Gjest Warrior Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 I går kranglet jeg litt med en person som også er på besøk her, på grunn personen var uforsiktig nå når vi er i en pandemi. Jeg ble litt sint og det ble denne personen også. Så jeg gikk for å være litt for meg selv. Senere så tenkte jeg ikke mer på den lille krangelen vi hadde, og feiret nyttår sammen med familien. Resten av kvelden ble jeg behandlet som luft av denne personen, og det skjer i dag også. Personen er sint på meg enda, og vi skal være i samme hus til søndag. Jeg blir lei meg for at personen skal behandle meg som luft og være langsint for en liten teit krangel. Jeg liker å snakke med folk. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre så personen ikke er sint mer og behandler meg som luft? Vil ikke at det skal være sånn hele helga.
Nerine_ Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Hva gjøre denne personen galt, og hva sa du? Personer som legger seg opp i andres avgjørelser kan være rimelig irriterende... 6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Er det et familiemedlem du har kranglet med? Spør noen av de andre i familien om råd. De kjenner jo personen som behandler deg som luft bedre enn oss på Kvinneguiden. Anonymkode: 50d99...50d 1
Gjest Warrior Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Nerine_ skrev (1 time siden): Hva gjøre denne personen galt, og hva sa du? Personer som legger seg opp i andres avgjørelser kan være rimelig irriterende... Vil ikke gå inn på detaljer men var uforsiktig og det er smitte ute i samfunnet. Jeg sa at personen må tenke seg om og kjeftet litt. Synes det et barnslig og blir lei meg når personen fortsatt skal være sur og behandle meg som luft. Vet godt at jeg sliter med angst også så å være sur for noe jeg ikke kan noe for er ikke noe gøy.
Gjest Warrior Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det et familiemedlem du har kranglet med? Spør noen av de andre i familien om råd. De kjenner jo personen som behandler deg som luft bedre enn oss på Kvinneguiden. Anonymkode: 50d99...50d Er ikke slekt, men er jo en del av familien. De andre har sagt jeg ikke skal bry meg, men jeg klarer ikke å ikke bry meg.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #6 Skrevet 1. januar 2021 Det er ikke alle som takler å bli kjeftet på, men foretrekker siviliserte kommunikasjonsformer. Du ble nok redd, og da er det mange som reagerer med sinne. Neste gang kan du jo forsøke å roe deg ned, før du tar en saklig og rolig prat om alvoret i situasjonen? Det er heller ikke greit å bedrive Silent treatment fordi man er såret. Her burde du nok unnskyld deg for å ha kjeftet på en voksen person, og denne personen burde kommunisert at det ikke er OK å kjefte, fremfor å ignorere deg. Høres ikke ut som at dette blir lett å løse om dere begge fortsetter med destruktive kommunikasjonsmønster... Anonymkode: a47ef...9a3 7
Nerine_ Skrevet 1. januar 2021 #7 Skrevet 1. januar 2021 Warrior skrev (27 minutter siden): Vil ikke gå inn på detaljer men var uforsiktig og det er smitte ute i samfunnet. Jeg sa at personen må tenke seg om og kjeftet litt. Synes det et barnslig og blir lei meg når personen fortsatt skal være sur og behandle meg som luft. Vet godt at jeg sliter med angst også så å være sur for noe jeg ikke kan noe for er ikke noe gøy. Jeg har inntrykk av (fra diverse koronarelaterte tråder) at du har litt over gjennomsnittet strengere synspunkter, for hva som er ok og ikke i forhold til smittehensyn. Om det var du eller denne personen som reagerte unødvendig her vet jeg jo ikke, uten flere detaljer. Kanskje du bør beklage reaksjonen din? 10
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #8 Skrevet 1. januar 2021 Enig- beklag deg for familiemedlemmet. Virker som din reaksjon vil kle en korrigerende handling. Du har alt å vinne. Anonymkode: a1678...cd7 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #9 Skrevet 1. januar 2021 Oppsøk vedkommende og beklag deg. Så kan dere prate om det og komme over det derfra. Anonymkode: 50fc0...df9 3
Gjest Warrior Skrevet 1. januar 2021 #10 Skrevet 1. januar 2021 Ja beklager meg selvfølgelig, men uansett vil ikke personen snakke med meg i dag ser det ut som Personen husker også min tidligere oppførsel og sinneutbrudd så føler at personen ikke liker meg mer på grunn av det uansett hva jeg sier.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #11 Skrevet 2. januar 2021 Kanskje du blir litt mye?? Gi personen tid... er det noe folk er Leo av er det koronapolitiet.. folk er drittlei dugnaden, og folk gjør så godt de kan. Men alle kan glemme seg eller gjøre en korona feil. be om unnskyldning for sinnet sitt, og slutt å lag drama. Pass på deg selv, så passer andre på seg og sitt. Folk er dritt lei korona nå, og ikke pirk på andre. Anonymkode: 52937...026 6
Gjest _Crocs_ Skrevet 2. januar 2021 #12 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kanskje du blir litt mye?? Gi personen tid... er det noe folk er Leo av er det koronapolitiet.. folk er drittlei dugnaden, og folk gjør så godt de kan. Men alle kan glemme seg eller gjøre en korona feil. be om unnskyldning for sinnet sitt, og slutt å lag drama. Pass på deg selv, så passer andre på seg og sitt. Folk er dritt lei korona nå, og ikke pirk på andre. Anonymkode: 52937...026 Selv om man er drittlei må man forholde seg til retningslinjene, de er ganske enkel å følge. Antar det er derfor ts ble irritert. Det burde man tåle.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #13 Skrevet 2. januar 2021 Basert på alle trådene du har opprettet fremstår du som intens og dominerende. Jeg kan, på bskgrunn av det, forstå at mange kan få nok og vil ta avstand fra deg. Anonymkode: 1d5aa...979 10
Rosmarin(ert) Skrevet 2. januar 2021 #14 Skrevet 2. januar 2021 Si unnskyld, og gi det tid. Oppfør deg som vanlig, henvend deg til vedkommende når det faller seg naturlig.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #15 Skrevet 2. januar 2021 For du noe hjelp med tanke på denne aggresjonen din? Det virker utifra antall tråder du har opprettet her på kg at du har veldig mange konflikter med andre mennesker. At du har angst og at ting er ubehagelig nå tenker jeg er velfortjent, man for ikke fripass for bedriten oppførsel bare fordi man sliter psykisk. Du får legge deg flat, igjen, og be om unnskyldning, igjen, Anonymkode: b35db...933 6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #16 Skrevet 2. januar 2021 Du er veldig opptatt av at alle 20 hours ago, Warrior said: Vil ikke gå inn på detaljer men var uforsiktig og det er smitte ute i samfunnet. Jeg sa at personen må tenke seg om og kjeftet litt. Synes det et barnslig og blir lei meg når personen fortsatt skal være sur og behandle meg som luft. Vet godt at jeg sliter med angst også så å være sur for noe jeg ikke kan noe for er ikke noe gøy. Kanskje personen som er sur på deg ikke kan noe for at han er sur på deg? Du fraskriver seg hele tiden ansvaret for hvordan du oppfører deg, samtidig som du virker å forvente at alle andre skal oppføre seg eksemplarisk. For alt du vet så sliter personen som er sur på deg med store problemer. Du er ikke den eneste som har det tungt. Anonymkode: 0ba9d...167 6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #17 Skrevet 2. januar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du er veldig opptatt av at alle Kanskje personen som er sur på deg ikke kan noe for at han er sur på deg? Du fraskriver deg hele tiden ansvaret for hvordan du oppfører deg, samtidig som du virker å forvente at alle andre skal oppføre seg eksemplarisk. For alt du vet så sliter personen som er sur på deg med store problemer. Du er ikke den eneste som har det tungt. Anonymkode: 0ba9d...167 Rettet skrivefeil. Anonymkode: 0ba9d...167
got2go Skrevet 2. januar 2021 #18 Skrevet 2. januar 2021 Warrior skrev (19 timer siden): Ja beklager meg selvfølgelig, men uansett vil ikke personen snakke med meg i dag ser det ut som Personen husker også min tidligere oppførsel og sinneutbrudd så føler at personen ikke liker meg mer på grunn av det uansett hva jeg sier. Så hvis du har hatt sinneutbrudd og dårlig oppførsel så toppet det seg sikkert for familiemedlemmet. Da må du roe deg ned framover og slutt å være koronapoliti overfor alle. La dette familiemedlemmet være ifred nå, det vil tydelig ha en pause fra deg. 4
Nerine_ Skrevet 2. januar 2021 #19 Skrevet 2. januar 2021 Warrior skrev (23 timer siden): Ja beklager meg selvfølgelig, men uansett vil ikke personen snakke med meg i dag ser det ut som Personen husker også min tidligere oppførsel og sinneutbrudd så føler at personen ikke liker meg mer på grunn av det uansett hva jeg sier. Hvis dette har skjedd flere ganger er det lov å være lei. Selvom du har angst kan du ikke behandle folk dårlig gjentatte ganger. Da blir fort relasjonen mer belastende enn givende. 3
Gjest Warrior Skrevet 3. januar 2021 #20 Skrevet 3. januar 2021 Ja det er greit å være lei og irritert etter en krangel, men å være langsint og oppføre seg barnslig nå i flere dager. Blir irritert selv av det og lei meg, og har nå gitt personen tid. Hele helga. Har ikke snakket til personen for å la personen være i fred, og jeg blir fortsatt behandlet som luft. Skal hjem til meg selv i dag og de skal hjem til seg så hadde vært greit å snakket som voksne før det, men nei jeg er og forblir luft for personen så da regner jeg med personen ikke vil ha noe med meg å gjøre uansett hvor mye jeg beklager meg. AnonymBruker skrev (På 2.1.2021 den 1.57): Kanskje du blir litt mye?? Gi personen tid... er det noe folk er Leo av er det koronapolitiet.. folk er drittlei dugnaden, og folk gjør så godt de kan. Men alle kan glemme seg eller gjøre en korona feil. be om unnskyldning for sinnet sitt, og slutt å lag drama. Pass på deg selv, så passer andre på seg og sitt. Folk er dritt lei korona nå, og ikke pirk på andre. Anonymkode: 52937...026 Jeg er drittlei korona jeg også, men man kan ikke drite i alt for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå