mindre attraktiv som venn. Anonymkode: 50309...639 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 Muligens hun var interessert i noe mer enn vennskap, og innså det var uaktuelt i det du fikk deg kjæreste? Anonymkode: 8f366...371
Twister Skrevet 2. januar 2021 #6 Skrevet 2. januar 2021 Jeg regner med dere er voksne? I såfall er det uforståelig for meg hvorfor du ikke bare kan åpne deg for henne. Send henne en melding eller ring og si at du føler dere holder på gli fra hverandre og at du ikke ønsker det. At du savner henne. Du lukter jo lunta på hvilket svar du får tilbake da? Dette har jeg gjort noen ganger med mine venner og det har alltid vist seg å være tidsklemma. Åpenhet er det beste. Ellers så ja... ønsket hun noe mer en bare vennskap men det er vel en mere søkt konklusjon. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå